Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
raffa schreef:
06-04-2019 19:11
Oke ik heb me gelijk aangemeld en Jill Duggar opgezocht, maar ik zie allemaal foto's van haar in spijkerbroek? Heb ik een fake account van haar ofzo of heb ik iets gemist?
Op haar echte account heeft ze een blauw vinkje achter haar naam.
Caro_22 schreef:
06-04-2019 17:55
Ik vind de Instagram van Jill heel leuk, vooral om de meest smerige combinaties die ze “favoriete recepten” noemt :P

Ja daarom dus ook. Dat zijn toch geen recepten? Kip uit blik met mayonaise? :bonk:
De laatste foto die Jill vandaag gepost heeft met kleding van Amy vind ik dan wel weer mooi(er). Staat haar wel en niet zo vormeloos.
raffa schreef:
06-04-2019 19:11
Oke ik heb me gelijk aangemeld en Jill Duggar opgezocht, maar ik zie allemaal foto's van haar in spijkerbroek? Heb ik een fake account van haar ofzo of heb ik iets gemist?
Jill plaatst nu wel zo'n 2 jaar foto's van zichzelf met een spijkerbroek aan. Ze heeft ook al een tijdje een neuspiercing!
Collision schreef:
06-04-2019 20:54
Jill plaatst nu wel zo'n 2 jaar foto's van zichzelf met een spijkerbroek aan. Ze heeft ook al een tijdje een neuspiercing!
Ik loop dus hopeloos achter haha. Is ze van het geloof gestapt?
raffa schreef:
07-04-2019 08:52
Ik loop dus hopeloos achter haha. Is ze van het geloof gestapt?

Nee, zeker niet. Maar je kan ook gelovig zijn in een jeansbroek en neuspiercing.
Genoeg christelijke vrouwen met een broek aan, toch?
LAgirl82 schreef:
07-04-2019 14:12
Nee, zeker niet. Maar je kan ook gelovig zijn in een jeansbroek en neuspiercing.
Genoeg christelijke vrouwen met een broek aan, toch?
Zeker, maar ik dacht dat het bij dit soort extremisten juist uit den boze was om een broek te dragen.
raffa schreef:
07-04-2019 17:16
Zeker, maar ik dacht dat het bij dit soort extremisten juist uit den boze was om een broek te dragen.
Nee hoor, dat is een persoonlijke overweging van Michelle. Ze hebben veel families in hun omgeving die minstens zo streng zijn en wel broeken dragen.
AnAppleADay schreef:
07-04-2019 17:21
Nee hoor, dat is een persoonlijke overweging van Michelle. Ze hebben veel families in hun omgeving die minstens zo streng zijn en wel broeken dragen.
Aha!
Heeft iemand trouwens het boek dat de oudste meiden paar jaar terug hebben geschreven gelezen? Ik niet trouwens maar meen dat dat wel ging over kledingkeuze enzo. Dan is dit natuurlijk wel iets dat dat onderuit haalt.
Ik heb het nooit gelezen maar misschien gaat het vooral om de ongetrouwde dochters? Jana en de jongere meiden lopen volgens mij niet in broeken.
Volgens mij zijn het ‘regels’ zolang ze onder het dak van de ouders wonen. Daarna mogen ze (of eigenlijk hun man) zelf de regels bepalen.
Sommigen kiezen om dezelfde regels voort te zetten (Jessa, Joy), anderen niet (Jill, Jinger). Maar als het om andere regels gaat is de verdeling misschien weer anders alleen is dat minder zichtbaar.
Als je meer wilt horen, hier praten ze er ook over.

https://m.youtube.com/watch?v=ceMEPw5VV00

Na ongeveer 1,5 uur gaan ze vragen hierover beantwoorden.
AnAppleADay schreef:
07-04-2019 21:36

Sjemig, er is geen doorkomen aan. Ik ben nu op 45 minuten, het draait op de achtergrond, maar ik word wel erg moe van het gezever haha. Ik denk niet dat ik de 3 uur vol ga maken :facepalm: Is het nog ergens boeiend?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Als ze vragen gaan beantwoorden (na anderhalf uur ofzo dus) wordt het wel beter. Omdat het dan niet meer gescript is komen er dan wat onverwachte uitspraken. Oa indirect dat ze niet blij zijn met de keuzes van sommige schoonzonen, dat ze toch wel wat vinden van interraciale huwelijken etc.
Hmm morgen nieuwe poging dan, ben blijven steken bij 53 minuten.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
AnAppleADay schreef:
07-04-2019 21:36

JB zegt aan het begin dat 'hun show' al 15 jaar loopt.
Maar het is niet meer hun show, het is nu Counting On waar de meiden worden gevolgd
JB en Michelle zijn eruit gewipt na de schandalen rondom Josh.
Voor mij laat het duidelijk zien hoeveel 'eigenaarschap' hij nog over z'n dochters voelt
1-Aapje schreef:
07-04-2019 21:10
Heeft iemand trouwens het boek dat de oudste meiden paar jaar terug hebben geschreven gelezen? Ik niet trouwens maar meen dat dat wel ging over kledingkeuze enzo. Dan is dit natuurlijk wel iets dat dat onderuit haalt.

Growing up Duggar? Ik heb dat boek zelf niet, wel van iemand geleend en gelezen.

Maar Jill en Jinger zijn nu getrouwd en maken hun eigen keuzes. Ze hoeven hun ouders niet te volgen in de keuzes die zij maakte voor hun gezin.
En als ze dan anders kiezen is dat prima. Betekent niet dat ze alles overboord gooien. Ze zijn beide nog steeds streng gelovig.

Ik vermoed ook wel dat Jill misschien iets van geboortebeperking heeft, want ze is nog steeds niet zwanger van nr. 3, wat ik eigenlijk gezien haar laatste bevalling ook wel wijs vind.
Pinda-Kaas schreef:
08-04-2019 00:53
JB zegt aan het begin dat 'hun show' al 15 jaar loopt.
Maar het is niet meer hun show, het is nu Counting On waar de meiden worden gevolgd
JB en Michelle zijn eruit gewipt na de schandalen rondom Josh.
Voor mij laat het duidelijk zien hoeveel 'eigenaarschap' hij nog over z'n dochters voelt

Ik denk niet dat je zo op zijn woorden moet letten.
Ze hebben het ook vaak duidelijk gemaakt dat als hun dochters getrouwd zijn ze niet meer onder hun hoede vallen en niet meer onder het 'headship' van Jim bob, maar onder dat van hun eigen man.
En je merkt ook wel, vooral dan bij Jill en Jinger, dat ze ook wel hun eigen keuzes maken.
Michelle ziet er voor haar leeftijd trouwens prachtig uit! :love:
Wat zijn die Duggar mannen onaantrekkelijk zeg en ze lijken ook allemaal op elkaar.
In het filmpje op 1 uur en 37 minuten gaan ze trouwens antwoorden wat ze vinden van hun dochters die nu broeken dragen. Dus je kan skippen daarheen ipv David en Priscilla helemaal te moeten volgen.
Collision schreef:
06-04-2019 20:54
Dat heb ik dan helemaal gemist. Ik dacht dat ze heel streng was en nooit verwacht dat ze broeken zou gaan dragen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
LAgirl82 schreef:
08-04-2019 08:47
Ik denk niet dat je zo op zijn woorden moet letten.
Ze hebben het ook vaak duidelijk gemaakt dat als hun dochters getrouwd zijn ze niet meer onder hun hoede vallen en niet meer onder het 'headship' van Jim bob, maar onder dat van hun eigen man.
En je merkt ook wel, vooral dan bij Jill en Jinger, dat ze ook wel hun eigen keuzes maken.
ik denk dat ze dat wel zeggen, maar dat JB best een lange arm heeft.
Pinda-Kaas schreef:
08-04-2019 16:04
ik denk dat ze dat wel zeggen, maar dat JB best een lange arm heeft.
Ik denk het ook. Jessa en Jill zijn bijvoorbeeld financieel afhankelijk van JB.
Jinger en Joy in mindere mate maar ik denk dat het contract met TLC wel nog via JB gaat dus dat ze voor de extra inkomsten wel van hem afhankelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven