Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 maart 2019 om 10:38
Ligt niet aan ons, ligt aan de anderen.
Ik denk dat heel veel mensen doen alsof ze sushi lekker vinden, omdat dat nou eenmaal zo hoort.
Ik kan me niet voorstellen dat echt zo veel mensen het lusten.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 maart 2019 om 10:41
Waarom hoort het dat je sushi lekker moet vinden?
Er zijn mensen ook lyrisch over oesters. Als ik snot wil eten, haal ik het wel uit mijn eigen neus.
zondag 24 maart 2019 om 11:04
Groente in rijst in zeewier is ook vers niet mijn ding. Ik kan ze wel zelf maken trouwens. Soms bedenken ze een leuk bedrijfsuitje.
Ik lust dan wel weer spruitjes. Uit de oven of de grillpan. Heerlijk. Zelf ouderwets gekookt lust ik ze. Ook vers gemaakt want ik eet geen fabrieksmeuk natuurlijk.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 11:05
2.20% gewijzigd
zondag 24 maart 2019 om 11:07
Oooh spruitjes!! Vind ik ook heerlijk.Lucifer2018 schreef: ↑24-03-2019 11:04Groente in rijst in zeewier is ook vers niet mijn ding. Ik kan ze wel zelf maken trouwens. Soms bedenken ze een leuk bedrijfsuitje.
Ik lust dan wel weer spruitjes. Uit de oven of de grillpan. Heerlijk. Zelf ouderwets gekookt lust ik ze. Ook vers gemaakt want ik eet geen fabrieksmeuk natuurlijk.![]()
Spruitjes uit een pot vind ik smerig.
Sushi zelf maken ben ik te lui voor.
zondag 24 maart 2019 om 11:55
Het zorgt er dan wel weer voor dat je langzamer eet, waardoor je sneller vol zit, dus minder eetCalamitycat schreef: ↑24-03-2019 11:13![]()
Ik word er agressief van van die stokjes. Waarschijnlijk veroorzaakt door een lege maag.
zondag 24 maart 2019 om 12:02
Calamitycat schreef: ↑24-03-2019 10:56O bah, sushi. Heb ik één keer gegeten en dat was meteen de laatste keer.
Doe mij maar sliptong gebakken in roomboter, veel lekkerder.
zondag 24 maart 2019 om 12:26
zondag 24 maart 2019 om 12:39
Waarom zou je met wat dan ook willen doen alsof je het lekker vindt? Smaken verschillen nu eenmaal. Wat ik wel raar vind, is om een bepaald type voedsel af te gaan kraken, alleen omdat het jouw smaak toevallig niet is. Niks mis met sushi, niks mis met sliptong, niks mis met spruitjes.