Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 maart 2019 om 20:33
Je bent me voor.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:02
Nou je mag het allemaal hebben. Ik ga morgen de grootste biefstuk vreten die ik kan vinden.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:08
Ik heb een vraag, ik heb een Apple MacBook pro gekocht. Ik heb een licentie voor office, maar ik moet nu voor de app betalen, hoe kan ik de licentie invoeren? Of moet ik nu een aparte Office-pakket voor Apple MacBook kopen en €80 uitgeven?
zaterdag 23 maart 2019 om 22:24
Dat is service naar de forummers.
Het is hier zo saai dat de mods er wat spanning inbrengen.
Het wachten is op een topic waar je kunt wedden op welke actie mods ondernemen op modderposts.
Maar misschien mag dat dan niet en krijg je een ban of een waarschuwing.
Tenminste, dat zou je dan kunnen afleiden uit de sanctie als je verder niets anders doet.
Want om de spanning te verhogen mailen ze je de reden voor een waarschuwing of ban niet meer.
Toch fijn, zo'n team wat voor wat mysterie zorgt!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:28
Office krijg je voor nop via je HBO.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-03-2019 22:08Ik heb een vraag, ik heb een Apple MacBook pro gekocht. Ik heb een licentie voor office, maar ik moet nu voor de app betalen, hoe kan ik de licentie invoeren? Of moet ik nu een aparte Office-pakket voor Apple MacBook kopen en €80 uitgeven?
zaterdag 23 maart 2019 om 22:36
Vreemd. Ik heb het gewoon op mijn Mac kunnen zetten. Downloaden en je studentgegevens invoeren bij registratie.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-03-2019 22:32Dat klopt via mijn studentenaccount, maar ik kan hem niet downloaden op de MacBook.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:36
Voor mijn nieuwsgierigheid: wat gebeurt er met je licentie als je student-af bent?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:37
zaterdag 23 maart 2019 om 22:39
Je moet wel de Apple versie downloaden he.DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-03-2019 22:38Ik kon het wel op mijn Windows laptop, maar nu gaat het niet.
zaterdag 23 maart 2019 om 22:48
Was het niet helemaal wat je er ervan verwacht had?!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
zondag 24 maart 2019 om 10:30
Nope
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.