Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:56
Guess not then.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:57
Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2019 00:54Je natuurkundemeester heeft gelijk: niks zo statisch als een kattenvacht.
Uiteraard. Het werkte als een jekko.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 30 maart 2019 om 00:58
zaterdag 30 maart 2019 om 00:59
Die man kon een uur les geven zonder een spier te vertrekken, zo saai. En toen gingen we op reis, waren we in een of andere foute Oostenrijkse discotheek met 3 koeien en een wasbeer, Elvis ging aan en die man ging uit zijn dak en kon dansen! We hebben echt allemaal met open mond staan kijken en de rest van de avond Elvis aangevraagd
zaterdag 30 maart 2019 om 01:00
Vandaar de recepten.
zaterdag 30 maart 2019 om 01:03
Onze natuurkundeleraar (zo'n eeuwige vrijgezel met een uilenbril die op zijn 35e nog steeds bij zijn moeder woonde) bleek in Praag ineens een heuse zuipschuit cq womanizer. Ik heb nadien nooit meer iemand zoveel wodka-cola achterover zien slaan en met zoveel meisjes tegelijk zien schuifelenMoire schreef: ↑30-03-2019 00:59Die man kon een uur les geven zonder een spier te vertrekken, zo saai. En toen gingen we op reis, waren we in een of andere foute Oostenrijkse discotheek met 3 koeien en een wasbeer, Elvis ging aan en die man ging uit zijn dak en kon dansen! We hebben echt allemaal met open mond staan kijken en de rest van de avond Elvis aangevraagd![]()
zaterdag 30 maart 2019 om 01:03
Echt bizar. Het is ook mijn meest bijgebleven herinnering van die week.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2019 01:03Onze natuurkundeleraar (zo'n eeuwige vrijgezel met een uilenbril die op zijn 35e nog steeds bij zijn moeder woonde) bleek in Praag ineens een heuse zuipschuit cq womanizer. Ik heb nadien nooit meer iemand zoveel wodka-cola achterover zien slaan en met zoveel meisjes tegelijk zien schuifelen![]()
zaterdag 30 maart 2019 om 01:04
Moire schreef: ↑30-03-2019 00:59Die man kon een uur les geven zonder een spier te vertrekken, zo saai. En toen gingen we op reis, waren we in een of andere foute Oostenrijkse discotheek met 3 koeien en een wasbeer, Elvis ging aan en die man ging uit zijn dak en kon dansen! We hebben echt allemaal met open mond staan kijken en de rest van de avond Elvis aangevraagd![]()
Die van mij was niet saai, wel een vreselijke hork. Sociaal gezien dan.
Was echt de botste boer die ik in mijn schoolcarrière heb mee mogen maken.
zaterdag 30 maart 2019 om 01:11
Mijn zuipschuifelende natuurkundeleraar was leuk. Hij was behept met een gortdroog gevoel voor humor, en dat botvierde hij altijd in de 'extra-opgave' bij de repetities. Dan kwam er een één of ander uitgebreid verhaal over een kale meneer die een voetbal op zijn kop kreeg en dan moest je de krachten berekenen die op die kale kop werden uitgeoefend of zo, en als je het goed had kreeg je een punt extra. Je kon ook altijd precies horen wie er als eerste aan die opgave toe was, want diegene begon dan ineens onbedaarlijk te lachen. En je kon een elf halen voor natuurkunde, dat was ook leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 01:14
Dat was mijn biologieleraar. Saai en een enorme hork. Uiteindelijk heeft hij een keer het klassenboek versnippert en schreeuwend en scheldend de klas verlaten
En bij sommige docenten kon je inderdaad een 11 halen! vroeger was het toch echt wel relaxter op het VO.
zaterdag 30 maart 2019 om 01:20
Was het examenjaar. Al 2 jaar lang met slechts 10 meiden in dezelfde klas. Wat hebben wij een lol gehad. De docent niet zo.
zaterdag 30 maart 2019 om 01:29
Herkenbaar. Van onze gymklas waren na het eerste jaar welgeteld vijf leerlingen overgebleven: ik dus en vier andere meisjes, van die hele brave kinders die iedere zondag naar de kerk gingen en op dwarsfluitles zaten en truien breiden en zo. Maar als wij geen zin hadden in wiskunde die dag ging het feest echt niet door, dan gingen we gewoon stug de hele les in de vensterbank zitten te ouwehoeren over de laatste uitzending van Koot en Bie en de wiskundeleraar gaf het dan na een kwartier maar op en ging gezellig mee-ouwehoeren
zaterdag 30 maart 2019 om 07:32
Ik heb één keer een 11 gehaald. Voor Nederlands.Lady*Voldemort schreef: ↑30-03-2019 01:11Mijn zuipschuifelende natuurkundeleraar was leuk. Hij was behept met een gortdroog gevoel voor humor, en dat botvierde hij altijd in de 'extra-opgave' bij de repetities. Dan kwam er een één of ander uitgebreid verhaal over een kale meneer die een voetbal op zijn kop kreeg en dan moest je de krachten berekenen die op die kale kop werden uitgeoefend of zo, en als je het goed had kreeg je een punt extra. Je kon ook altijd precies horen wie er als eerste aan die opgave toe was, want diegene begon dan ineens onbedaarlijk te lachen. En je kon een elf halen voor natuurkunde, dat was ook leuk![]()
Omdat de docent 5 van de 5 vragen goed plus een 1 voor de moeite niet in een 10 kon proppen.
2 punten per goed beantwoorde vraag, plus die 1 voor de moeite.....
En omdat ik de enige was die alles goed had heeft ze me dan maar een 11 gegeven.
De rest bleef binnen de 10.
Rekenen was ze maar niet haar ding.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 maart 2019 om 08:16
Werkt dit ook met kinderen?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 30 maart 2019 om 08:24
zaterdag 30 maart 2019 om 08:27
zaterdag 30 maart 2019 om 08:34
zaterdag 30 maart 2019 om 16:34
Komt me bekend voor van een niet nader te noemen pijler hier: https://speld.nl/2019/03/30/laten-we-de ... eUyXlY5hsE
zaterdag 30 maart 2019 om 16:37