Maagklacht?
vrijdag 5 april 2019 om 13:15
Hallo,
Op dit moment ben ik 36 weken zwanger en heb al aantal maanden met momenten het gevoel ‘een brok in mijn keel/slokdarm’ te hebben.
Het zit zo een beetje achter mijn borstbeen. Als ik wat eet of ik slik alsof er iets naast ‘schuurt’.
Er zijn ook dagen dat het weg is. Nu heb ik met regelmaat last van maagzuur en boeren dus ik denk dat het gewoon daarvan is.
Maar toch vind ik het soms eng en ben ik bang dat het wat anders is.
Herkent iemand dit?
Op dit moment ben ik 36 weken zwanger en heb al aantal maanden met momenten het gevoel ‘een brok in mijn keel/slokdarm’ te hebben.
Het zit zo een beetje achter mijn borstbeen. Als ik wat eet of ik slik alsof er iets naast ‘schuurt’.
Er zijn ook dagen dat het weg is. Nu heb ik met regelmaat last van maagzuur en boeren dus ik denk dat het gewoon daarvan is.
Maar toch vind ik het soms eng en ben ik bang dat het wat anders is.
Herkent iemand dit?
vrijdag 5 april 2019 om 13:22
Wilde eerst weten of meer mensen dit hadden.
vrijdag 5 april 2019 om 14:11
Ga naar de huisarts!!
Kan bij maagzuur horen. Maar wat jij beschrijft, beschreef mijn vader precies hetzelfde en dat had toen niets met maagzuur te maken. En al helemaal niet met een zwangerschap
.
Ga naar de huisarts.
Kan bij maagzuur horen. Maar wat jij beschrijft, beschreef mijn vader precies hetzelfde en dat had toen niets met maagzuur te maken. En al helemaal niet met een zwangerschap
Ga naar de huisarts.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 5 april 2019 om 15:09
Oh wat had hij dan? Heb voor zekerheid even afspraak gemaakt voor maandag.
vrijdag 5 april 2019 om 21:49
Ik heb hetzelfde sinds week 18, of ik een appel heb ingeslikt die niet weg wil. Ben naar de huisarts geweest en die denkt dat m'n maag niet goed kan leeglopen na voedsel. Of zelfs als het dan leeg is nog geïrriteerd is. Ik heb maagbeschermers gekregen, omdat middeltjes om je maag beter te laten leeglopen niet mochten bij zwangerschap (althans, onvoldoende bekend over evt. effecten). De pilletjes werken soms wel, soms niet. Wat het beste werkt voor mij heb ik gemerkt is zuivel vermijden.
Maar ga idd naar je HA en laat je checken (het kan ook hele andere oorzaken hebben).
Maar ga idd naar je HA en laat je checken (het kan ook hele andere oorzaken hebben).