Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ook benieuwd hoe het met je is Vanessa.
Onze jongens zijn 2 weken terug gezond geboren en doen t super! :heart: :heart:
Super babs! Ik ook twee weken terug bevallen van een gezonde zoon.
@Vanessa, ik lees hier nog steeds met je mee, ik hoop zo dat je uiteindelijk goed nieuws hebt. Ongelofelijk hoe je het in deze spanning vol moet zien te houden!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Oh babbes en phlee gefeliciteerd met jullie mannetjes! Heerlijk, nu lekker genieten. Alles goed gegaan?

Hier is dochter 5 maanden oud en wat is het leuk! Bijdehante tante is het nu al haha.

Vanessa ik ben inderdaad ook benieuwd. Hopelijk gaat alles nog goed!
Wat lief van je Flip ondanks jouw ellende. Ik hoop ook zo dat België voor jullie de oplossing zal zijn.
Hier nog max 6,5 wk maar ik ga voor 4,5 week na alle bloedingen en beroerd voelen van gisteren.
(Als ze zich niet eerder meld) Daarna wordt t spannendst. Tegen de operatie zie ik gelukkig niet op.
Vanessa wat top dat ze er nog inzit, succes met de laatste lange loodjes. Krijg je sowieso een keizersnee?

Babbes en phlee van harte gefeliciteerd met jullie baby’s :heart:

Hier is dochter bijna 2 maanden. Het is zon lekker ding. Echt het blijft zo bijzonder.
Hi allemaal,

Ik wilde mij even melden...laatste tijd merkte ik dat ik toch weer wilde zien wat hier gebeurde. Gelukkig lees ik veel gelukkige berichten. Wat fijn! En wat heb ik veel aan jullie allemaal gehad in die donkere periode!!

Ook ik kan EINDELIJK blij nieuws vertellen. We zijn 10wkn zwanger van ons kleintje. Ongelofelijk spannend geweest de afgelopen echos, maar nu al 2 goeie echos gehad dus de grootste spanning is eraf.

Ik heb sinds sep 2016 in 1 jaar totaal 3 miskramen gehad.

Als we dit kindje krijgen in sept 2018 is het 3jr geleden dat we stopten met de pil en zijn we 4 zwangerschappen verder.

Afgelopen jaar is ongelofelijk zwaar geweest, tussendoor ook zonder baan gezeten en meerdere therapie-periodes gehad. Uiteindelijk dmv EMDR (soort van traumaverwerking) t voor groot gedeelte goed kunnen verwerken maar echos blijven heel spannend voor zowel mij als mijn vriend.

Pfhew.... enige positieve na dit alles: ik wil niemand anders naast me dan mijn vriend en ik heb echt een aantal top vrienden waar ik veel steun aan heb gehad.

+ dit kindje is nergens meer welkom dan in ons nestje :)

Zo. Dus zo ging t bij t zonnetje :)
Wat een fantastisch nieuws zonnetje! Van harte gefeliciteerd en vooral genieten!
tZonnetje schreef:
19-02-2018 16:39
Hi allemaal,

Ik wilde mij even melden...laatste tijd merkte ik dat ik toch weer wilde zien wat hier gebeurde. Gelukkig lees ik veel gelukkige berichten. Wat fijn! En wat heb ik veel aan jullie allemaal gehad in die donkere periode!!

Ook ik kan EINDELIJK blij nieuws vertellen. We zijn 10wkn zwanger van ons kleintje. Ongelofelijk spannend geweest de afgelopen echos, maar nu al 2 goeie echos gehad dus de grootste spanning is eraf.

Ik heb sinds sep 2016 in 1 jaar totaal 3 miskramen gehad.

Als we dit kindje krijgen in sept 2018 is het 3jr geleden dat we stopten met de pil en zijn we 4 zwangerschappen verder.

Afgelopen jaar is ongelofelijk zwaar geweest, tussendoor ook zonder baan gezeten en meerdere therapie-periodes gehad. Uiteindelijk dmv EMDR (soort van traumaverwerking) t voor groot gedeelte goed kunnen verwerken maar echos blijven heel spannend voor zowel mij als mijn vriend.

Pfhew.... enige positieve na dit alles: ik wil niemand anders naast me dan mijn vriend en ik heb echt een aantal top vrienden waar ik veel steun aan heb gehad.

+ dit kindje is nergens meer welkom dan in ons nestje :)

Zo. Dus zo ging t bij t zonnetje :)
Fantastisch nieuws! Goede zwangerschap gewenst en ik hoop over 30 weken wederom op prachtig nieuws van jouw kant :).
Super nieuws! Dat het maar een mooie gezonde zwangerschap mag worden.
Thanks girls!!!
Gefeliciteerd zonnetje! Geniet er maar lekker van!!
Hoe is het bij jou allemaal vanessa? Hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat!!
Hier met ons kleine meisje in het ziekenhuis. Ze is flink ziek van het rs virus plus griepvirus
Vanessa ik leef nog steeds met je mee. Hoe gaat het met je en de zwangerschap?
22 feb is ons mini meisje geboren met 33.1 wk zwangerschap.
Ze doet t super goed!
Vanedsa gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze het goed doet. Het is je zo gegund!!!!

En flipje voor jou ook weer spannend lees ik. We gaan duimen!! :heart:
Oh supergaaf nieuw Vanessa! En haar longen zijn dus goed ontwikkeld ondanks weinig vruchtwater? Zo fijn.. van harte gefeliciteerd moedertje :) x
Gefeliciteerd Vanessa, fantastisch ondanks gebroken vliezen. Wat een vechtertje.
Ja Patsy alles goed.
Vanessa gefeliciteerd wat ontzettend fijn dat alles goed is!! Genieten!
Ja wat een goed nieuws vanessa ! Van harte gefeliciteerd met jullie kerngezonde dochter!! Wauw wat een spannende tijd hebben jullie gehad en wat een opluchting moet het zijn dat ze gezond is. Lekker gaan genieten dalijk want ik denk dat jullie nu nog in het ziekenhuis verblijven.
Klopt cupcake totdat ze geheel zelf drinkt borst of fles, dan mag ze naar huis.
Hoi allemaal, moest vandaag aan dit topic denken omdat ik Babs zag reageren ergens. Hoe is het met iedereen!m? Hier al bijna een dreumes in huis. Niet meer voor te stelllen het verdriet wat we twee jaar geleden hadden soms. Mensen al bezig voor een tweede (of meerder) kindje? Ik merk dat de angst voor weer een miskraam toch altijd wel meespeelt.
Hoi allemaal,

destijds heb ik hier ook mee geschreven na een missed abortion met 10 weken die na aantal weken met een curettage weggehaald is. Ik heb destijds veel aan het schrijven hier gehad.
Mijn eerste zwangerschap heeft veel teweeggebracht en nu bijna 3 jaren na het stoppen met de anticonceptie is er nog geen kindje en ook al weet ik dat we er goed aan gedaan hebben het zo aan te pakken, het valt me toch soms zwaar.

Ik wil een ieder die nog leest en hier zo fijn mee geschreven heeft bedanken voor de plezierige posts destijds, en ik hoop dat jullie allemaal aan het genieten zijn van het ouderschap :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven