Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

vrijdag 22 maart 2019 om 17:40
Het was genieten vandaag.hier scheen de zon al heel vroeg.we zijn weggeweest richting Noorden .daar was het op de kale vlaktes heiig .maar verder n stralende dag .n hoop vitamientjes opgepikt.
De verwachting voor het weekend zijn niet geweldig .maar deze dag pakken zoons niet meer af.
Bij thuiskomst n wit bolletje met american gegeten .en straks nog n bolletje met n kroket.
En als tussendoortje n sinaasappel.
De verwachting voor het weekend zijn niet geweldig .maar deze dag pakken zoons niet meer af.
Bij thuiskomst n wit bolletje met american gegeten .en straks nog n bolletje met n kroket.
En als tussendoortje n sinaasappel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 23 maart 2019 om 09:25
Gisteren een erg drukke dag gehad in het zh, met afspraken die voor me gemaakt waren. 1 Afspraak liep ook nog eens bijhoorlijk uit, waardoor de volgende behandelaar weer uit haar schema kwam enz. enz.
Allemaal heel vervelend. En buiten scheen de zon zo lekker!
Thuis werd ik helemaal niet lekker. Overgegeven enz. En nu gaat het weer.
Het is me gewoon allemaal te veel, momenteel. Ik wòrd geleefd en daar heb ik zo'n hekel aan!
Vandaag 'vrij' en zondag (!) en maandag heel vroeg afspraken. Ben altijd bang dat ik zo'n vroege afspraak mis. Wat eigenlijk nooit voorkomt.
Nu een heerlijk bakkie koffie.
(Bakkie troost...)
Allemaal heel vervelend. En buiten scheen de zon zo lekker!
Thuis werd ik helemaal niet lekker. Overgegeven enz. En nu gaat het weer.
Het is me gewoon allemaal te veel, momenteel. Ik wòrd geleefd en daar heb ik zo'n hekel aan!
Vandaag 'vrij' en zondag (!) en maandag heel vroeg afspraken. Ben altijd bang dat ik zo'n vroege afspraak mis. Wat eigenlijk nooit voorkomt.
Nu een heerlijk bakkie koffie.
(Bakkie troost...)

zaterdag 23 maart 2019 om 09:43
Begrijp wel dat scholen er aandacht aan besteden en kinderen erop voorbereiden. Toch is het jammer dat het moet. Zou fijn zijn als er geen aanslagen zouden zijn en kinderen gewoon kind konden zijn.coetje schreef: ↑21-03-2019 07:09Goedemorgen,
Tv,op school besteden ze er ook aandacht aan,extra ontruimingsoefening en een codewoord voor als ze buiten zijn en meteen naar binnen moeten.
Goh,de verkiezingen..hoe zal dit gaan uitpakken voor ons landje.
Ik ga werken vandaag,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Denk dat er niet eens zoveel veranderen zal. Rutte zal meer moeite moeten doen om steun te krijgen in de Eerste Kamer. En op Provinciaal niveau zal FvD denk ik veel minder waar kunnen maken dan wat ze nu roepen. Ze hebben ook onvoldoende (geschikte) leden om de functies te vervullen; dus dat zal wel een flinke uitdaging worden voor ze. Denk eigenlijk dat het een partij is die het beter doet in de oppositie.
Ik had gestemd op Partij voor de Dieren en Water Natuurlijk. Hebben jullie gestemd?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 23-03-2019 09:55
30.17% gewijzigd

zaterdag 23 maart 2019 om 09:47

zaterdag 23 maart 2019 om 09:50
Ben je opgeschoten met het huishouden?Jaja007 schreef: ↑22-03-2019 10:03Goedemorgen ieder1,
Zit heerlijk aan de cappuccino.
Voor allen die het nodig hebben.
Vanochtend was verse makreel onderdeel van het ontbijt.
Het was ook mistig, maar lekker om woef uit te laten.
Ik geniet van mijn vrije dag, maar wel met een boel huishoudelijke taken.
![]()
zaterdag 23 maart 2019 om 09:52
Goedemorgen. Wit bolletje en n cracker beide met american.en koffie. Eerst nog even bezig .en straks neem ik pauze met n lekkere sinaasappel.
Ik hou ook niet van zo veel dingen die moeten zenzeo.gewoon lekker mijn eigen gang gaan en geen gedoe. Maar zo gaat het nu eenmaal niet altijd.
Onze kleinzoon zegt dan .als ik wat mopper .wat moet dat moet oma
Gezellige zaterdag.het is hier ook grijs coetje. Dat waren de vooruitzichten ook voor vandaag jamm er genoeg.
Gezellige zaterdag allen.
Ik hou ook niet van zo veel dingen die moeten zenzeo.gewoon lekker mijn eigen gang gaan en geen gedoe. Maar zo gaat het nu eenmaal niet altijd.
Onze kleinzoon zegt dan .als ik wat mopper .wat moet dat moet oma
Gezellige zaterdag.het is hier ook grijs coetje. Dat waren de vooruitzichten ook voor vandaag jamm er genoeg.
Gezellige zaterdag allen.

zaterdag 23 maart 2019 om 11:42
hallo
Wally wat naar dat er iets vervelends is voorgevallen. Mocht je hier wel lezen, dan een
voor jou en hoop dat je snel weer mee komt schrijven hier.
Coetje, kan me voorstellen dat je even een paar tranen gelaten hebt. Het schiet ook niet op allemaal natuurlijk
ZZ bij jou ook alweer de ellende van (uitlopende) afspraken. Je eet zo te lezen wel lekkere dingen. Da's fijn
Chris wat lekker dat jullie op pad zijn geweest. Volgens mij was het donderdag helemaal super maar gisteren ook nog. Hier nauwelijks zon gezien. Donderdag helemaal niet en gister pas ruim na de middag.
TV uiteraard heb ik gestemd.
VL wat fijn dat man en genoten heeft en weer thuis is. Nog weekendplannen?
Wat ik zoal gegeten heb afgelopen week, woe en do koolvis in coburger, aardappel en erwtjes. Dinsdag hamlappen met haricots verts en aardappel en gister chicken tonight zoetzuur met rijst. Gisteravond weer hamlappen uit de vriezer gehaald dus die ga ik bakken/sudderen straks en eet er vanavond de rest van de haricots verts erbij. Nu tijd voor een maisbaguette, nog even oppiepen in de oven. Denk deels met kaas, deels met waldorfsalade (Lidl) en stukje met suiker. Erbij glas mangosap. Heb vorige week geloof ik 2,5 kg druiven op. Haal ze regelmatig maar dan is steeds met 3 kwartier de bak leeg
Verder ook kiwi's, (sinaas)appels en bananen in huis.

Wally wat naar dat er iets vervelends is voorgevallen. Mocht je hier wel lezen, dan een

Coetje, kan me voorstellen dat je even een paar tranen gelaten hebt. Het schiet ook niet op allemaal natuurlijk

ZZ bij jou ook alweer de ellende van (uitlopende) afspraken. Je eet zo te lezen wel lekkere dingen. Da's fijn

Chris wat lekker dat jullie op pad zijn geweest. Volgens mij was het donderdag helemaal super maar gisteren ook nog. Hier nauwelijks zon gezien. Donderdag helemaal niet en gister pas ruim na de middag.
Wat ik zoal gegeten heb afgelopen week, woe en do koolvis in coburger, aardappel en erwtjes. Dinsdag hamlappen met haricots verts en aardappel en gister chicken tonight zoetzuur met rijst. Gisteravond weer hamlappen uit de vriezer gehaald dus die ga ik bakken/sudderen straks en eet er vanavond de rest van de haricots verts erbij. Nu tijd voor een maisbaguette, nog even oppiepen in de oven. Denk deels met kaas, deels met waldorfsalade (Lidl) en stukje met suiker. Erbij glas mangosap. Heb vorige week geloof ik 2,5 kg druiven op. Haal ze regelmatig maar dan is steeds met 3 kwartier de bak leeg

zaterdag 23 maart 2019 om 13:47

zaterdag 23 maart 2019 om 17:03
Met jou kan ik praten.thee schreef: ↑23-03-2019 11:42hallo![]()
Wally wat naar dat er iets vervelends is voorgevallen. Mocht je hier wel lezen, dan eenvoor jou en hoop dat je snel weer mee komt schrijven hier.
Wat ik zoal gegeten heb afgelopen week, woe en do koolvis in coburger, aardappel en erwtjes. Dinsdag hamlappen met haricots verts en aardappel en gister chicken tonight zoetzuur met rijst. Gisteravond weer hamlappen uit de vriezer gehaald dus die ga ik bakken/sudderen straks en eet er vanavond de rest van de haricots verts erbij. Nu tijd voor een maisbaguette, nog even oppiepen in de oven. Denk deels met kaas, deels met waldorfsalade (Lidl) en stukje met suiker. Erbij glas mangosap. Heb vorige week geloof ik 2,5 kg druiven op. Haal ze regelmatig maar dan is steeds met 3 kwartier de bak leeg ;-D Verder ook kiwi's, (sinaas)appels en bananen in huis.

Mooi dat je ook gestemd hebt.

zaterdag 23 maart 2019 om 17:04
Goed bezig! Heb je ook nog wat tijd voor ontspanning vandaag?

zaterdag 23 maart 2019 om 17:12
Hier breekt eindelijk een waterig zonnetje door. Ondanks het grauwe weer eerder vandaag, heerlijk 11 km gewandeld door het bos en over de heide. Kwam onderweg één bankje tegen dat stond op een plek met prachtig uitzicht over het ven. Daar een tijdje gezeten om te genieten van het uitzicht, al luisterend naar de vogels.
Wandeling eindigde bij een pannenkoekenhuis; direct maar een pannenkoek gegeten. Hoef ik vanavond niet te koken.
Op de terugweg naar de potgrond drive-in gegaan. Ideaal; even vanuit de auto betalen en zij gooien de potgrond in je kofferbak. Scheelt een hoop gesleep (en vooral tijd omdat ik niet dat grote tuincentrum door hoef te wandelen).
Wandeling eindigde bij een pannenkoekenhuis; direct maar een pannenkoek gegeten. Hoef ik vanavond niet te koken.
Op de terugweg naar de potgrond drive-in gegaan. Ideaal; even vanuit de auto betalen en zij gooien de potgrond in je kofferbak. Scheelt een hoop gesleep (en vooral tijd omdat ik niet dat grote tuincentrum door hoef te wandelen).
zaterdag 23 maart 2019 om 20:08
Het gemak dient de mens tijdschrift.
en jij ook n mooie buitendag gehad .het was hier ook grijs en niet zo mooi als gisteren,
Wij hebben gisteren toch ook de beste dag uitgezocht.
Wat we morgen gaan doen weet ik nog niet.heb wel wat in mijn hoofd.weet niet of mijn man het daar mee eens is .en weet ook niet wat voor weer het is morgen.
Hier van alles wat gegeten. Broodje kroket. broodje american. cracker met eisalade.
Straks het t.v programma . Ik Vertrek kijken. altijd leuk.
Kijk ook de serie. Das Boot. maar neem ik vanavond maar op...of kijk ik morgen terug.
Ik ben vandaag druk in mijn hoofd geweest.moest wat dingen regelen.en het lijkt of ik daar tegenwoordig extra moe van word .
Gisteren door het lopen lichamelijk moe. En vandaag geestelijk moe. Dus ga lekker mijn gedachten weg laten vloeien tijdens Ik Vertrek. .
B.T.W. Ik eet ook graag druiven. heerlijk. Straks maar n lekkere sinaasappel .
Gezellige zaterdag avond .
Wij hebben gisteren toch ook de beste dag uitgezocht.
Wat we morgen gaan doen weet ik nog niet.heb wel wat in mijn hoofd.weet niet of mijn man het daar mee eens is .en weet ook niet wat voor weer het is morgen.
Hier van alles wat gegeten. Broodje kroket. broodje american. cracker met eisalade.
Straks het t.v programma . Ik Vertrek kijken. altijd leuk.
Kijk ook de serie. Das Boot. maar neem ik vanavond maar op...of kijk ik morgen terug.
Ik ben vandaag druk in mijn hoofd geweest.moest wat dingen regelen.en het lijkt of ik daar tegenwoordig extra moe van word .
Gisteren door het lopen lichamelijk moe. En vandaag geestelijk moe. Dus ga lekker mijn gedachten weg laten vloeien tijdens Ik Vertrek. .
B.T.W. Ik eet ook graag druiven. heerlijk. Straks maar n lekkere sinaasappel .
Gezellige zaterdag avond .

zaterdag 23 maart 2019 om 20:22
zaterdag 23 maart 2019 om 21:36
TV potgrond drive-in
echt nooit van gehoord maar wel praktisch. En je wandeling klinkt voor mij te ver maar wel als een fijne tocht. Goed te horen dat je ervan genoten hebt.
Coetje ik zag dat je mijn foto geliked hebt maar snap er niets van, dacht dat het een besloten groep was. Zal eens vragen bij beheer. Dat jij m'n foto's ziet vind ik leuk/prima maar heb ook mensen op m'n FB die dat niet allemaal hoeven te zien.
Ik ben al een halfuur de werkomschrijving van de top/bloes aan het lezen maar mooi dat ik er geen bal van snap dus daar kan ik nog niet echt een begin mee maken. Dan morgen me toch maar op de knoopsgaten storten anders komt de jas nooit af.
Ik ga ook maar een sinaasappel en een kiwi eten. Denk dat ik daarna een droge witte wijn inschenk. Lekker Radio10 op de achtergrond met danceclassics uit de 80'ties

Coetje ik zag dat je mijn foto geliked hebt maar snap er niets van, dacht dat het een besloten groep was. Zal eens vragen bij beheer. Dat jij m'n foto's ziet vind ik leuk/prima maar heb ook mensen op m'n FB die dat niet allemaal hoeven te zien.
Ik ben al een halfuur de werkomschrijving van de top/bloes aan het lezen maar mooi dat ik er geen bal van snap dus daar kan ik nog niet echt een begin mee maken. Dan morgen me toch maar op de knoopsgaten storten anders komt de jas nooit af.
Ik ga ook maar een sinaasappel en een kiwi eten. Denk dat ik daarna een droge witte wijn inschenk. Lekker Radio10 op de achtergrond met danceclassics uit de 80'ties

zondag 24 maart 2019 om 08:53
Goedemorgen,
Raar als het een besloten groep is Thee.Of ik ben daar ook lid,wilde dat nazoeken maar weet de naam van de groep niet meer..
Vandaag ga ik een stuk wandelen en mijn hoofd leegmaken en verder zie ik wel wat de dag brengt.
De zon schijnt al!
Ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!
Raar als het een besloten groep is Thee.Of ik ben daar ook lid,wilde dat nazoeken maar weet de naam van de groep niet meer..
Vandaag ga ik een stuk wandelen en mijn hoofd leegmaken en verder zie ik wel wat de dag brengt.
De zon schijnt al!
Ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!

zondag 24 maart 2019 om 10:14
Chris: veel plezier vandaag als jullie nog weg gaan. Vervelend dat je minder goed tegen regeldingen kunt en dat je er moe van wordt. Kost dat je ook meer energie na die hersenbloeding? Kan ik me nl. heel erg goed voorstellen.
Thee: inderdaad goed om even na te kijken/na te vragen bij zo'n beheerder van de facebook-groep. De potgrond-drive-in is van de Intratuin. Voor mij ook voor het eerst dat ik geweest ben. Ik vond het ideaal. Temeer daar ik er altijd een voorliefde voor heb om de verkeerde winkelwagen mee te pakken en dat je daar dan met een kar gevuld met 160 liter potgrond loopt, waarvan de wielen steeds blokkeren of die je constant met grof geweld naar links moet duwen omdat je (als je gwoon normaal rechtuit duwt) anders rechts alle stellages met bloempotten omver rijdt.
Kunnen ze je bij de naailes helpen met lezen van de werkomschrijving van de top?
Coetje: hoop dat je je hoofd wat leeg kan maken tijdens de wandeling.
Geniet van de zon; hier is het grijs en grauw.
Ontbijt bestond uit brood met kipgrillworst
Thee: inderdaad goed om even na te kijken/na te vragen bij zo'n beheerder van de facebook-groep. De potgrond-drive-in is van de Intratuin. Voor mij ook voor het eerst dat ik geweest ben. Ik vond het ideaal. Temeer daar ik er altijd een voorliefde voor heb om de verkeerde winkelwagen mee te pakken en dat je daar dan met een kar gevuld met 160 liter potgrond loopt, waarvan de wielen steeds blokkeren of die je constant met grof geweld naar links moet duwen omdat je (als je gwoon normaal rechtuit duwt) anders rechts alle stellages met bloempotten omver rijdt.
Kunnen ze je bij de naailes helpen met lezen van de werkomschrijving van de top?
Coetje: hoop dat je je hoofd wat leeg kan maken tijdens de wandeling.
Geniet van de zon; hier is het grijs en grauw.
Ontbijt bestond uit brood met kipgrillworst
zondag 24 maart 2019 om 11:08
Goedemorgen. Ontbijt american op n half bolletje.en eisalade op de andere helft.
Koffie en rozijnenbol.
Ja tijdschrift. Lichamelijk ben ik sneller moe. En met veel papier kraam. raak ik dan geïrriteerd .en moet eerst rusten..moet er ook niemand tegen mij praten .
Trekt ook wel snel weer bij. Kan ook niet te veel drukke dagen achter elkaar aan.
Moet altijd even pas op de plaats maken.
@ thee.weet je intussen hoe de bloes in elkaar zit?
De zon schijnt nog flauwtjes.nog geen idee wat we gaan doen vandaag.
En of we überhaupt wat gaan doen.
Wens iedereen n fijne zondag.
Koffie en rozijnenbol.
Ja tijdschrift. Lichamelijk ben ik sneller moe. En met veel papier kraam. raak ik dan geïrriteerd .en moet eerst rusten..moet er ook niemand tegen mij praten .
Trekt ook wel snel weer bij. Kan ook niet te veel drukke dagen achter elkaar aan.
Moet altijd even pas op de plaats maken.
@ thee.weet je intussen hoe de bloes in elkaar zit?
De zon schijnt nog flauwtjes.nog geen idee wat we gaan doen vandaag.
En of we überhaupt wat gaan doen.
Wens iedereen n fijne zondag.