Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 26 maart 2009 om 14:34
ik denk dat je geen body butters hebt zoals je zei, maar buttercreams (die zijn om je onder de douche mee te wassen). Zoals ik het heb begrepen zijn die soms in een stuk, maar worden ze in de UK ook als een soort van schepijs aangeboden. Zie dit filmpje van lemslip (ook een buttercream):
http://www.youtube.com/watch?v=jx7mOQp-ZHs
Dus volgens mij is het gewoon normaal dat ze ´gesmolten´ zijn.
Ikzelf heb laatst een hard stuk van lemslip geprobeerd, en ik had graag gehad dat hij zacht was als in het filmpje, dus ik denk dat het niet slecht is dat ze zo zacht zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=jx7mOQp-ZHs
Dus volgens mij is het gewoon normaal dat ze ´gesmolten´ zijn.
Ikzelf heb laatst een hard stuk van lemslip geprobeerd, en ik had graag gehad dat hij zacht was als in het filmpje, dus ik denk dat het niet slecht is dat ze zo zacht zijn!
donderdag 26 maart 2009 om 14:37
donderdag 26 maart 2009 om 14:42
donderdag 26 maart 2009 om 14:44
donderdag 26 maart 2009 om 15:34
Ja ik vind het ook gek hoeveel ze in dat filpmje gebruiken. Ik heb gisteravond met lemslip gedoucht (ik gebruik het nu in combinatie met mn scrubhandschoen) en heb denk ik ongeveer 2 of 3 suikerklontjes gebruikt.
ik dacht altijd dat ik niet zo van kokosgeuren hield, maar sinds ik trichomania heb ben ik er gek op! weet niet of ik van andere luskokosdingen ook gek ben, ik heb wel eens de I should coco zeep geroken in de winkel maar die vond ik niet spectaculair.
sweet japanese girl heeft crub, kijk, dat wist ik niet. Ik wil graag een cleanser gaan aanschaffen maar vind tot nu toe echt alles wat ik heb geprobeerd lekker. fresh farmacy trekt mn huid wel heel strak, maar ik vind dat scrubje zo fijn!
ik dacht altijd dat ik niet zo van kokosgeuren hield, maar sinds ik trichomania heb ben ik er gek op! weet niet of ik van andere luskokosdingen ook gek ben, ik heb wel eens de I should coco zeep geroken in de winkel maar die vond ik niet spectaculair.
sweet japanese girl heeft crub, kijk, dat wist ik niet. Ik wil graag een cleanser gaan aanschaffen maar vind tot nu toe echt alles wat ik heb geprobeerd lekker. fresh farmacy trekt mn huid wel heel strak, maar ik vind dat scrubje zo fijn!
donderdag 26 maart 2009 om 15:49
Weet je, dat lijkt mij ook allemaal wel lekker hoor, die cleansers en toners, ben alleen bang dat ik het niet ga gebruiken.
Ga nu 's avonds douchen, haren wassen even een face-wash op mijn gezicht ( onder de douche ) afdrogen en dan creme op mijn gezicht.
Ik denk dat ik het 1 of 2 x ga gebruiken en dan niet meer.
Daar is het mij toch even te duur voor.
Ga nu 's avonds douchen, haren wassen even een face-wash op mijn gezicht ( onder de douche ) afdrogen en dan creme op mijn gezicht.
Ik denk dat ik het 1 of 2 x ga gebruiken en dan niet meer.
Daar is het mij toch even te duur voor.
donderdag 26 maart 2009 om 15:59
donderdag 26 maart 2009 om 16:37
ah, okee! ik was mn handen echt supervaak en uitgebreid nu, en vroeger reinigde ik mn gezicht maar 1 keer per dag (andere keer gewoon met washandje met water, beetje wrijven en klaar).
ik houou trouwens van de massagebars. Ben alleen erg benieuwd naar het verschil tussen bdy butters en massage bars. Wie helpt me? Ik gebruik mijn mange too nu namelijk ook direct na de douche, is superfijn.
ik houou trouwens van de massagebars. Ben alleen erg benieuwd naar het verschil tussen bdy butters en massage bars. Wie helpt me? Ik gebruik mijn mange too nu namelijk ook direct na de douche, is superfijn.
donderdag 26 maart 2009 om 16:58
elle, volgens mij ben je een beetje in de war tussen
body butter = een smeersel voor na het douchen (ipv bodylotion)
buttercream = een spulletje voor tijdens het douchen (ipv zeep)
ik ben zo benieuwd naar de body butters. Gebruik daar dus nu de mange too voor en vind dat echt ideaal (hou niet zo van klodders koude creme uitsmeren, dit kan ik supermakkelijk aanbrengen en hoef bijna niet te smeren). Vind mange too alleen wel een beetje olieachtig, hoop dat de bodybutters (ik wil king of skin) wat cremiger zijn.
Ik heb zelf nog niet zoveel gekocht, maar wel een heel aantal dingen uitgeprobeerd door ruilen met proefjes.
wat ik allemaal heb momenteel: (wat ik zelf heb gekocht staat een * achter)
zeep:
honey i washed the kids *
mud flats *
sea vegetable
blue ocean
sexy peel
sea vegetable
spice curls
keep it fluffy
massage:
soft coeur *
mange too *
shimmy shimmy
glitterbug
gezicht (alles proefjes):
ultra bland
fresh farmacy
angels on bare skin
aqua marina
verder heb ik ook nog wat ministukjes badproduct als proefjes gekregen, nog niet geprobeerd.
body butter = een smeersel voor na het douchen (ipv bodylotion)
buttercream = een spulletje voor tijdens het douchen (ipv zeep)
ik ben zo benieuwd naar de body butters. Gebruik daar dus nu de mange too voor en vind dat echt ideaal (hou niet zo van klodders koude creme uitsmeren, dit kan ik supermakkelijk aanbrengen en hoef bijna niet te smeren). Vind mange too alleen wel een beetje olieachtig, hoop dat de bodybutters (ik wil king of skin) wat cremiger zijn.
Ik heb zelf nog niet zoveel gekocht, maar wel een heel aantal dingen uitgeprobeerd door ruilen met proefjes.
wat ik allemaal heb momenteel: (wat ik zelf heb gekocht staat een * achter)
zeep:
honey i washed the kids *
mud flats *
sea vegetable
blue ocean
sexy peel
sea vegetable
spice curls
keep it fluffy
massage:
soft coeur *
mange too *
shimmy shimmy
glitterbug
gezicht (alles proefjes):
ultra bland
fresh farmacy
angels on bare skin
aqua marina
verder heb ik ook nog wat ministukjes badproduct als proefjes gekregen, nog niet geprobeerd.
donderdag 26 maart 2009 om 17:13
o ja, die lijkt me wel wat hoor! wil hem best wel eens testen, geen probleem
maar op de site zie ik zo snel geen kokos erbij staan?
o, mn verlanglijstje nog (nieuwe producten die ik nog niet heb gekocht):
Eau-Roma Water
Buffy
King of Skin
Ultralight
Angels On Bare Skin
Ultra Bland
Lemony Flutter
Wil graag een paar bodycremes proberen en er daar ook een van kopen, idem met handcreme
als ik het zo zie valt het best mee eigenlijk!
o, mn verlanglijstje nog (nieuwe producten die ik nog niet heb gekocht):
Eau-Roma Water
Buffy
King of Skin
Ultralight
Angels On Bare Skin
Ultra Bland
Lemony Flutter
Wil graag een paar bodycremes proberen en er daar ook een van kopen, idem met handcreme
als ik het zo zie valt het best mee eigenlijk!
donderdag 26 maart 2009 om 17:31