Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 22:38
50 tinten grijs was ook hemeltergend slecht geschreven.
Trump heeft tenminste nog wat hotels en golfbanen neergezet. Baudet heeft eigenlijk niets neergezet. Alleen nog wat gestudeerd, en alles daarvan kennelijk vergeten, op onze kosten.Marana-- schreef: ↑21-03-2019 22:29Ik weet het niet zo goed met de humor van Solo. Ik moest lachen om het bellen van Volkert maar ik vond PvdA te rechts noemen niet grappig![]()
Ik vind het overigens belachelijk om als enige bijdrage aan een discussie te posten 'dom wicht', en de uitleg dan aan anderen over te laten. Ik snap ook niet waarom anderen zich dan geroepen voelen om iemand persoonlijk aan te vallen.
En verder vind ik Baudet de Nederlandse Trump, erger nog omdat hij er beter uit ziet en daar blijkbaar stemmen mee weet te trekken![]()
Zo, genoeg gevonden. Terwijl ik niks zocht.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ja vind ik ook.Marana-- schreef: ↑21-03-2019 22:29Ik weet het niet zo goed met de humor van Solo. Ik moest lachen om het bellen van Volkert maar ik vond PvdA te rechts noemen niet grappig![]()
Ik vind het overigens belachelijk om als enige bijdrage aan een discussie te posten 'dom wicht', en de uitleg dan aan anderen over te laten. Ik snap ook niet waarom anderen zich dan geroepen voelen om iemand persoonlijk aan te vallen.
En verder vind ik Baudet de Nederlandse Trump, erger nog omdat hij er beter uit ziet en daar blijkbaar stemmen mee weet te trekken![]()
Zo, genoeg gevonden. Terwijl ik niks zocht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 maart 2019 om 22:39
't Kost me een hoop centen, maar gelukkig heb ik rijke uitkeringstrekkende zoons.
Ook weer niet grappig zeker?
Ik ga maar slapen.
Morgenochtend ga ik een Autisme Belevings Circuit doen.
Kunnen mensen zonder autisme ervaren hoe het is om autisme te hebben.
Benieuwd wat ik ga ervaren.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 21 maart 2019 om 22:43
Hmm ja als je het zo stelt.. maar stel dat hij die zou willen gaan intoetsen, dan rammelen ze gewoon even met een zakje snacks of zetten de tv aan en hij is alweer vergeten wat hij ging doen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 21 maart 2019 om 22:45
Oh dus dan zou ik heel dom zijn? Of wat?JollyRider schreef: ↑21-03-2019 22:43humor is een uiting van intelligentie.
Dat verklaart eigenlijk de hele discussie.
donderdag 21 maart 2019 om 22:45
Oh wat leuk. Dat wil ik ook nog steeds een keer doen. Ben heel benieuwd!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 21 maart 2019 om 22:46
Hij heeft een prachtig boek geschreven over hoe vrouwen klaarkomen als ze verkracht worden, omdat ze graag gedomineerd willen worden door een neanderthaler.. niet vergeten hè!
donderdag 21 maart 2019 om 22:47
Ik vat het maar op als een compliment.JollyRider schreef: ↑21-03-2019 22:43humor is een uiting van intelligentie.
Dat verklaart eigenlijk de hele discussie.
donderdag 21 maart 2019 om 22:47
Ja vreselijk slecht ik heb het boek niet uitgelezen omdat ik mij verschrikkelijk ergerde aan de onderdanige Anastasia. En wat ik helemaal niet begrijp is dat vijftig tinten verfilmd is en dat er vrouwen zo lyrisch over waren. Wat ik wel snap is dat die Christian haar wil slaan want Anastasia is zo vreselijk irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 21 maart 2019 om 22:49
donderdag 21 maart 2019 om 22:50
Ik snap het niet..JollyRider schreef: ↑21-03-2019 22:49Je bent slim genoeg om de ratio te begrijpen, niet om het grapje te zien. Dat zegt het wel he.
donderdag 21 maart 2019 om 22:51
Wat een gezellige man is het he
donderdag 21 maart 2019 om 22:52
Ja echt een romanticus die thierry
donderdag 21 maart 2019 om 22:53
Ik zag op FB ook weer een filmpje langskomen, waarin hij uitlegt dat vrouwen vaak een beetje soft-links zijn, maar dan krijgen ze een man, die uiteraard 'gewoon' rechts is en dan denken die vrouwen: o ja, das eigenlijk wel waar, wat hij zegt.
En dan zijn die vrouwen daarna ook rechts.
Ik moest meteen aan Yas denken.
donderdag 21 maart 2019 om 22:56
Ik had haar ook een beuk gegeven als ik hem was.charlottew88 schreef: ↑21-03-2019 22:47Ja vreselijk slecht ik heb het boek niet uitgelezen omdat ik mij verschrikkelijk ergerde aan de onderdanige Anastasia. En wat ik helemaal niet begrijp is dat vijftig tinten verfilmd is en dat er vrouwen zo lyrisch over waren. Wat ik wel snap is dat die Christian haar wil slaan want Anastasia is zo vreselijk irritant.
donderdag 21 maart 2019 om 22:57
Lijkt me verschrikkelijk, maar veel belevingsplezier!Solomio schreef: ↑21-03-2019 22:39't Kost me een hoop centen, maar gelukkig heb ik rijke uitkeringstrekkende zoons.
Ook weer niet grappig zeker?![]()
Ik ga maar slapen.
Morgenochtend ga ik een Autisme Belevings Circuit doen.
Kunnen mensen zonder autisme ervaren hoe het is om autisme te hebben.
Benieuwd wat ik ga ervaren.
Handig ook dat je er 2 hebt, levert het echt wat op.
donderdag 21 maart 2019 om 22:57
Dat las ik ook alle vrouwen zijn eigenlijk links tot ze de goede man tegen komen of zoiets onzinnigs.Solomio schreef: ↑21-03-2019 22:53Ik zag op FB ook weer een filmpje langskomen, waarin hij uitlegt dat vrouwen vaak een beetje soft-links zijn, maar dan krijgen ze een man, die uiteraard 'gewoon' rechts is en dan denken die vrouwen: o ja, das eigenlijk wel waar, wat hij zegt.
En dan zijn die vrouwen daarna ook rechts.
Ik moest meteen aan Yas denken.