Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:13
Ik begrijp het ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:21
Eins, zwei, Polizei
Drei, vier, Grenadier
Fünf, sechs, alte Hex'
Sieben, acht, gute Nacht
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 29 maart 2019 om 23:26
Man, ik ben hier gewoon op een goede dag komen posten en ik ben een heel gewone vrouw. Mensen zijn het met me eens, of niet met me eens, maar het is toch nog lang niet zo slecht met me gesteld dat ik denk dat ik hier Wijsheden voor gansch het Vaderland loop te verkondigen.
Ik vind dat altijd zo'n zwaktebod, zeggen dat mensen met een duidelijke mening in een bubbel zitten. Kan zijn. Zit ik in de bubbel waar oma's niet hoeven op te passen en waar mensenhandel fout is. Niet zo'n heel stomme bubbel, zeg ik, vanuit mijn bubbel.
Maar goed, ik zie dat jullie Duits spreken. Na also!
Kek liedje erbij dan maar: https://www.youtube.com/watch?v=ysgS4P4 ... rt_radio=1
Ik vind dat altijd zo'n zwaktebod, zeggen dat mensen met een duidelijke mening in een bubbel zitten. Kan zijn. Zit ik in de bubbel waar oma's niet hoeven op te passen en waar mensenhandel fout is. Niet zo'n heel stomme bubbel, zeg ik, vanuit mijn bubbel.
Kek liedje erbij dan maar: https://www.youtube.com/watch?v=ysgS4P4 ... rt_radio=1
vrijdag 29 maart 2019 om 23:37
Ja! Hoe kom je dat soort gekke dingen toch altijd tegen?
vrijdag 29 maart 2019 om 23:45
Ik heb NDR2. En ik volg een paar bands, en dan kom je nog weleens iets tegen. Zoals een oudere Duitser die rapt over zijn moeder, maar ik weet niet of ik die al had gepost. https://www.youtube.com/watch?v=9GtEDwuazFE
vrijdag 29 maart 2019 om 23:50
Eens. Ik persoonlijk vind jou heel wijs maar iemand anders kan daar anders over denken. Alhoewel de armeluistrifle niet zo'n heel erg goed idee was. Maar zelfs wijze forummers doen wel eens iets aparts.Betty_Slocombe schreef: ↑29-03-2019 23:26Man, ik ben hier gewoon op een goede dag komen posten en ik ben een heel gewone vrouw. Mensen zijn het met me eens, of niet met me eens, maar het is toch nog lang niet zo slecht met me gesteld dat ik denk dat ik hier Wijsheden voor gansch het Vaderland loop te verkondigen.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:04