Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
doornroosje9 schreef:
28-03-2019 12:46
-1
:rofl:
RikM schreef:
28-03-2019 16:26
Persoonlijk heb ik liever 3 pagina's over chocolade dan 30 pagina's ruzie die is overgewaaid uit Actueel. Over 'het gaat maar door' gesproken. :zzz:
Moesten we kiezen dan?
coolpack2 schreef:
28-03-2019 18:50
Moesten we kiezen dan?
Natuurlijk moesten we kiezen, je hebt toch zeker wel gestemd?
Wat mooi is, aan zo'n chocoladetopic, is dat het gewoon ontopic is nu om hier over chocolade te posten, mits netjes in het kader van napraten over het chocoladetopic.

En nu heb ik niets met chocolade, maar ik heb ook een groot autoriteitsprobleem, dus gehoorzamen doe ik sowieso niet. Ha!Ha!Ha!
Betty_Slocombe schreef:
28-03-2019 19:14
Wat mooi is, aan zo'n chocoladetopic, is dat het gewoon ontopic is nu om hier over chocolade te posten, mits netjes in het kader van napraten over het chocoladetopic.

En nu heb ik niets met chocolade, maar ik heb ook een groot autoriteitsprobleem, dus gehoorzamen doe ik sowieso niet. Ha!Ha!Ha!
Ohhhh je bent me voor! :rofl:
Betty_Slocombe schreef:

Wat een toepasselijk onderschrift!
Het zou nu mogelijk moeten zijn om je e-mailadres aan te passen. Heeft iemand dit al geprobeerd?
Phineas schreef:
28-03-2019 19:36
Het zou nu mogelijk moeten zijn om je e-mailadres aan te passen. Heeft iemand dit al geprobeerd?
Nee. Maar ik had wel een invoerveld en dat had ik voorheen niet.
AllyMcBeal schreef:
28-03-2019 13:05
Mag ze nog wel mee dan naar Utrecht?
Vooruit dan maar.
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
coolpack2 schreef:
28-03-2019 18:50
Moesten we kiezen dan?

Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
28-03-2019 16:26
Persoonlijk heb ik liever 3 pagina's over chocolade dan 30 pagina's ruzie die is overgewaaid uit Actueel. Over 'het gaat maar door' gesproken. :zzz:

Eens!
Moire schreef:
28-03-2019 16:50
Voetbal mag nog wel toch? Mijn favo onderwerp voor de Napraat :flirting:

Nee!
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
28-03-2019 17:15
Joh, we hebben soms gewoon echt chocolade nodig na een hoop actueel-geneuzel. Heel hard. :proud:

En na teveel spelfouten.
En na discussies over humor en wie dat wel of niet heeft.
En na verplaatsacties.
En na stafoproepen.
En na foute grappen.
En na gezeik over foute grappen.

Eigenlijk altijd.
Marana-- schreef:
28-03-2019 20:32
Nee!
Nous heeft al ja gezegd en die is de informele baas van Viva. Dus.
Nee!

:whip:
Wielrennen is veel leuker. Waarom gaat het hier nooit over wielrennen?

Afbeelding
Marana-- schreef:
28-03-2019 20:42
Wielrennen is veel leuker. Waarom gaat het hier nooit over wielrennen?

Afbeelding
Geen mooie mannen. En heel lang wachten en binnen de minuut is het weer voorbij.
Fantastisch plaatje :proud:
Gevaarlijke sport voor vrouwen, dat wielrennen:
https://www.linda.nl/nieuws/hannah-tabo ... Tg56x1zSbM
Moire schreef:
28-03-2019 20:43
Geen mooie mannen. En heel lang wachten en binnen de minuut is het weer voorbij.

Als t over het uiterlijk van de voetballers zou gaan, zou ik dat misschien nog wel kunnen waarderen. Waarom gaat het daar niet over?
Marana-- schreef:
28-03-2019 20:47
Als t over het uiterlijk van de voetballers zou gaan, zou ik dat misschien nog wel kunnen waarderen. Waarom gaat het daar niet over?
Ik kijk nooit, dus weet niet hoe ze er uit zien. Alleen Wesley Sneyder dan, door alle kabouterhuisjes zonder gastendoekjes die ik voorbij heb zien komen :lol:
Wat???
Heb jij geen mening over Ronaldo???
En dan het liefst ook een over Messi, die uit pure wanhoopsreactie zich vol liet spuiten op de Ramblas.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
28-03-2019 21:06
Wat???
Heb jij geen mening over Ronaldo???
En dan het liefst ook een over Messi, die uit pure wanhoopsreactie zich vol liet spuiten op de Ramblas.
Die vind ik allebei echt vies.
Moire schreef:
28-03-2019 20:39
Nous heeft al ja gezegd en die is de informele baas van Viva. Dus.
Want voor de rest luisteren we ook altijd zo goed naar haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven