Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 20:45
Blegh, respect. Stom woord vind ik dat.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:44VVD is ook rechts. De vraag is of je zoon extreem rechts gaat stemmen, wat denk je zelf? Ik neem aan dat je je kind opvoed met normen en waarden? Met stipt op nummer 1, Respect?
Mijn lievelingswoord is fatsoenlijk. Veel fijner woord. Lekker ouderwets.
donderdag 21 maart 2019 om 20:46
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:44VVD is ook rechts. De vraag is of je zoon extreem rechts gaat stemmen, wat denk je zelf? Ik neem aan dat je je kind opvoed met normen en waarden? Met stipt op nummer 1, Respect?
Ja, daar ben jij ook zo lekker van opgeknapt, van zo'n opvoeding.
Opvoeden is je kind een eigen mening laten vormen naarmate het ouder wordt, niet rücksichtslos overnemen wat er door ouders ingedrild is.
donderdag 21 maart 2019 om 20:47
Wat denk je zelf? Dat mijn kind altijd alleen maar doet wat ik wil dat hij doet?DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:44VVD is ook rechts. De vraag is of je zoon extreem rechts gaat stemmen, wat denk je zelf? Ik neem aan dat je je kind opvoed met normen en waarden? Met stipt op nummer 1, Respect?
Sterker nog, ik hoop vooral dat hij zelf goed nadenkt over wat hij stemt. Voorlopig vindt hij Boudet een soort clown waarom je in de slappe lach kan liggen.
Respect leer ik hem niet trouwens. Wat een doodgeslagen woord is dat .
donderdag 21 maart 2019 om 20:48
Jeetje, blijf eens uit mijn hoofd!Betty_Slocombe schreef: ↑21-03-2019 20:45Blegh, respect. Stom woord vind ik dat.
donderdag 21 maart 2019 om 20:49
Wat een slimme zoon heb jij. Jouw opvoeding heeft wel degelijk wel invloed.Moire schreef: ↑21-03-2019 20:47Wat denk je zelf? Dat mijn kind altijd alleen maar doet wat ik wil dat hij doet?
Sterker nog, ik hoop vooral dat hij zelf goed nadenkt over wat hij stemt. Voorlopig vindt hij Boudet een soort clown waarom je in de slappe lach kan liggen.
Respect leer ik hem niet trouwens. Wat een doodgeslagen woord is dat .
donderdag 21 maart 2019 om 20:51
Hoe kom je daar nou bij? Je weet niet eens waarom hij zo komisch gevonden wordt.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:49Wat een slimme zoon heb jij. Jouw opvoeding heeft wel degelijk wel invloed.![]()
donderdag 21 maart 2019 om 20:51
Je reageert weer zeer selectief zo als gewoonlijk.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:49Wat een slimme zoon heb jij. Jouw opvoeding heeft wel degelijk wel invloed.![]()
donderdag 21 maart 2019 om 20:53
Precies. En dat kan je vanaf kleins af aan je kinderen mee geven. Dat blijft, als je dat echt meent en probeert, bijna altijd plakken hoor.Betty_Slocombe schreef: ↑21-03-2019 20:45Blegh, respect. Stom woord vind ik dat.
donderdag 21 maart 2019 om 20:53
Ik voed mijn kinderen zo min mogelijk met mijn ideeën.
En er zijn momenten dat mijn teen- en bilspieren daar zwaar de dupe van zijn.
Ik hoop dat ik ze leer om zelf te denken.
En er zijn momenten dat mijn teen- en bilspieren daar zwaar de dupe van zijn.
Ik hoop dat ik ze leer om zelf te denken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 21 maart 2019 om 20:54
Als ze een eigen leven vriendenkrin en werkkring hebben hoeven de ouders ze niet meer politiek op te voeden ze zijn ruim volwasen om elf te beslissen.
Maar ik heb net gelezen dat het door de ouders komt als ze rechts stemmen.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 21-03-2019 20:55
13.42% gewijzigd
donderdag 21 maart 2019 om 20:54
Hier gelukkig geen VVD.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)