bindingsangst?
zaterdag 6 april 2019 om 19:24
hey, ik krijg de laatste tijd steeds meer het idee dat ik bindingsangst heb. Wanneer ik in contact kom met een jongen vind ik het altijd super gezellig over app maar als diegene begint met complimentjes geven word ik een beetje misselijk en wanneer het erop aankomt om in het echt af te spreken haak ik al snel af bij die persoon en vermindert het contact. Ik heb 1 vriend gehad dat was een tijd geleden en in die relatie was ik best wel bang om steeds verder te gaan op het gebied van seks zelfs nu krijg ik echt een rotggevoel als ik denk dat we alleen maar aan het zoenen waren als we bij elkaar waren. Ik ben trouwens ook echt totaal geen klef persoon en ik word spontaan ziek als ik koppeltjes zie.
Een aantal jaar geleden is mn vader uit mn leven gegaan en ik heb geen contact meer met hem (wat ik ook niet wil) ik weet niet of dat er mee te maken heeft, maar hoe kan ik hiermee het beste mee omgaan
Een aantal jaar geleden is mn vader uit mn leven gegaan en ik heb geen contact meer met hem (wat ik ook niet wil) ik weet niet of dat er mee te maken heeft, maar hoe kan ik hiermee het beste mee omgaan
zaterdag 6 april 2019 om 21:08
Het hangt ook een beetje van de situatie af he?
@jojanneke, Zou je misschien iets meer kunnen vertellen?, en hoe oud ben je (ongeveer)?
Misschien valt het allemaal best mee.
Voor hetzelfde geld ben je gewoon niet aan dat soort gedoe toe, dat kan ook heel prima, en is online contact gewoon niet de manier voor jou, om een leuke vent te ontmoeten.
Ik zou daar ook niet zo snel warm voor lopen.
Dus tot nu toe vind ik het niet zo'n gek verhaal hoor.
@jojanneke, Zou je misschien iets meer kunnen vertellen?, en hoe oud ben je (ongeveer)?
Misschien valt het allemaal best mee.
Voor hetzelfde geld ben je gewoon niet aan dat soort gedoe toe, dat kan ook heel prima, en is online contact gewoon niet de manier voor jou, om een leuke vent te ontmoeten.
Ik zou daar ook niet zo snel warm voor lopen.
Dus tot nu toe vind ik het niet zo'n gek verhaal hoor.