Wish me luck :-)
donderdag 28 maart 2019 om 08:22
Vandaag voor het eerst naar het werk met m'n pumps aan. Voor dames de normaalste zaak van de wereld, voor een man is het wat meer bijzonder.
https://imgur.com/jLJFv8C
Krijg alleen de foto niet ingevoegd..
https://imgur.com/jLJFv8C
Krijg alleen de foto niet ingevoegd..
levo wijzigde dit bericht op 28-03-2019 16:10
14.86% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 09:23
watdachtjehiervan schreef: ↑28-03-2019 09:21Door jou durf ik nu niet meer met sokken in mijn sandalen naar mijn werk.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
donderdag 28 maart 2019 om 09:49
Volgens mijn rijles instructrice mag het niet eens, rijden met zulke hoge hakken (en ook niet met teenslippertjes of met schoenen met een open hak/hiel). Als je een ongeluk veroorzaakt en de verzekering komt er achter betalen ze niks uit, werd mij verteld.
donderdag 28 maart 2019 om 09:55
ben je echt fout voorgelicht
Het is namelijk niet verboden, wat alleen niet mag, is gevaar veroorzaken
Maar het is niet aantoonbaar, dat het gevaar komt door te rijden met hakken (of slippers)
Je kunt wel aansprakelijk worden gesteld voor schade die ontstaat door gevaarlijke handelingen, alleen de vraag is in hoeverre dit mogelijk is. Degene die eist moet namelijk bewijzen dat de schade is ontstaan door de hakken of slippers, en dit is bijna onmogelijk.
(gaat over NL in buitenland gelden soms andere regels)
donderdag 28 maart 2019 om 10:10
TO, lekker doen waar je je goed bij voelt, als je zo ver bent als de jongens in dit filmpje zal de acceptatie groter zijn:
https://www.youtube.com/watch?v=bQtT-Tv_tZ4
https://www.youtube.com/watch?v=bQtT-Tv_tZ4
donderdag 28 maart 2019 om 10:33
WTF?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2019 11:13
Reden: Quote ongepast
37.68% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 10:40
Toppertje hoor.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2019 11:14
33.99% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 10:42
Doe ff normaal joh.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2019 11:14
31.71% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 10:49
lilalinda schreef: ↑28-03-2019 09:55ben je echt fout voorgelicht
Het is namelijk niet verboden, wat alleen niet mag, is gevaar veroorzaken
Maar het is niet aantoonbaar, dat het gevaar komt door te rijden met hakken (of slippers)
Je kunt wel aansprakelijk worden gesteld voor schade die ontstaat door gevaarlijke handelingen, alleen de vraag is in hoeverre dit mogelijk is. Degene die eist moet namelijk bewijzen dat de schade is ontstaan door de hakken of slippers, en dit is bijna onmogelijk.
(gaat over NL in buitenland gelden soms andere regels)
Dank! Ik neem op dit moment nog klakkeloos alles van mijn rijinstructrice aan, maar dat blijk ik niet te moeten doen
donderdag 28 maart 2019 om 10:59
donderdag 28 maart 2019 om 11:26
Succes TO, vooral met je voeten aan het einde van de dag. En voor de rest gewoon lekker doen, ik heb op mijn werk dan wel geen hakken aan, is een safety dingetje. Wel rokken, jurken panty, is gewoon heerlijk om zo te kunnen combineren. Nu al 6 week lang een ander combinatie elke 2 dagen.
Dat met 5 rokken en 4 broeken met de nodige combinatie aan panty's en leggings. Jaja zelfs een witte.
Dat met 5 rokken en 4 broeken met de nodige combinatie aan panty's en leggings. Jaja zelfs een witte.
fietsen varen vrouwelijk doen
donderdag 28 maart 2019 om 11:46
Update dan maar... Ik werk op een kantoor met meer vrouwen dan mannen en gelukkig waren er maar 2 mannen aanwezig. De reacties liepen nogal uiteen. Van complimenten tot letterlijk Nou ja! Natuurlijk heel veel vragen waarom. Ik vind het gewoon ontzettend mooi en loop vaker op hakken. Ik wilde gewoon eens weten hoe het is om een hele dag te kunnen dragen. Valt vies tegen inderdaad. Respect voor hen die dat fluitend dag in dag uit doen. Ik voel ze wel, maar loop dapper door. Ik zit groot deel van de dag dus ze kunnen af en toe even uit.
Aan de reacties te zien vind de meerderheid dat ik het gewoon moet doen. Fijn om te lezen. Ja het voldoet niet aan de norm maar ik hou niet van hokjes en normen. Ik draag wel vaker vrouwelijke kleding, hakken en of accessoires en krijg daar nooit reacties op dus vandaag tijd voor een grote stap. Ik heb de middag nog om m'n hartslag onder controle te krijgen want vind het nog steeds vreselijk spannend. Dank voor de lieve reacties van de meesten.
Aan de reacties te zien vind de meerderheid dat ik het gewoon moet doen. Fijn om te lezen. Ja het voldoet niet aan de norm maar ik hou niet van hokjes en normen. Ik draag wel vaker vrouwelijke kleding, hakken en of accessoires en krijg daar nooit reacties op dus vandaag tijd voor een grote stap. Ik heb de middag nog om m'n hartslag onder controle te krijgen want vind het nog steeds vreselijk spannend. Dank voor de lieve reacties van de meesten.
donderdag 28 maart 2019 om 12:06
Ik zat al op jouw reactie te wachten.zeefietser1 schreef: ↑28-03-2019 11:26Succes TO, vooral met je voeten aan het einde van de dag. En voor de rest gewoon lekker doen, ik heb op mijn werk dan wel geen hakken aan, is een safety dingetje. Wel rokken, jurken panty, is gewoon heerlijk om zo te kunnen combineren. Nu al 6 week lang een ander combinatie elke 2 dagen.
donderdag 28 maart 2019 om 12:07
donderdag 28 maart 2019 om 15:46
Ik heb begrepen dat mannen beter op hakken kunnen lopen dan vrouwen. Ze hebben meer spieren in de benen en zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 28 maart 2019 om 16:28
Je kunt ook eens een sleehak proberen. Heb je wat meer steun over de gehele voet ipv alleen op de bal van je voet
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog