Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:35
Dat vind ik altijd zo grappig, dat je nergens een oordeel over mag hebben. Als ik nergens een oordeel over zou hebben, zou ik mezelf een heel slecht mens vinden.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:38
Eens. Dat is toch in 90% van de gevallen zo’n beetje de bestaansreden van dit forum: jezelf/acties/problemen spiegelen aan anderen. De overige 10% gaat over chocolade
vrijdag 29 maart 2019 om 22:39
Zou toch raar zijn als je geen oordeel zou hebben over moord, kindermisbruik, geweld, etc? Dan heb je totaal geen moreel kompas, dan krijgen we 24/ the Purge.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:45
vrijdag 29 maart 2019 om 22:53
Ik heb Napraat heel lang als een soort van turn-to-plek gevonden, een plek waar ik kon lezen wat ik van allerhande topics moest vinden en waar ik het wel of niet mee eens moest zijn. ik voelde me ook altijd erg naar als ik iets zei en dat afgefakkeld werd, ook al was het niet eens heel bijzonder.
Het doet me verdriet dat ik me inmiddels begin te ergeren aan de zelftoebedeelde alwetendheid van de vaste napraters, Het groepje bestaat misschien niet, behalve de forummer dan, toch begint het hier meer en meer naar inteelt te ruiken. Zo jammer!
Het doet me verdriet dat ik me inmiddels begin te ergeren aan de zelftoebedeelde alwetendheid van de vaste napraters, Het groepje bestaat misschien niet, behalve de forummer dan, toch begint het hier meer en meer naar inteelt te ruiken. Zo jammer!
vrijdag 29 maart 2019 om 22:55
Noem dan even namen en ook wie er afgefakkeld worden. Weten we wie je bedoelt, wel zo makkelijk.alkemade schreef: ↑29-03-2019 22:53Ik heb Napraat heel lang als een soort van turn-to-plek gevonden, een plek waar ik kon lezen wat ik van allerhande topics moest vinden en waar ik het wel of niet mee eens moest zijn. ik voelde me ook altijd erg naar als ik iets zei en dat afgefakkeld werd, ook al was het niet eens heel bijzonder.
vrijdag 29 maart 2019 om 22:57
vrijdag 29 maart 2019 om 23:02
Dan laten we het daarbij. Ik zou de vaste napraters, die géén groepje zijn, wensen dat ze ooit eens hun eigen reacties teruglezen en die afzetten tegen hun internetbubbel, waarin ze niet denken te leven.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:04
Dus je komt hier om een punt te maken, maar doet dat zo vaag dat niemand het begrijpt en je daardoor alsnog geen punt maakt.
Noem dan namen en geef quotes waarin jij afgefakkeld wordt.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:10
vrijdag 29 maart 2019 om 23:11