Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
al die fvd-ers op de kieslijst zullen vast wel teleurgesteld zijn als ze in gaan zien dat ze vooral beslissingen gaan nemen over waar er wel of geen snelweg mag liggen en hoe hard er op de provinciale weg gereden mag worden. Nou nou, poe poe, ga daar maar lekker overheen pissen

over het effect van de resultaten op de eerste kamer maak ik me wel zorgen
charlottew88 schreef:
20-03-2019 21:36
Ik snap echt niet waarom vrouwen op FVD hebben gestemd. Maar ik snap ook niet waarom vrouwen op Donald Trump hebben gestemd. Waar zit je verstand dan :facepalm:
Ik snap ook niet hoe vrouwen lid kunnen zijn van deze partij met zo'n roerganger.
Poeh. Ben op EEN (BE) de pano reportage aan het kijken over tienerpooiers. Ben er nu al misselijk van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
charlottew88 schreef:
20-03-2019 21:36
Ik snap echt niet waarom vrouwen op FVD hebben gestemd. Maar ik snap ook niet waarom vrouwen op Donald Trump hebben gestemd. Waar zit je verstand dan :facepalm:
Die hebben niet zoveel verstand vrees ik. En het ergste is, ze zijn er nog trots op ook dat ze FvD hebben gestemd.
Phineas schreef:
20-03-2019 21:41
Ik snap ook niet hoe vrouwen lid kunnen zijn van deze partij met zo'n roerganger.
Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Op Schiermonnikoog is PvdA de grootste partij.
die bloedirritante TO die onder twee verschillende nicks loopt te rellen over waar hij financieel allemaal recht op zou hebben aan vergoedingen en uitkeringen komt me echt de neus uit

volgens mij heb ik zoiets nog nooit hoeven ventileren over een forummer maar hij haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan
wat dat betreft een zeer goede trol.
Phineas schreef:
20-03-2019 21:47
Daar wonen 3 mensen. Daar heeft ouderwets intimideren nog zin.
“Als je geen PvdA stemt laten we je niet meer op de boot.”
Pinda-Kaas schreef:
20-03-2019 21:48
die bloedirritante TO die onder twee verschillende nicks loopt te rellen over waar hij financieel allemaal recht op zou hebben aan vergoedingen en uitkeringen komt me echt de neus uit

volgens mij heb ik zoiets nog nooit hoeven ventileren over een forummer maar hij haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan
Negeer!
Moire schreef:
20-03-2019 21:49
:proud:
Er is ook maar een winkel op Schier. Daar mag je dan gewoon geen boodschappen meer doen. "Vreet maar een duinkonijn, landverrader!"
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:50
2.10% gewijzigd
Calamitycat schreef:
20-03-2019 21:43
Die hebben niet zoveel verstand vrees ik. En het ergste is, ze zijn er nog trots op ook dat ze FvD hebben gestemd.
Klopt mijn collega heeft op de FVD gestemd omdat ze hem een lekker ding vind en in het verleden heeft ze gestemd op PVV omdat ze Geert zo grappig vind :facepalm: . Ja dat zijn echt de reden om te stemmen :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moire schreef:
Moire schreef:
20-03-2019 21:50
Negeer!
zojuist aangeklikt inderdaad
Betty_Slocombe schreef:
Er is ook maar een winkel op Schier. Daar mag je dan gewoon geen boodschappen meer doen. "Vreet maar een duinkonijn!"
Precies. En ze trekken je juttersvergunning in. En laten Duitsers op jouw plekje op het strand kuilen graven.
charlottew88 schreef:
Klopt mijn collega heeft op de FVD gestemd omdat ze hem een lekker ding vind en in het verleden heeft ze gestemd op PVV omdat ze Geert zo grappig vind :facepalm: . Ja dat zijn echt de reden om te stemmen :facepalm:
Ja, klinkt heel logisch :nut: Eigenlijk zouden dit soort mensen helemaal niet mogen stemmen vind ik.
Moire schreef:
Ja kan je nooit meer boodschappen doen op het vaste land en lijd je honger. Dat zal je leren :biggrin:
Calamitycat schreef:
20-03-2019 21:51
Ja, klinkt heel logisch :nut: Eigenlijk zouden dit soort mensen helemaal niet mogen stemmen vind ik.
liefst pas nadat je een toets hebt gedaan die aantoont dat je je hebt verdiept in de materie en de verkiezingsprogramma's
maar ja daarmee ondermijn je wel het hele concept van democratie...
charlottew88 schreef:
20-03-2019 21:53
Ja kan je nooit meer boodschappen doen op het vaste land en lijd je honger. Dat zal je leren :biggrin:
Precies. Dus iedereen die FvD gestemd heeft afvoeren naar Schiermonnikoog.
Pinda-Kaas schreef:
liefst pas nadat je een toets hebt gedaan die aantoont dat je je hebt verdiept in de materie en de verkiezingsprogramma's
Dat moet dan maar ;-D
Pinda-Kaas schreef:
Daar kwam de puber gisteren al mee. En mijn argument was dat je dan het concept van democratie ondermijnt. Maar daar kom ik nu wel op terug. Democratie moet je verdienen.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 21:55
3.55% gewijzigd
Moire schreef:
20-03-2019 21:54
Precies. Dus iedereen die FvD gestemd heeft afvoeren naar Schiermonnikoog.
:HA:
Phineas schreef:
20-03-2019 21:47
Dan emigreren we daarheen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een Songfestivalconcept zo met die punten. Onee zetels.
Moire schreef:
20-03-2019 21:55
Daar kwam de puber gisteren al mee. En mijn argument was dat je dan het concept van democratie ondermijnt. Maar daar kom ik nu wel op terug. Democratie moet je verdienen.
Helemaal mee eens. Een bindend referendum... ajb niet!
(En ik mag niet eens stemmen. Vind ik ook nog steeds een dingetje. En ja ik weet dat ik kan nationaliseren. En nee niet dat ik dat ga doen. Betalen om mee te mogen bepalen :nooo: nadat ik al 20 jaar meebetaal aan vanalles waar ik niet over mag meebepalen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pinda-Kaas schreef:
20-03-2019 21:48

Inderdaad, bewust rellen in al zijn topics (3)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven