Geen respect
vrijdag 29 maart 2019 om 14:01
Goeiemiddag iedereen,
Ik ben 19 jaar en heb nu 1,5 jaar een relatie. Hij is ook mijn eerste vriend.
tot kort was onze relatie perfect, hij woonde bij mij en we waren haast elke dag in contact. Ik had echt mijn ‘ware liefde’ gevonden.
Aangezien het niet de makkelijkste jongen is met de makkelijkste jeugd is hij sinds kort therapie gaan volgen en wilt zich nu helemaal op zichzelf focussen, iets waar ik echt achter stond en nog steeds sta. Doordat hij dus druk was met werken, school, sporten en therapie zagen wij elkaar minder maar ik dacht dat dit erbij hoorde.. ik had toch mijn twijfels over onze relatie met hem besproken omdat het contact toch minder werd en ik hem wel erg miste. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat hij alsnog dolgraag met mij wil zijn.
Tot dat ik gisteren van hem een foto krijg dat hij met 2 meiden aan het hangen was om 1 uur snachts. Toen ik hem gebeld had nam een van de meiden op en heeft ze mij helemaal uitgescholden, ik hoorde hem op de achtergrond lachen. Het meisje kon mij niks schelen alleen het heeft mij toch pijn gedaan dat hij mij niet verdedigde en er zelf om heeft gelacht!
Ik snap niet dat je ineens zo weinig respect voor je eigen vriendin kan hebben, hij weet heus wel dat dit mij wat doet. Hij had zelfs 1 dag daarvoor gezegd dat hij heel veel van mij houdt.
Het is inmiddels de volgende dag en hij heeft mij nog niet gebelt. Ik ga in ieder geval niet de eerste stap zetten.
Ik weet dat dit de welbekende puberproblemen zijn, maar ik wilde het graag van mij afschrijven. Ik had het totaal niet aan zien komen.
Ik ben 19 jaar en heb nu 1,5 jaar een relatie. Hij is ook mijn eerste vriend.
tot kort was onze relatie perfect, hij woonde bij mij en we waren haast elke dag in contact. Ik had echt mijn ‘ware liefde’ gevonden.
Aangezien het niet de makkelijkste jongen is met de makkelijkste jeugd is hij sinds kort therapie gaan volgen en wilt zich nu helemaal op zichzelf focussen, iets waar ik echt achter stond en nog steeds sta. Doordat hij dus druk was met werken, school, sporten en therapie zagen wij elkaar minder maar ik dacht dat dit erbij hoorde.. ik had toch mijn twijfels over onze relatie met hem besproken omdat het contact toch minder werd en ik hem wel erg miste. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat hij alsnog dolgraag met mij wil zijn.
Tot dat ik gisteren van hem een foto krijg dat hij met 2 meiden aan het hangen was om 1 uur snachts. Toen ik hem gebeld had nam een van de meiden op en heeft ze mij helemaal uitgescholden, ik hoorde hem op de achtergrond lachen. Het meisje kon mij niks schelen alleen het heeft mij toch pijn gedaan dat hij mij niet verdedigde en er zelf om heeft gelacht!
Ik snap niet dat je ineens zo weinig respect voor je eigen vriendin kan hebben, hij weet heus wel dat dit mij wat doet. Hij had zelfs 1 dag daarvoor gezegd dat hij heel veel van mij houdt.
Het is inmiddels de volgende dag en hij heeft mij nog niet gebelt. Ik ga in ieder geval niet de eerste stap zetten.
Ik weet dat dit de welbekende puberproblemen zijn, maar ik wilde het graag van mij afschrijven. Ik had het totaal niet aan zien komen.
vrijdag 29 maart 2019 om 14:37
vrijdag 29 maart 2019 om 14:55
vrijdag 29 maart 2019 om 15:06
Ik las Patty Brard
Volgens mij is het einde van jullie relatie in zicht TO.
vrijdag 29 maart 2019 om 15:12
Hij woont bij jou, heeft geen tijd voor jou, gaat gezellig uit tot laat in de nacht en stuurt jou dan foto's waarin hij met andere dames bezig is en vervolgens neemt hij zijn telefoon niet op maar laat hij die dames opnemen en jou uitschelden - en hij belt de volgende ochtend niet om te laten weten dat hij at gunpoint geen andere keuze had dan dit laten gebeuren (of een waarschijnlijkere verklaring)….
Eh... tijd op zijn koffertje voor hem te pakken en te vragen waar je ze zijn post naar toe kunt sturen?
Eh... tijd op zijn koffertje voor hem te pakken en te vragen waar je ze zijn post naar toe kunt sturen?
vrijdag 29 maart 2019 om 15:24
Ze kan gewoon een vriend van haar laten bellen. Zo doet hij het tenslotte ookParelsnoer schreef: ↑29-03-2019 15:19Zoals Meghan Markle dat deed, via whatsappje... Niet mijn stijl, maar het is een manier en is wel erg classy. Geeft vast een bijzonder goed gevoel. +geen drama
vrijdag 29 maart 2019 om 15:27
Zou ik wel doen, terugpakken met dezelfde rotstreek!
vrijdag 29 maart 2019 om 15:56
vrijdag 29 maart 2019 om 16:16
Hij woonde bij jou ? dan heb je meestal elke dag contact . Dus eergisteren woonde hij er nog of toen ook al niet meer ? In elk geval sinds nu niet meer zou ik adviseren . 19 jaar ga lekker genieten met vriendinnen van dit mooie weer en ergens eten of een drankje doen ,vooral geen rekening houden met hem ,vergeet hem .
vrijdag 29 maart 2019 om 16:43
Dit en echt doorzetten en niet denken die gaat changen.
Je bent 19 staat in de bloei van je leven.
Vergeet die jongen je komt heus wel een leukere tegen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.