Anonieme kaart

25-03-2009 20:27 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft voldoende reacties ontvangen... bedankt allemaal!
anoniem_83376 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 19:43
Reden: graag topic verwijderen. Voldoende reacties gehad
% gewijzigd
Een advertentie zetten op Speurders.

Hoe heb je je vriend geconfronteerd? Heeft hij reden om zo zwaar teleurgesteld te zijn?
Heftig!

Wel een hufter dat 'ie niet zegt hoe de vork in de steel zit. En dan bedoel ik zowel de afzender als je vriend.

Succes!
niets, staat verder niets op die kaart waarop jij kan uitmaken dat die "johan"de waardheid spreekt. Is de kaart met de post gekomen of bij je in de bus gedaan? Want als hij bij je in de bus is gedaan is het dus iemand uit de buurt, misschien kun je navragen of er iemand een Johan kent.

Anders dan dat zou ik niets doen.
Kaart in de papierbak pleuren.

Of in de open haard!
Niets, als jij geen reden hebt om je vriend te wantrouwen moet je dat ook niet doen! Ik kan het me wel voorstellen dat je even twijfelt. Ik zou ook niet zomaar kunnen doen alsof ik die kaart niet had gehad. Goed dat je het met je vriend hebt besproken (ik neem aan dat je dat bedoelt, en niet confronteren als in confronteren )

Hij zal na de eerste schok best begrijpen dat je hier wel door gaat nadenken, toch? Als jullie relatie zo fantastisch is in ieder geval wel.

Aanvulling; Ik ga ervanuit dat je intuitie je wel vertelt of je je vriend wel of niet kunt vertrouwen. Als je voelt dat dat niet zo is, om wat voor kleine reden dan ook.. waarom dan nog zoeken. Misschien is het dan het slimste om te bedenken of je verder wilt met hem, (het hem zou kunnen vergeven) of ermee stopt. Details gaan zoeken als je eigenlijk al weet dat de kaart niet zomaar bij je op de mat lag gaan je alleen maar meer pijn doen.

Weet je zeker dat je vriend betrouwbaar is; Laat het los, doe er niets mee. Blijf gewoon lekker van je relatie genieten.
ad plaatsen , Johan kan absoluut niet neuken.,
*surft al naar speurders*

Ik weet het, ik ben erg (sensatiebelust).
.
Wat een bullshitverhaal.
.
quote:Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 20:27:

Het is niet waar, hij was zwaar teleurgesteld in mij dat ik aan hem twijfel / hem niet vertrouw .

Was mijn ex ook. incl. bijbehorende drama's. Hij bleek het wel degelijk met een vriendin van me te doen.

Tweede keer exact dezelfde drama's, hij verdiende meer credit, blabla. En deed het doodleuk weer met een vriendin van me.
Anouk, meld je aan op www.retecool.com Supergave site waar ze wél weten wat neuken is. Wij kennen hier alleen maar lieve vanillesex op zondagochtend...
Zo'n soort kaart heeft mijn ex-vriend ook ooit gehad.

Bleek dus dat de vriendin van die jongen waar ik regelmatig mee neukte dat had gedaan. Ze was er achter gekomen.

Mijn vriend heeft me gelijk gedumpt.

Ik heb haar nog een jaar lang gestalked enzo, stom wijf.

Maarja, toen ik kreeg ik mot met de pliesie, dus ben ik er maar mee opgehouden. Maar als ik ooit de kans krijg....!
Ja Anouk een advertentie op speurders zetten lijkt me de juiste oplossing. De afzender van de kaart is daar denk ik al dagen aan het zoeken naar een advertentie van jou. Alleen op deze anonieme manier durft hij met jou in contact te komen. Ik zou zeker het naadje van de kous willen weten. Geef je vriend niet het voordeel van de twijfel, maar zoek dit tot in de puntjes uit!!!

Gelukkig heeft je vriend de kaart niet onderschept...
quote:starbelly schreef op 25 maart 2009 @ 20:30:

niets, staat verder niets op die kaart waarop jij kan uitmaken dat die "johan"de waardheid spreekt. Is de kaart met de post gekomen of bij je in de bus gedaan? Want als hij bij je in de bus is gedaan is het dus iemand uit de buurt, misschien kun je navragen of er iemand een Johan kent.

Anders dan dat zou ik niets doen.

Haar naam staat erop. Of hij nu dichtbij of ver weg woont, het is een bekende. That's for sure.

Is er nergens een topic van een verliefd wanhopig vrouwtje die gek is op een vent met relatie? Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op.

@ Ivy, wat moet dat ontzettend veel pijn hebben gedaan. Dubbel bedonderd, door je vriend én vriendin. Wat moeilijk zeg. Ik hoop dat dat al ver achter je ligt en gesleten is.

Had jij dan helemaal niets gemerkt hiervan? Of voelde je wel wat aan?
Ik vertrouw mijn vriend. Hij is overigens wel een stapper en kan heel amicaal zijn. Maar door zo'n kaartje ga je natuurlijk twijfelen of er misschien wel iets aan de hand is.

Het kaartje zat in een envelop en er zat een postzegel op. Het ligt al in de container. Toch blijft het me achtervolgen
Misschien je ex die jou een loer wil draaien????
quote:sarah2ndlife schreef op 25 maart 2009 @ 20:32:

ad plaatsen , Johan kan absoluut niet neuken.,
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 20:40:

Ik vertrouw mijn vriend. Hij is overigens wel een stapper en kan heel amicaal zijn. Maar door zo'n kaartje ga je natuurlijk twijfelen of er misschien wel iets aan de hand is.

Het kaartje zat in een envelop en er zat een postzegel op. Het ligt al in de container. Toch blijft het me achtervolgen

Voel je je niet altijd prettig bij dat amicale? Hangen je twijfels samen met dat amicale..gaat hij soms toch iets té amicaal met vrouwen om?

Dan zou ik dat kaartje toch wat serieuzer nemen.
quote:

Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 20:27:

Het is niet waar, hij was zwaar teleurgesteld in mij dat ik aan hem twijfel / hem niet vertrouw .

Reageerde je vriend verbaasd toen je hem die kaart liet zien?

Of was hij alleen teleurgesteld over dat je hem niet vertrouwde.

Want als hij er echt niks vanaf weet en niet vreemd gaat dan zou hij in eerste instantie vooral verbaasd zijn lijkt me.
quote:Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 20:40:

NEE!

Dat gooi je toch niet weg?

Privédetectives zijn zooo 2009!
Tja, ofwel is het de waarheid ofwel komt het van iemand die jullie koste wat kost uit elkaar wilt drijven. Een jaloerse ex van hem misschien?

Sta je (staan jullie) op een profielsite of iets dergelijks? Dan kan je vlugger aan privégegevens van iemand komen natuurlijk.
De nieuwste reclamestunt voor de datepijler op Speurders?

Of..

Heeft een van jullie vijanden? Wraaklustige ex ofzo?
quote:starbelly schreef op 25 maart 2009 @ 20:30:

Anders dan dat zou ik niets doen.Kaart is met de post gekomen. Het handschrift in de kaart lijkt anders dan het handschrift op de envelop. Ik kan er niet uit opmaken dat hij de waarheid spreekt. Ik vind het overigens wel laf dat hij mij niet rechtstreeks benadert. Ik bedoel: als hij zelf belazerd is door zijn vriendin dan kan hij mij daar toch over benaderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven