Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 maart 2019 om 14:22
Je kan er alles van maken wat je wil hoor, maar feit is wel dat jij het begrip feiten niet kent. Fijne dag nog!
vrijdag 22 maart 2019 om 14:23
Ja, die opmerking is volgens mij toen ook verwijderd. Of die forummer toen een ban heeft gekregen weet ik niet. Was ook een kutpost. Maar voor sommigen een mooi excuus om jaren later op hetzelfde niveau grapjes te maken. En dan heel verontwaardigd te zijn als mensen het niet oké vinden.
vrijdag 22 maart 2019 om 14:28
Nee want dan wordt Nous boosbethweeter schreef: ↑22-03-2019 14:22Pak van mijn hart![]()
Ik zal hier weer eens wat vaker meelezen. Maar ik dacht dat jullie het vooral over pindasaus en ander eten hadden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 maart 2019 om 14:40
bethweeter schreef: ↑22-03-2019 14:22Pak van mijn hart![]()
Ik zal hier weer eens wat vaker meelezen. Maar ik dacht dat jullie het vooral over pindasaus en ander eten hadden.
Ja er is vaak vrij weinig te beleven op het forum dus dan gaan we emotie-eten
vrijdag 22 maart 2019 om 14:50
Detail: die opmerkingen over die bootjes waren serieus gemeend.aliva schreef: ↑22-03-2019 14:16Maar omgekeerd geldt even goed, toch? Er wordt hier toch vaak walging uitgesproken over van die "grapjes" als dat lek schieten? En terecht.
Waarom is dat dan ineens "gebrek aan humor" als het gaat over solo's opmerking?
Moeten dergelijke opmerkingen ook kunnen als het gaat over iemand van joodse afkomst of een vrouw
(ik ga het nu niet vernoemen maar je kan je zelf wel inbeelden welke soorten figuren je als grap zou kunnen "bellen" in dat soort gevallen om die persoon op zijn/haar plaats te zetten)
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 maart 2019 om 15:35
vrijdag 22 maart 2019 om 15:45
Als “grapjes”, zoals ook een docent aan de Utrechtse Universiteit maakt, er toe leiden dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten, dan is dat geen humor meer.the_Wicked_Witch schreef: ↑22-03-2019 15:34Ikzwarte humor en schandalige grapjes. Tis niet iedereen gegeven maar Solo beheerst dat tot in de puntjes.
vrijdag 22 maart 2019 om 15:49
Dat komt natuurlijk niet door die grapjes. Bovendien wordt de betreffende docent zelf ook met de dood bedreigd, juist door de lieden die het zo'n vreselijk grapje vonden. Wat maar weer aangeeft hoe ver hun denkraampjes reiken: niet verder dan hun eigen meninkje.
vrijdag 22 maart 2019 om 15:56
Het zou natuurlijk ook kunnen, ik zeg maar iets geks, dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten omdat ze verderfelijke standpunten uitdragen.
Dan nog zou die beveiliging wat mij betreft niet nodig moeten zijn, maar ik gok niet dat mijn grapje daar ook maar iets aan bijgedragen heeft.
vrijdag 22 maart 2019 om 15:57
the_Wicked_Witch schreef: ↑22-03-2019 15:34Ikzwarte humor en schandalige grapjes. Tis niet iedereen gegeven maar Solo beheerst dat tot in de puntjes.