Anonieme kaart

25-03-2009 20:27 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft voldoende reacties ontvangen... bedankt allemaal!
anoniem_83376 wijzigde dit bericht op 10-06-2009 19:43
Reden: graag topic verwijderen. Voldoende reacties gehad
% gewijzigd
het hoeft niks te betekenen maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat hoe meer er verontwaardigt wordt gereageerd en boos en ongeduldig hoe groter de kans dat hij inderdaad wat te verbergen heeft..

Zou mijn ogen open houden.
ja als het je blijft achtervolgen zou ik ook de advertentie zetten, wel effe vooraf tegen je vriend zeggen dat je dat gaat doen, want als die er dan achteraf weer achter komt gaat hij jou misschien nog ergens van verdenken. Ik zou het dan idd ook gaan uitzoeken als je er zelf mee blijft zitten. Idd dat hij je naam al weet, wil dus wel zeggen dat ie je kent, raar hoor!
Misschien gewoon een freak die wel vaker dit soort kaartjes rondstuurt.

Zeker als hij wilt dat je contact zoekt via Speurders wordt het wel een heel raar verhaal toch?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hebben jullie een naambordje met jullie voornamen aan de deur?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Inderdaad, je vriend is een lul.
quote:yoyo2 schreef op 25 maart 2009 @ 20:44:

[...]

NEE!

Dat gooi je toch niet weg?

Privédetectives zijn zooo 2009!Mijn vriend heeft het weggegooid.Ik wilde het bewaren, maar hij wilde het ritueel verbranden samen met mij. Hij was boos dat ik het wilde bewaren; en vooral dat ik hem niet vertrouw
Ritueel verbranden? Dat doe je toch een bepaalde periode af te sluiten?
http://www.speurders.nl/o ... atlevel1=contacten&pc=&r=

kom je toevallig uit de buurt van valkenswaard? daar is namelijk een Johan opzoek naar een leuke meid om mee de liefde te bedrijven.....lees het maar
.
quote:Fame schreef op 25 maart 2009 @ 20:51:

Hebben jullie een naambordje met jullie voornamen aan de deur?Nee, hebben we niet. Adres staat wel in telefoonboek onder mijn vriend's naam
quote:Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 20:53:

[...]

Mijn vriend heeft het weggegooid.Ik wilde het bewaren, maar hij wilde het ritueel verbranden samen met mij. Hij was boos dat ik het wilde bewaren; en vooral dat ik hem niet vertrouw

OK dat vind ik best apart hij zou zoals eerder gezegd toch eerst heel verbaasd moeten zijn. mmmmmmmm

Ik hoop het echt niet voor je maar ik krijg er mijn twijfels bij
Ja, tuurlijk wilde hij het weggooien!

Je denkt toch niet dat hij wil achterhalen wie diegene is die zomaar zonder enige reden zijn relatie probeert kapot te maken?

Hij was zeker ook niet boos dat iemand hem zonder reden een kutstreek geflikt heeft? Hij was natuurlijk alleen boos op jou, want jij vertrouwt hem niet...
Wacht. Ik weet de onderliggende boodschap. Hoe heet je vriend? Híj staat vast met zijn profiel op speurders.
quote:elfje26 schreef op 25 maart 2009 @ 20:47:

het hoeft niks te betekenen maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat hoe meer er verontwaardigt wordt gereageerd en boos en ongeduldig hoe groter de kans dat hij inderdaad wat te verbergen heeft..

Zou mijn ogen open houden.

Ja, dit is wat ook door mijn hoofd gaat.

Hij weet dat ik per direct bij hem wegga als ik erachter kom dat hij vreemd gaat. Ik heb namelijk een tik overgehouden van mijn ex die stelselmatig vreemdging
quote:starbelly schreef op 25 maart 2009 @ 20:55:

http://www.speurders.nl/o ... atlevel1=contacten&pc=&r=

kom je toevallig uit de buurt van valkenswaard? daar is namelijk een Johan opzoek naar een leuke meid om mee de liefde te bedrijven.....lees het maar

Die hertjeskussentjes!!!!!

Ik denk trouwens dat die Johan de waarheid schrijft.
lijkt mij dat als je vriend er niks mee te maken heeft dat het hem geen r**t uitmaakt wat je met die kaart doet... maar goed. Ik zou voor de zekerheid uitzoeken hoe dit zit.
quote:elfje26 schreef op 25 maart 2009 @ 20:55:

[...]

OK dat vind ik best apart hij zou zoals eerder gezegd toch eerst heel verbaasd moeten zijn. mmmmmmmm

Ik hoop het echt niet voor je maar ik krijg er mijn twijfels bijWe hebben er eerst wel over gesproken hoor. Hij heeft zelfs allerlei mogelijkheden benoemd. Daarna werd ie pas boos om het feit dat ik hem niet vertrouw
Maar die kaart... Ik vind 'm raar geschreven, en inderdaad waarom zou die persoon jou niet op een andere (directere) wijze kunnen benaderen. Misschien de frustratie, maar misschien ook een sneu mannetje.
ik wil niet heel cynisch overkomen hoor. maar stel dat het wel waar is wat die johan beweert, wat had je dan verwacht dat je vriend zou zeggen? 'ja schat, dat klopt. ik neuk al jaren alles wat los en vast zit. daar heb je toch geen problemen mee?'

ik zou hem er toch nog eens mee confronteren en alert blijven. alert, niet paranoide.
quote:Parnell schreef op 25 maart 2009 @ 20:29:

Een advertentie zetten op Speurders.

Hoe heb je je vriend geconfronteerd? Heeft hij reden om zo zwaar teleurgesteld te zijn?Eerst heb ik hem gebeld en het verteld. Best wel wat overstuur. Toen hij thuiskwam liet ik het meteen zien. Hij benoemde verschillende mogelijkheden en dacht na of hij een Johan kende. Daarna begon ik door te vragen, waardoor hij het gevoel kreeg dat ik hem dus niet vertrouw
quote:Anouk1970 schreef op 25 maart 2009 @ 21:09:

Daarna begon ik door te vragen, waardoor hij het gevoel kreeg dat ik hem dus niet vertrouwNee, waardoor hij het benauwd kreeg!
Vind het wel heeeeeeeel toevallig dat Johan een kaart in je bus doet en dat diezelfde Johan verwijst naar speurders.nl en dat je hem via die methode kunt vinden om af te spreken voor het neuken. Het is allemaal zo toevallig dat ik er geen retecool van geloof.
quote:tinker_bell schreef op 25 maart 2009 @ 21:05:

ik wil niet heel cynisch overkomen hoor. maar stel dat het wel waar is wat die johan beweert, wat had je dan verwacht dat je vriend zou zeggen? 'ja schat, dat klopt. ik neuk al jaren alles wat los en vast zit. daar heb je toch geen problemen mee?'

ik zou hem er toch nog eens mee confronteren en alert blijven. alert, niet paranoide.Je hebt gelijk. Tuurlijk zal hij dat niet bevestigen. Hij wil me ook absoluut niet kwijt, dus waarschijnlijk zal hij het ook nooit toegeven. Ik blijf inderdaad alert. De waarheid komt meestal wel aan het licht.We wonen in een kleine stad, waar veel geroddeld wordt. Maar ja, meestal weet iedereen alles, maar de persoon waar het om draait (ik dus) weet vaak niks
anouk: woon je in de buurt van valkenswaard?
(Psstt.. Dushi, help dat ventje gewoon aan een t'shirt )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven