Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
charlottew88 schreef:
21-03-2019 22:47
Ja vreselijk slecht ik heb het boek niet uitgelezen omdat ik mij verschrikkelijk ergerde aan de onderdanige Anastasia. En wat ik helemaal niet begrijp is dat vijftig tinten verfilmd is en dat er vrouwen zo lyrisch over waren. Wat ik wel snap is dat die Christian haar wil slaan want Anastasia is zo vreselijk irritant.
ik wilde vooral die innerlijke godin slaan :$
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Solomio schreef:
21-03-2019 22:53
Ik zag op FB ook weer een filmpje langskomen, waarin hij uitlegt dat vrouwen vaak een beetje soft-links zijn, maar dan krijgen ze een man, die uiteraard 'gewoon' rechts is en dan denken die vrouwen: o ja, das eigenlijk wel waar, wat hij zegt.
En dan zijn die vrouwen daarna ook rechts.

Ik moest meteen aan Yas denken.
Dan zou ik dus rechts moeten zijn nu.
Oudblond schreef:
21-03-2019 22:58
Jij kan duidelijk niet lezen. En Neuh.
Nou het was ironisch bedoelt hoor ;-D
rosanna08 schreef:
21-03-2019 22:59
Met d’r flikflak of weet ik veel wat. Ik ben 10 bladzijden voor het einde van het derde boek gestrand. Ik kon echt niet meer, wat en intense marteling was dat. En dan heb ik nog wel iets masochistisch.
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:46
Hij heeft een prachtig boek geschreven over hoe vrouwen klaarkomen als ze verkracht worden, omdat ze graag gedomineerd willen worden door een neanderthaler.. niet vergeten hè!
Faken zorgt wel dat het sneller voorbij is.
Solomio schreef:
21-03-2019 22:51
Ik vond 50 tunten grijs gewoon een lekker boek. :lol:
Welke van de drie?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-03-2019 23:03
Welke van de drie?
Ik hoop echt dat het een grapje was.
Moire schreef:
21-03-2019 23:04
Ik hoop echt dat het een grapje was.
Solo maakt nooit grappen :-[
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
21-03-2019 23:06
Solo maakt nooit grappen :-[
Ze kent Volkert dus wel echt?!
Moire schreef:
21-03-2019 23:00
Met d’r flikflak of weet ik veel wat. Ik ben 10 bladzijden voor het einde van het derde boek gestrand. Ik kon echt niet meer, wat en intense marteling was dat. En dan heb ik nog wel iets masochistisch.
Boek 3? :O

Allemachtig vrouw je bent een doordouwer zeg.
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:28
Hè, zit ik nou voor niks het nieuws in de gaten houden? Leuk hoor zo’n dooie mus.
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moire schreef:
Ze kent Volkert dus wel echt?!
Yep.
Dus dat nummer krijg je vast en zeker.
Yildizlar schreef:
21-03-2019 22:56
Ik had haar ook een beuk gegeven als ik hem was.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AllyMcBeal schreef:
Boek 3? :O

Allemachtig vrouw je bent een doordouwer zeg.
Ik geef niet snel op, en dus ook wat masochistisch, maar daar stopte het. Vervolgens moest ik ook nog alledrie de films zien, waarvan ik de laatste doorgespoeld heb gekeken. Nu zag ik die ellende weer op Netflix staan, maar ik hoef niet meer van mezelf.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 21-03-2019 23:09
0.26% gewijzigd
rosanna08 schreef:
21-03-2019 22:59
Ja die innerlijke godin was vreselijk inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AllyMcBeal schreef:
21-03-2019 23:07
Yep.
Dus dat nummer krijg je vast en zeker.
:yes:
charlottew88 schreef:
21-03-2019 23:09
Ja die innerlijke godin was vreselijk inderdaad.
En dat bijten op haar lip.
Yildizlar schreef:
21-03-2019 23:11
En dat bijten op haar lip.
Haar stomp je op haar harses. Voor hem belt Solo Volkert.
Kijk en zo is alles opgelost.
:thumbsup:
Moire schreef:
21-03-2019 23:09
Ik geef niet snel op, en dus ook wat masochistisch, maar daar stopte het. Vervolgens moest ik ook nog alledrie de films zien, waarvan ik de laatste doorgespoeld heb gekeken. Nu zag ik die ellende weer op Netflix staan, maar ik hoef niet meer van mezelf.
Waarom MOEST je de films zien? Van wie dan? Waarom??? Waarom zat je dat uit?

Vragen vragen...
Een zebra is geen paard met strepen
Moire schreef:
21-03-2019 23:15
Haar stomp je op haar harses. Voor hem belt Solo Volkert.
:proud:
Jamaarhoe schreef:
21-03-2019 23:18
Waarom MOEST je de films zien? Van wie dan? Waarom??? Waarom zat je dat uit?

Vragen vragen...
Van mezelf. Ik moet echt heel veel van mezelf. Ik moet weten of het écht zo erg is en dan of het nóg erger wordt. Ik moet ook 1x per jaar àlle twilightfilms op 1 dag aan een stuk door achter elkaar kijken.
Ik moet soms maanden wachten voordat ik een boek wat ik heeeeel graag wil lezen mag lezen. De laatste van Zafon heb ik al 1,5 jaar ofzo, maar uit is uit, dus mag het niet. Net zoals met het laatste Zieners boek.
Moire schreef:
21-03-2019 23:25
Van mezelf. Ik moet echt heel veel van mezelf. Ik moet weten of het écht zo erg is en dan of het nóg erger wordt. Ik moet ook 1x per jaar àlle twilightfilms op 1 dag aan een stuk door achter elkaar kijken.
Ik moet soms maanden wachten voordat ik een boek wat ik heeeeel graag wil lezen mag lezen. De laatste van Zafon heb ik al 1,5 jaar ofzo, maar uit is uit, dus mag het niet. Net zoals met het laatste Zieners boek.
:O

Maar heb je er in die ‘moet’ momenten dan wel plezier in?
enn wijzigde dit bericht op 21-03-2019 23:28
0.54% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Malagueña schreef:
21-03-2019 22:46
Hij heeft een prachtig boek geschreven over hoe vrouwen klaarkomen als ze verkracht worden, omdat ze graag gedomineerd willen worden door een neanderthaler.. niet vergeten hè!
Neanderthaler.. nu begrijp ik zijn overwinningsspeech waarin hij zei dat ‘wij’ mammoeten hadden gevloerd.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Enn schreef:
21-03-2019 23:28
:O

Maar heb je er in die ‘moet’ momenten dan wel plezier in?
O, die 50 shades of bullshit vind ik echt lachwekkend. Ik lach om de enorme fouten die er in zitten en roep tegen Ana wat een ontiegelijke loopse doos ze is en tegen hem dat hij zijn tanden kwijt was geweest als hij mijn mail en appverkeer in de gaten zou houden.
Derde boek en film waten wel echt een moeten zonder leuk.

Twilight vind ik echt genieten. Misschien een appèl op mijn meisjesachtige dromerigheid.
Het steeds uitstellen om iets te mogen lezen voelt wel lekker. Schuurt een beetje en dan ineens mag het en ben ik dubbelblij met hebt boek :D

Ech totaal rijp voor opname, maar functioneer hier al ruim 20 jaar prima op :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven