Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 april 2019 om 10:00
Oudblond schreef: ↑06-04-2019 23:19a teveel maar ja Twix natuurlijk. Links of rechts? Ik was in BE en herondekte een jeugdig lekker koekje: chacha. Kennen jullie dat? Ben helemaal geen zoetekauw maar het plakt je hele mond dicht door de combi karamel, koek en chocola!
(na 1 hap wist ik ook weer dat ik de smaak lekker vond, de consistentie .....barf)
Ik ken alleen Hazel en Chacha
zondag 7 april 2019 om 11:39
AllyMcBeal schreef: ↑07-04-2019 10:21
Caramac plakt niet toch? Dat was juist wat droog.
Heerlijk vond ik dat spul![]()
Heerlijk idd. Paar weken geleden nog gehad. Kruidvat verkoopt ze.
zondag 7 april 2019 om 17:19
zondag 7 april 2019 om 17:25
zondag 7 april 2019 om 17:39
Ik herkende moeder Theresa. En die NASA-dame, was dat die ontplofte lerares?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 7 april 2019 om 17:40
Lady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 17:39Ik vermoed trouwens dat het Noes is, die moeder van Diamanto. Want wat waar is is waar: het gaat nu niet meer over chocola.
zondag 7 april 2019 om 17:40
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 7 april 2019 om 17:41
Lady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 17:39Ik vermoed trouwens dat het Noes is, die moeder van Diamanto. Want wat waar is is waar: het gaat nu niet meer over chocola.
Ik schat Nouschi toch wat hoger in, qua een trolltopic maken.
Kijk trouwens maar uit met je "Noes", straks is het weer nickhinten.
zondag 7 april 2019 om 17:47
Dacht ik ookLady*Voldemort schreef: ↑07-04-2019 17:39Ik vermoed trouwens dat het Noes is, die moeder van Diamanto. Want wat waar is is waar: het gaat nu niet meer over chocola.
zondag 7 april 2019 om 17:56
Nou Kia, als je zijn kant opkijkt en hem onderkotst dan weten alle napraters dat hij pruilde als jij dat niet zou doen.
Wel kans dat je hem dan kwijtraakt aan Nous, met een dan gedeelde liefde voor paaseierenhaat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 7 april 2019 om 18:11
Zó, echt wel!the_Wicked_Witch schreef: ↑07-04-2019 17:41Ik schat Nouschi toch wat hoger in, qua een trolltopic maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!