Geld & Recht alle pijlers

Ik wil ook een topsalaris welk beroep

24-01-2019 13:38 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer is er een topic waarbij de hoge bedragen je om de oren vliegen.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar welk beroep ik mij zou moeten laten omscholen om > 3000,00 euro netto per maand of hoger te verdienen

(liefst ook nog met part time werken :yes:)
Hahahaha 600,00
Bij elkaar vind ik het een mooi inkomen.
Ik zorg voor onze kindjes. Als ze zelfstandig zijn dan kan ik meer gaan werken.
roosje1976 schreef:
23-03-2019 09:40
Veel geld is leuk maar niet zaligmakend! Mijn partner verdient bijna 3000 netto. Ik vind het een heel mooi salaris en we kunnen fijn leven.
Dat verdient mijn man ook. Het is zeker niet weinig, maar je gaat er ook naar leven.
Ik verdien zo’n 1700 euro netto.
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld, maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we niet elk dubbeltje om hoeven te draaien.
minnimouse schreef:
23-03-2019 10:30
Dat verdient mijn man ook. Het is zeker niet weinig, maar je gaat er ook naar leven.
Ik verdien zo’n 1700 euro netto.
Er zijn belangrijkere zaken op de wereld, maar moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat we niet elk dubbeltje om hoeven te draaien.
Dat hoeven wij ook niet. We betalen ook ons mooie huis af en hebben twee auto’s voor de deur staan. We hebben spaargeld en zijn gezond. Wat wil een mens nog meer.... :)
roosje1976 schreef:
23-03-2019 10:35
Dat hoeven wij ook niet. We betalen ook ons mooie huis af en hebben twee auto’s voor de deur staan. We hebben spaargeld en zijn gezond. Wat wil een mens nog meer.... :)
Liefde.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
PattyJupiter schreef:
03-02-2019 15:36
Over de veel verdienende tegelzetter. Ik ben op het ROC geweest voor info. Daar kom je in loondienst fulltime toch wel gauw rond de EUR 2300 bruto uit en bij bewezen ervaring meer. Dat is meer dan 400 euro bruto meer dan ik nu heb met mijn lesgeefervaring!!! Bruto 1833 fulltime zwemlerares/schoonmaker en altijd werken als iedereen vrij is. Ik kon woensdag mee lopen bij een tegelzet/bouw/installatiebedrijf. Die zagen wel wat in mij. Zij gaan mijn BBL-opleiding betalen en ik ga bij ze werken als mijn opzegtermijn is geweest. Ik heb er zin in. De werktijden zijn veel beter en ik krijg gelijk EUR 100 bruto meer dan in het zwembad en de schoonmaak. Ik ben daar ook heel de dag in beweging en trek thermokleding aan tegen de kou.
Wat leuk dat dit topic jou heeft geholpen deze beslissing te nemen!
Sara9876 schreef:
22-03-2019 14:22
Leuk inkomen maar ik zou dit eerlijk gezegd nog niet een topsalaris willen noemen. Bij een topsalaris denk ik aan een paar ton per jaar (per persoon). 5000 euro netto pp. is iets meer dan een ton bruto, en dat is al mogelijk in veel CAO's.
.......ik vind 5000 pp netto toch echt wel een topsalaris.
Dat verdienen wij met 2 man nog net niet.....
( Ik werk 24 uur, man 40.....)
.....
JollyRider schreef:
23-03-2019 10:40
Liefde.
En een koelkast vol met chocoladevla.
Ga in de sales werken. Eigenlijk hoef je daar helemaal niet zoveel voor te kunnen alleen goed lullen, deuren open trappen en je moet tegen druk kunnen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Betty_Slocombe schreef:
24-03-2019 18:28
En een koelkast vol met chocoladevla.
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een salarissen,ik sta er van te kijken,mijn man verdient 2350 maar moet er minstens 50 uur voor werken en ik werk 20 uur en ik verdien 734 euro hebben 2 auto's mooi huis en een gezond kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven