Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:59
Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
Alhoewel ik er een groot voorstander van ben dat mensen gewoon eens zien wat voor dubieuze standpunten jij er op nahoudt, is het natuurlijk bepaald niet fraai om de geaardheid van mensen "walgelijk" te noemen en dan te janken dat een forum dan conform de opgestelde regels handelt.
Ik denk dat ik mijn mening maar even voor me houd. Soms is dat echt verstandiger, en zo belangrijk is mijn mening nou ook weer niet dat de hele wereld hem moet horen.
RikM schreef:
07-04-2019 18:50
Ze noemde het walgelijk. Nu is het ineens "niet erotisch". :bye:
Dabedoelik.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Blondie456 schreef:
07-04-2019 19:59
Nee hoor, dan zou je met en hele grote omweg iets moeten omschrijven wat je walgelijk vind. Ik ben voor eigen mening en als dat wordt weg gehaald in een discussie dan is er geen discussie meer.
Het feit dat je het walgelijk vindt, vind ik persoonlijk al erg genoeg.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:03
Alhoewel ik er een groot voorstander van ben dat mensen gewoon eens zien wat voor dubieuze standpunten jij er op nahoudt, is het natuurlijk bepaald niet fraai om de geaardheid van mensen "walgelijk" te noemen en dan te janken dat een forum dan conform de opgestelde regels handelt.
Tot het moment dat jij degene bent die er een ‘walgelijke’ mening op na houdt, uiteraard.

Maar dat had je wellicht nog niet in overweging genomen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:14
Tot het moment dat jij degene bent die er een ‘walgelijke’ mening op na houdt, uiteraard.

Sommige mensen hebben geen walgelijke meningen.
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:14

Nee, ik ben niet zo intelligent.
Maar goed, voor zover ik weet zijn de dingen die ik walgelijk vind bijna altijd ook strafbaar. Behalve Blof. Maar goed, dat is een kwestie van tijd natuurlijk.
Moire schreef:
07-04-2019 18:36
[...]
Moi, je hebt een PB.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:17
Nee, ik ben niet zo intelligent.
Maar goed, voor zover ik weet zijn de dingen die ik walgelijk vind bijna altijd ook strafbaar. Behalve Blof. Maar goed, dat is een kwestie van tijd natuurlijk.
Wat een zwaktebod, sorry hoor. Heb je geen eigen referentiekader?
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:24
Wat een zwaktebod, sorry hoor. Heb je geen eigen referentiekader?
Nee. Heb ik allemaal niet. Nu kun jij je verheven voelen, omdat jij wél begrijpt dat we alleen maar denken binnen gestelde kaders en tamelijk onnozel menen dat we zelf beslissingen nemen, terwijl we alleen maar denken wat andere mensen willen wat we denken.
Graag gedaan.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:30
Nee. Heb ik allemaal niet. Nu kun jij je verheven voelen, omdat jij wél begrijpt dat we alleen maar denken binnen gestelde kaders en tamelijk onnozel menen dat we zelf beslissingen nemen, terwijl we alleen maar denken wat andere mensen willen wat we denken.
Graag gedaan.
:thumbsup:
Betty_Slocombe schreef:
Graag gedaan.
Je hebt het over jezelf hoor, niet over ons.
:applause:
AllyMcBeal schreef:
07-04-2019 10:21
Afbeelding
Caramac plakt niet toch? Dat was juist wat droog.
Heerlijk vond ik dat spul :worship:
Ja, vind ik ook!
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:32
Je hebt het over jezelf hoor, niet over ons.
Jonkie toch.
Lady*Voldemort schreef:
07-04-2019 18:35
In het kader van Durf Te Vragen: dochter heeft eftelingzegels gespaard om haar vriendje een keer mee uit te kunnen nemen, maar ze komt er precies één tekort :cry:

De actie is allang voorbij natuurlijk, maar misschien dat iemand nog een verdwaald zegeltje heeft slingeren?

Bij wijze van beloning zal ik de gulle gever een jaar lang niet staffen, wat ie ook uitkraamt.
Ik zie dat Moire er eentje heeft. En anders heb ik ook nog wel, losse zegels en een hele kaart liggen.
Betty_Slocombe schreef:
07-04-2019 20:34
Jonkie toch.
Veel plezier in je eigen kleine wereldje! Lekker veilig!
Betty_Slocombe schreef:
Graag gedaan.
:-D
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:35
Veel plezier in je eigen kleine wereldje! Lekker veilig!

Moet jij niet ergens janken over alimentatie en slechte exen ofzo?
Betty_Slocombe schreef:
Graag gedaan.

:worship:
Als je iemand knettergek noemt, zou je dan een ban krijgen, denken jullie?
Aandacht is aandacht. Nooit vergeten. En wanneer het iemand helpt niet naar zichzelf te hoeven kijken: het is je gegund.

Helaas is een post op het viva-forum geen echte plek in de echte wereld maar ik gun iedereen haar 5 seconds of fame.

En veel succes in de echte wereld waar mensen echt afgerekend worden op echte meningen!
Solomio schreef:
07-04-2019 20:17
Moi, je hebt een PB.
Jij ook!
Is dit ironisch bedoeld?

Hoe dan ook, bij de Jumbo lagen dus geen pindakaaspaaseitjes. Terwijl ze nota bene in de aanbieding hadden moeten zijn. Wat een ellende in mijn kleine, veilige wereldje!

(Ik vind het toch grappig dat iemand aanneemt dat ik uit zo'n wereldje kom. Maar goed, ik kan het er maar beter bij laten zitten).
Vanzai schreef:
07-04-2019 20:40
Aandacht is aandacht. Nooit vergeten. En wanneer het iemand helpt niet naar zichzelf te hoeven kijken: het is je gegund.

Helaas is een post op het viva-forum geen echte plek in de echte wereld maar ik gun iedereen haar 5 seconds of fame.

En veel succes in de echte wereld waar mensen echt afgerekend worden op echte meningen!
:'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven