Geen respect
vrijdag 29 maart 2019 om 14:01
Goeiemiddag iedereen,
Ik ben 19 jaar en heb nu 1,5 jaar een relatie. Hij is ook mijn eerste vriend.
tot kort was onze relatie perfect, hij woonde bij mij en we waren haast elke dag in contact. Ik had echt mijn ‘ware liefde’ gevonden.
Aangezien het niet de makkelijkste jongen is met de makkelijkste jeugd is hij sinds kort therapie gaan volgen en wilt zich nu helemaal op zichzelf focussen, iets waar ik echt achter stond en nog steeds sta. Doordat hij dus druk was met werken, school, sporten en therapie zagen wij elkaar minder maar ik dacht dat dit erbij hoorde.. ik had toch mijn twijfels over onze relatie met hem besproken omdat het contact toch minder werd en ik hem wel erg miste. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat hij alsnog dolgraag met mij wil zijn.
Tot dat ik gisteren van hem een foto krijg dat hij met 2 meiden aan het hangen was om 1 uur snachts. Toen ik hem gebeld had nam een van de meiden op en heeft ze mij helemaal uitgescholden, ik hoorde hem op de achtergrond lachen. Het meisje kon mij niks schelen alleen het heeft mij toch pijn gedaan dat hij mij niet verdedigde en er zelf om heeft gelacht!
Ik snap niet dat je ineens zo weinig respect voor je eigen vriendin kan hebben, hij weet heus wel dat dit mij wat doet. Hij had zelfs 1 dag daarvoor gezegd dat hij heel veel van mij houdt.
Het is inmiddels de volgende dag en hij heeft mij nog niet gebelt. Ik ga in ieder geval niet de eerste stap zetten.
Ik weet dat dit de welbekende puberproblemen zijn, maar ik wilde het graag van mij afschrijven. Ik had het totaal niet aan zien komen.
Ik ben 19 jaar en heb nu 1,5 jaar een relatie. Hij is ook mijn eerste vriend.
tot kort was onze relatie perfect, hij woonde bij mij en we waren haast elke dag in contact. Ik had echt mijn ‘ware liefde’ gevonden.
Aangezien het niet de makkelijkste jongen is met de makkelijkste jeugd is hij sinds kort therapie gaan volgen en wilt zich nu helemaal op zichzelf focussen, iets waar ik echt achter stond en nog steeds sta. Doordat hij dus druk was met werken, school, sporten en therapie zagen wij elkaar minder maar ik dacht dat dit erbij hoorde.. ik had toch mijn twijfels over onze relatie met hem besproken omdat het contact toch minder werd en ik hem wel erg miste. Hij zei dat er niks aan de hand was en dat hij alsnog dolgraag met mij wil zijn.
Tot dat ik gisteren van hem een foto krijg dat hij met 2 meiden aan het hangen was om 1 uur snachts. Toen ik hem gebeld had nam een van de meiden op en heeft ze mij helemaal uitgescholden, ik hoorde hem op de achtergrond lachen. Het meisje kon mij niks schelen alleen het heeft mij toch pijn gedaan dat hij mij niet verdedigde en er zelf om heeft gelacht!
Ik snap niet dat je ineens zo weinig respect voor je eigen vriendin kan hebben, hij weet heus wel dat dit mij wat doet. Hij had zelfs 1 dag daarvoor gezegd dat hij heel veel van mij houdt.
Het is inmiddels de volgende dag en hij heeft mij nog niet gebelt. Ik ga in ieder geval niet de eerste stap zetten.
Ik weet dat dit de welbekende puberproblemen zijn, maar ik wilde het graag van mij afschrijven. Ik had het totaal niet aan zien komen.
vrijdag 29 maart 2019 om 19:18
vrijdag 29 maart 2019 om 21:19
Jullie hebben allemaal gelijk hoor. Hij woonde inderdaad bij mij en zijn spullen liggen er ook nog. Voor mij is de relatie dan ook voorbij, ik vind het zo respectloos!
Inmiddels heeft hij mij gebeld en er kwamen excuses dat die meiden ineens zijn telefoon van de tafel hadden gepakt en dat hij moest lachen omdat hij gedroken had en dat het lachen verder niks met mij te maken had. Hij heeft sorry gezegd maar mij maakt het niet uit. Hij heeft 100% gehoord hoe zij mij uitscheldde, dronken of niet hij had actie moeten ondernemen. Vinden jullie dat ik hier in gelijk heb?
Hij wilt volgende week weer bij mij komen wonen alsof er niks aan de hand is. Voor mij is het voorbij en kan hij gelijk zijn spullen meenemen.
Ik hoop dat ik volgende week nog steeds zo standvast ben.
Inmiddels heeft hij mij gebeld en er kwamen excuses dat die meiden ineens zijn telefoon van de tafel hadden gepakt en dat hij moest lachen omdat hij gedroken had en dat het lachen verder niks met mij te maken had. Hij heeft sorry gezegd maar mij maakt het niet uit. Hij heeft 100% gehoord hoe zij mij uitscheldde, dronken of niet hij had actie moeten ondernemen. Vinden jullie dat ik hier in gelijk heb?
Hij wilt volgende week weer bij mij komen wonen alsof er niks aan de hand is. Voor mij is het voorbij en kan hij gelijk zijn spullen meenemen.
vrijdag 29 maart 2019 om 21:23
vrijdag 29 maart 2019 om 21:29
Inmiddels heeft hij dus zijn excuses aangeboden, was dit in de ochtend of heeft hij je heel de dag laten hangen?
Kwam hij er zelf mee of heb je om excuses moeten vragen?
Toevoeging: ik lees nu in de OP dat hij je om 14:00 nog niet had gebelt. Dan heeft hij je best lang laten hangen ja.
Toevoeging: ik lees nu in de OP dat hij je om 14:00 nog niet had gebelt. Dan heeft hij je best lang laten hangen ja.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 29-03-2019 21:45
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
25.76% gewijzigd
vrijdag 29 maart 2019 om 21:30
JaSteepje12345 schreef: ↑29-03-2019 21:19Jullie hebben allemaal gelijk hoor. Hij woonde inderdaad bij mij en zijn spullen liggen er ook nog. Voor mij is de relatie dan ook voorbij, ik vind het zo respectloos!
Inmiddels heeft hij mij gebeld en er kwamen excuses dat die meiden ineens zijn telefoon van de tafel hadden gepakt en dat hij moest lachen omdat hij gedroken had en dat het lachen verder niks met mij te maken had. Hij heeft sorry gezegd maar mij maakt het niet uit. Hij heeft 100% gehoord hoe zij mij uitscheldde, dronken of niet hij had actie moeten ondernemen.Vinden jullie dat ik hier in gelijk heb?
vrijdag 29 maart 2019 om 21:30
+1
vrijdag 29 maart 2019 om 21:50
Goed zo TO. Jij kunt dit wel volhouden!Steepje12345 schreef: ↑29-03-2019 21:23Hij is mij eerste liefde dus tuurlijk vind het erg moeilijk. Ik hou nog steeds wel van hem, helaas.
Maar als ik hem nu vergeef, zal hij het denk ik nog een keer doen en ik wil niet dat er over mij heen gelopen word ( wat hij eigelijk al gedaan heeft) .
vrijdag 29 maart 2019 om 21:53
[quote=Abundance-of-Freedom post_id=29757004 time=1553891399 user_id=376303]
Inmiddels heeft hij dus zijn excuses aangeboden, was dit in de ochtend of heeft hij je heel de dag laten hangen?
Toevoeging: ik lees nu in de OP dat hij je om 14:00 nog niet had gebelt. Dan heeft hij je best lang laten hangen
Hij heeft mij pas rond 21:00 gebeld. Dus hij heeft er idd erg lang over gedaan, terwijl ik ook wel weet dat hij vandaag vrij was.
Hij begon te vragen naar mijn dag en hoe het ging. Dus ik heb het onderwerp gelijk aangekaart. Hij kwam wel gelijk met sorry maar pas toen ik erover begon. Vervolgens had hij haast en moest hij ophangen. Langer hebben wij het er ook niet over gehad.
Toevoeging: ik lees nu in de OP dat hij je om 14:00 nog niet had gebelt. Dan heeft hij je best lang laten hangen
Hij heeft mij pas rond 21:00 gebeld. Dus hij heeft er idd erg lang over gedaan, terwijl ik ook wel weet dat hij vandaag vrij was.
Hij begon te vragen naar mijn dag en hoe het ging. Dus ik heb het onderwerp gelijk aangekaart. Hij kwam wel gelijk met sorry maar pas toen ik erover begon. Vervolgens had hij haast en moest hij ophangen. Langer hebben wij het er ook niet over gehad.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:04
En waarom kan ie die spullen morgen niet komen ophalen ipv pas volgende week?
Ik zou hem melden dat het over is en dat hij tot zondagochtend 11 uur heeft om zijn spullen te komen oppikken.
Want dat ze anders buiten op straat of in de kliko liggen.
Als ie tijd vindt om te feesten met anderen, vindt hij vast ook nog wel een half uurtje om zijn kleren op te pikken.
Ander en beter.
En zo snel mogelijk afsluiten met deze, want anders blijf je volgende week twijfelen.
Ik zou hem melden dat het over is en dat hij tot zondagochtend 11 uur heeft om zijn spullen te komen oppikken.
Want dat ze anders buiten op straat of in de kliko liggen.
Als ie tijd vindt om te feesten met anderen, vindt hij vast ook nog wel een half uurtje om zijn kleren op te pikken.
Ander en beter.
En zo snel mogelijk afsluiten met deze, want anders blijf je volgende week twijfelen.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:50
vrijdag 29 maart 2019 om 23:10
Dit is dus echt zo'n gevalletje waarbij je het niet 'netjes' hoeft af te sluiten.
Spullen buiten zetten, hem dat appen. Dan gewoon blokkeren en niet meer op hem reageren.
Dat is de enige manier waardoor hij nog wat respect krijgt voor je trouwens.
Als hij je toch op de 1 of andere manier weet te contacteren, lach je hem hard uit.
En voortaan niet meer samenwonen op zo'n jonge leeftijd.
Spullen buiten zetten, hem dat appen. Dan gewoon blokkeren en niet meer op hem reageren.
Dat is de enige manier waardoor hij nog wat respect krijgt voor je trouwens.
Als hij je toch op de 1 of andere manier weet te contacteren, lach je hem hard uit.
En voortaan niet meer samenwonen op zo'n jonge leeftijd.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:30
Zorg dat er een vriendin, of zus of weet ik wie bij je is als hij zijn spullen komt halen. Zorg wel dat ze weet waarom hij een eikel isSteepje12345 schreef: ↑29-03-2019 21:19Jullie hebben allemaal gelijk hoor. Hij woonde inderdaad bij mij en zijn spullen liggen er ook nog. Voor mij is de relatie dan ook voorbij, ik vind het zo respectloos!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 30 maart 2019 om 12:24
Wat bedoel je met ‘geen enkele relatie is perfect’? Ik mag hopen dat je doelt op een paar niet-essentiële verschillen waarmee te leven valt. Zoiets als hoe je de handdoeken vouwt ofzo.
De les is natuurlijk dat ze het niet moet pikken om onrespectvol behandeld te worden. Daar voeg ik het advies aan toe om hem niet “nog één kans” te geven.
zaterdag 30 maart 2019 om 16:01
Hoe je de handdoeken vouwt, vind ik niet eens een verschil.Mermedina schreef: ↑30-03-2019 12:24Wat bedoel je met ‘geen enkele relatie is perfect’? Ik mag hopen dat je doelt op een paar niet-essentiële verschillen waarmee te leven valt. Zoiets als hoe je de handdoeken vouwt ofzo.
De les is natuurlijk dat ze het niet moet pikken om onrespectvol respectloos behandeld te worden. Daar voeg ik het advies aan toe om hem niet “nog één kans” te geven.
Maar in elke relatie is wel iets, niemand is perfect, daardoor een relatie ook niet. Het zijn zaken waar je prima mee kunt leven, als je dat van beide kanten beseft.
zaterdag 30 maart 2019 om 16:10
Dit.
Je bent nog jong en je hebt gelukkig geen verspilde jaren met kids e d achter de rug met deze parel.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.