Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:34
Wat moeten ze er mee dan? Ze is in haar eigen huis. ze kunnen haar moeilijk verbieden de buitendeur nog open te doen en niet te stampen in huis.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:38
Zou kunnen ik moest lachen om de opmerkingen van Moi in dat topic.Star² schreef: ↑26-03-2019 15:26Bedeltopic? Boehoe geen geld voor nieuw hondenvoer?
geld-recht/pakket-dpd-niet-ontvangen/li ... #p29745255
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:44
Ik heb een aantal keer de politie gebeld over geluidsoverlast van de buren. Na het laatste bezoek en een belletje aan de woningbouw was het een poos rustiger. Nu deze zomer eens afwachten.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:47
Het klinkt sowieso raar ja. Niet dat er een pakket misschien niet geleverd is, dat gebeurt in allerlei variaties. Balen van het geld als het pakket inderdaad echt kwijt is snap ik ook. Maar wel haar manier van reageren, en het gelijk naar een forum sprinten me de vraag 'kan iemand mij helpen', in plaats van op zoek te gaan/naar het afhaalpunt te gaan/eerst maar eens af te wachten of het niet alsnog bezorgd wordt ... het ruikt wel heel erg naar bedeltopic. En als je twee hondjes hebt waar blijkbaar het een en ander mee aan de hand is en 45,- is zo'n groot probleem dat je ervan gaat huilen, dan vind ik dat echt zielig voor die hondjes die dan nooit de zorg (kunnen) krijgen die ze waarschijnlijk nodig hebben.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:49
Ach. Als er idd niets bezorgd is dan open je een topic over welke stappen je zou kunnen zetten om dat op te lossen (als je dat zelf al niet kan verzinnen), maar ga je geen soap zitten houden.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑26-03-2019 16:47Het klinkt sowieso raar ja. Niet dat er een pakket misschien niet geleverd is, dat gebeurt in allerlei variaties. Balen van het geld als het pakket inderdaad echt kwijt is snap ik ook. Maar wel haar manier van reageren, en het gelijk naar een forum sprinten me de vraag 'kan iemand mij helpen', in plaats van op zoek te gaan/naar het afhaalpunt te gaan/eerst maar eens af te wachten of het niet alsnog bezorgd wordt ... het ruikt wel heel erg naar bedeltopic. En als je twee hondjes hebt waar blijkbaar het een en ander mee aan de hand is en 45,- is zo'n groot probleem dat je ervan gaat huilen, dan vind ik dat echt zielig voor die hondjes die dan nooit de zorg (kunnen) krijgen die ze waarschijnlijk nodig hebben.
dinsdag 26 maart 2019 om 16:51
dinsdag 26 maart 2019 om 16:52
Het ligt er echt te dik bovenop.Wilhetnietweten schreef: ↑26-03-2019 16:51Haar nick is in deze context wel weer "origineel" gekozen.![]()
dinsdag 26 maart 2019 om 17:14
Geen idee, de suggestie van de cavia's was waarschuwingswaardig.
dinsdag 26 maart 2019 om 18:30
Ja precies. Te grappig toch? En het gaat ook nog eens om denkbeeldige cavia’s.Lucifer2018 schreef: ↑26-03-2019 18:07Opperen om je cavia's als voer te gebruiken is erger dan kinderen voeren aan de hond. Blijkbaar![]()
dinsdag 26 maart 2019 om 18:49
Denkbeeldige cavia’s ook nog eens hè. Maar ja, je zal maar een jaartal zijn, dan staf je dat soort dingen.Lady*Voldemort schreef: ↑26-03-2019 18:48Oh was dat alles? Wat vreselijk sneu om dat te staffen zeg.
dinsdag 26 maart 2019 om 18:52
Nee joh, zeer ongepast!
Er zijn landen waar ze echte cavia’s eten, gefrituurd of geroosterd.
dinsdag 26 maart 2019 om 19:01
Ongepast zeg! Dat kan echt niet! Cavia eten! Hoe komt het in je op!!! Echt ongehoord!Coconuts12 schreef: ↑26-03-2019 19:00Ja, iemand die ik ken heeft dat gegeten in Peru. Smaakte een beetje naar kip, zei hij.