Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 26 maart 2009 @ 11:56:

Ik laat mijn haar dus zwart verven bij de kapper Luonto ( ben namelijk een beetje grijs aan het worden ).

Zou het dan jammer vinden als een van die shampoo's van Lush de verf eruit haalt.

Maar voor de rest kun je wel alles gebruiken voor geverfd haar?

Ja hoor.

Vooral de 'zachtere shampoo's. Zou ook de 'soft' bar maar even laten liggen, want die heeft ook een hoop zou ten citrus.

Best aan te raden zouden tricomania, karma,hard, godiva,ultimate shine (van de bars)

Ik ben kwa glans etc altijd ook erg tevreden over cynthia sylvia stout. Dit vindt niet iedereen een lekkere geur, maar ik vindt hem heerlijk. best hammamerig, zeker onder een warme douche.

Mijn favo produckt is toch echt wel aqua marina. Het werkt super snel (iets in je handen, gezicht nat onder de douche, aqua eroverheen en afspoelen) en het doet super veel voor m'n huid. Nu ik sinds een paar dagen kaal ben was ik er ook m'n hoofd mee.

Ik vind het vooral zo fijn dat het niet droogtrekt zoals bij veel gezichtzeep soorten.

Laatst echt een potje volgeduwt en gekocht voor 18 euro. hahaha moest wel flink aanstampen hoor.
Zie nu pas dat je hier ook post Luonto.

Hoe is het met je?
quote:lola68 schreef op 27 maart 2009 @ 15:06:

Zie nu pas dat je hier ook post Luonto.

Hoe is het met je?

Schaam me diep

Dringt nu pas tot me door dat jij het bent Luonto, sorry!!

Inderdaad hoe gaat het met je?
Geen sorry hoor!

Ik link namen en avaters ook (nog) niet aan alle verhalen, het forum is zo groot. Ben meer een lezer.

Het gaat goed. Heb nu wel last van kleine kwaaltjes/ontstekingen maar ben bijna klaar voor ronde 2. Even hopen dat het goed blijft de komende dagen en dan aankomende donderdag krijg ik een port a cath en vrijdag de 2e chemo.

Maar ik lees nog mee in het andere topic hoor Zal weer eens meeposten. (*schaam*)

En wat lush betreft ben ik alle producten opnieuw aan het uit proberen om m'n huidje........king of skin, aqua, therapy....

Trouwens ik ben ook echt verliefd op B-make up.

Als we daar ooit een winkel van zouden krijgen in nederland!

Vooral de creamers vindt ik super om lijntjes mee te maken.

In welke winkel gaan jullie meestal 'op jacht' naar nieuwe spulletjes?
Blij dat het goed gaat Luonto.

En hou ons op de hoogte hoor!

Ik ben was niet zo van de cremepjes e.d. maar nu ik wat ouder wordt denk ik dat het beter is dat ik maar wat meer ga smeren.

Make-up gebruik ik ook niet zoveel, beetje poeder voor oneffenheden ( vale sproeten ) en lipstick ( elke dag anders ga ik de deur niet uit! )
1 x is genoeg!
En wat zijn creamers om lijntjes mee te maken????
Cream oogschaduw, maar ik gebruik het dus vooral om een lijntje boven en soms ook onder mijn ogen te zetten.

B creamers

De kleueren die ze hebben zijn zo mooi.
Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat Luonto.

Ik gebruik eigenlijk geen make-up. Wel een dagcreme, en nu ook 1 die de oudere huid beschermd. Maar voorheen gewoon een of ander crempje.

En soms een beetje mascara, verder heb ik niet eens wat in huis .
Ziet er wel leuk uit Luonto, maar loopt dat niet uit, een lijntje onder en boven de ogen.

Omdat het creme ( vloeibaar ) is bedoel ik.

Als het warm is "zweet" ik altijd een beetje onder mijn ogen.

Ik heb een heel arsenaal aan make-up staan maar gebruik tegenwoordig nooit meer wat.

Toen ik jong was ( ahum ) en elk weekend nog ging stappen zat ik royaal in de make-up maar tegenwoordig dus niet meer.
Neen het droogt gewoon, net als normale eye liner.

Dus alleen als je heel erg gaat wrijven loopt het uit.

Ik mag graag make-up gebruiken, maar voel me ook niet geremt als ik het niet gebruik. Het is het laatste jaar wel gegroeid.
Bestel je die produkten via internet of ga je ook shoppen in de UK?

Of kan het via je werk?

Als ik het goed had begrepen werk je bij Lush, maar middels je ziekte ben je thuis op het moment, toch?
Ik ben nog maar net bekend met Lush dus ik kan je niet helpen, ik wil wel graag alles uitproberen ( waar ik nu dus mee bezig ben )

Naar welke lush ga je sade? NL of UK?
Lijkt me heerlijk om te snuffelen in een Lush winkel, maar hier in het Noorden zit er niet een, helaas!

Heb nu 2 x online besteld en een forumster neemt straks in April wat voor me mee bij een meeting.

In Juli ga ik naar Berlijn en daar zitten er maar liefst 4

Wil elke keer wat anders proberen en dan blijven vanzelf de favorieten hangen.
Ik wil ook alles wel, maar ik heb nooit zoveel zin om uitgebreid alles te gebruiken.

2 avonden en dan sta ik weer onder de douche met een facewash en laat al die andere producten weer liggen dus daar begin ik nog even niet aan.

Vind de massagebars wel heerlijk.

En heb ook de Skin Drink, die gebruik ik als nachtcreme.
gister naar de slangenavond in haarlem geweest. Echt als ik weer wat nodig heb wacht ik op een vip avond. Had 25 euro uitgegeven en kreeg toch een lading proefjes, maar ook een redelijk tuk porridge en zo'n bad bruisbal (helaas hebben we geen bad). Er was ook een loterij, maar daar moest je 50 euro voor uitgeven en dat was me dus echt te veel. Maar mijn vooraat lush producten wordt steeds groter.
Ik ben ook een grote fan van Lush! Heb er al heel wat eurootjes en pondjes uitgegeven, haha. Ik ben jaren geleden voor het eerst bij de lush geweest in Belfast, toen ik daar studeerde. Sindsdien ben ik dus verslaafd! Jammergenoeg zit hier in de buurt nog geen lush winkel maar vroegah zat er zelfs in Amsterdam nog geen lush! Toen ging ik elk jaar met vriendinnen terug naar Belfast en kochten we daar de Lush leeg. Nu ga ik wel naar Amsterdag of ik bestel wel eens via internet. Ik heb al heel wat dingen uitgeprobeerd! Het enige wat me niet beviel was volgens mij de deo, daar kon ik niet zo veel mee.

Wat ik nu heel lekker vind is de douchegel YammieYammie, die ruikt naar aardbeitjes! En veel bruisballen vind ik ook lekker. En ook de bubblebars vind ik lekker. Die koop ik liever dan de bruisballen omdat ik er meerdere keren mee kan doen. Ook gebruik ik elke week Mask of Magnaminty op mijn gezicht. Sadesade, misschien is dat ook wat voor jou. Het is een verkoelend, zuiverend masker dat opdroogt. Als het droog is maak je het wat vochtig en dan scrub je je gezicht er mee. Voordeel is dat het geen vers masker is en dat je het dus heel lang goed kan houden. De verse maskers bederven namelijk. Het is zeker geschikt voor de gemengde en ook de vette huid.

Ook ben ik verzot op de shimmy shimmy en op de American Cream (dat is cremespoeling die ruikt naar shimmy shimmy!).

Ik zat ook eens op de Engelse site te kijken. Daar is alles echt een stuk voordeliger nu de pond zo laag staat! Weet iemand ook wat de verzendkosten zijn naar Nederland? Ik denk dat mijn man gek wordt als ik daar nu al weer iets wil bestellen, heb namelijk in de kerstvakantie voor 80 euro in Amsterdam gekocht....
Kaetje, net zoals ze op het Lush forum doen, gezamelijk bestellen bij Lush in de UK.

En dan de verzendkosten delen.

Het scheelt enorm in de kosten zeg, UK of NL.............

Heb ook even bij de duitse Lush gekeken ( ik ga in juli naar Berlijn ) en die is weer iets duurder dan NL

Ik wil nog zoveel!!
quote:varuca schreef op 28 maart 2009 @ 22:54: Had 25 euro uitgegeven en kreeg toch een lading proefjesWat had je allemaal verder voor proefjes Varuca?
heb zelf buffy, mask of magnaminty en I should coco gekocht.

Kreeg o.a. proefjes van porridge (zeep, vlink stuk), dust powder (of zo iets), een douchegel, vanillia (massagebar), een boddybutter met iets sterkere scrub dan buffy, maar weet de helft zo ff niet meer. was echt een tasje vol, super leuk om te neuzen.
Zo'n gezichtscreme in zo'n zwart plastic potje, kun je dat wel een tijdlang bewaren? Of is dat net zoals met de verse maskers dat het op een gegeven moment niet goed meer is?
quote:varuca schreef op 29 maart 2009 @ 13:07:

heb zelf buffy, mask of magnaminty en I should coco gekocht.

Kreeg o.a. proefjes van porridge (zeep, vlink stuk), dust powder (of zo iets), een douchegel, vanillia (massagebar), een boddybutter met iets sterkere scrub dan buffy, maar weet de helft zo ff niet meer. was echt een tasje vol, super leuk om te neuzen.

Wow varuca dat is nogal wat zeg.

Leuk joh, kun je lekker uitproberen wat je lekker vind.

Die massagebar heb ik ook, de Heavanilly en ook een bodybutter met scrub, Almond Butter.
quote:Teigera schreef op 29 maart 2009 @ 13:09:

Zo'n gezichtscreme in zo'n zwart plastic potje, kun je dat wel een tijdlang bewaren? Of is dat net zoals met de verse maskers dat het op een gegeven moment niet goed meer is?Ik heb een creme, de Skin Drink en daar staat een tht datum op tot 11-04-2010, dus best lang.
mask of magnaminty is 3 maanden goed. Dus best lang. En als je gewoon het kleine potje neemt krijg je het zeker op. Want die verse kreeg ik nooit op optijd.
quote:varuca schreef op 29 maart 2009 @ 14:32:

mask of magnaminty is 3 maanden goed. Dus best lang. En als je gewoon het kleine potje neemt krijg je het zeker op. Want die verse kreeg ik nooit op optijd.3 maanden maar? Staat dat er op? Ik heb het al lang niet meer gekocht want heb een grote pot waar ik al heel lang mee doe maar daar staat gewoon een datum op. Meer dan een jaar later dan wanneer ik m gekocht heb. Ik dacht dus dat het wel veel langer is dan drie maanden. Maar misschien is het aangepast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven