Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 maart 2019 om 19:14
donderdag 28 maart 2019 om 19:23
Ohhhh je bent me voor!Betty_Slocombe schreef: ↑28-03-2019 19:14Wat mooi is, aan zo'n chocoladetopic, is dat het gewoon ontopic is nu om hier over chocolade te posten, mits netjes in het kader van napraten over het chocoladetopic.
En nu heb ik niets met chocolade, maar ik heb ook een groot autoriteitsprobleem, dus gehoorzamen doe ik sowieso niet. Ha!Ha!Ha!
donderdag 28 maart 2019 om 19:24
Wat een toepasselijk onderschrift!Betty_Slocombe schreef: ↑28-03-2019 19:14Wat mooi is, aan zo'n chocoladetopic, is dat het gewoon ontopic is nu om hier over chocolade te posten, mits netjes in het kader van napraten over het chocoladetopic.
En nu heb ik niets met chocolade, maar ik heb ook een groot autoriteitsprobleem, dus gehoorzamen doe ik sowieso niet. Ha!Ha!Ha!
donderdag 28 maart 2019 om 20:21
Vooruit dan maar.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 28 maart 2019 om 20:23
Betty_Slocombe schreef: ↑28-03-2019 19:14Wat mooi is, aan zo'n chocoladetopic, is dat het gewoon ontopic is nu om hier over chocolade te posten, mits netjes in het kader van napraten over het chocoladetopic.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 28 maart 2019 om 20:33
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑28-03-2019 17:15Joh, we hebben soms gewoon echt chocolade nodig na een hoop actueel-geneuzel. Heel hard.![]()
En na teveel spelfouten.
En na discussies over humor en wie dat wel of niet heeft.
En na verplaatsacties.
En na stafoproepen.
En na foute grappen.
En na gezeik over foute grappen.
Eigenlijk altijd.
donderdag 28 maart 2019 om 20:45
Gevaarlijke sport voor vrouwen, dat wielrennen:
https://www.linda.nl/nieuws/hannah-tabo ... Tg56x1zSbM
https://www.linda.nl/nieuws/hannah-tabo ... Tg56x1zSbM
donderdag 28 maart 2019 om 20:54
Ik kijk nooit, dus weet niet hoe ze er uit zien. Alleen Wesley Sneyder dan, door alle kabouterhuisjes zonder gastendoekjes die ik voorbij heb zien komen
donderdag 28 maart 2019 om 21:06