Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 april 2019 om 16:18
maandag 8 april 2019 om 16:26
Wel goed voor mijn overgewichtthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-04-2019 16:18Nah. Da's te hoog gegrepen. Loopjongen is het maximale, vrees ik.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 8 april 2019 om 17:33
maandag 8 april 2019 om 17:38
maandag 8 april 2019 om 17:52
Betty_Slocombe schreef: ↑08-04-2019 17:32Ik wil helemaal niet in clubjes of groepjes, ik wil gewoon dat iedereen vriendjes met elkaar is en lief samen speelt.
Op een forum vind ik een beetje reuring ook altijd wel fijn
maandag 8 april 2019 om 17:55
Wat ik zo gek vind, is dat het hier amper mogelijk is inhoudelijke discussies te voeren zonder dat mensen je in andere topics dan ineens ook een dikke domme dakduif vinden. Ik ben gek op discussies, maar hier ben ik er een beetje op afgeknapt, je weet nooit wat er van komt.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-04-2019 17:52Op een forum vind ik een beetje reuring ook altijd wel fijn![]()
maandag 8 april 2019 om 17:58
Hashtag-Rotopmetdiekutdoesliefwanthetwerktalleenmaaraverechtbijmijditsoortdebieleslogans
maandag 8 april 2019 om 17:58
Betty_Slocombe schreef: ↑08-04-2019 17:55Wat ik zo gek vind, is dat het hier amper mogelijk is inhoudelijke discussies te voeren zonder dat mensen je in andere topics dan ineens ook een dikke domme dakduif vinden. Ik ben gek op discussies, maar hier ben ik er een beetje op afgeknapt, je weet nooit wat er van komt.
Eens.
maandag 8 april 2019 om 18:03
Dat heb ik ook. Niettegenstaande mijn forumperformance ben ik best een beschaafd mens, maar als ik twee van die doe-is-lief spotjes heb gehoord krijg ik spontaan zin om de straat op te gaan en een politieagent te zoeken om hem eens lekker een paar flinke rochels in zijn gezicht te slingeren.
maandag 8 april 2019 om 18:07
Ik ben een kind van een dikke domme dakduif en een manke zeemeeuw.
En heb waarschijnlijk dat verdringstofje nodig (ben vergeten wie het schreef, maar dat je ruzie maakt om iets anders weg te drukken).
Maar de meeste mensen hier vind ik te dom, te stom of te apart of te zielig om lekker ruzie mee te maken.
Dus ik ruzie meestal gewoon met mezelf. Dan schrijf ik nare dingen en dan wis ik dat weer.
En heb waarschijnlijk dat verdringstofje nodig (ben vergeten wie het schreef, maar dat je ruzie maakt om iets anders weg te drukken).
Maar de meeste mensen hier vind ik te dom, te stom of te apart of te zielig om lekker ruzie mee te maken.
Dus ik ruzie meestal gewoon met mezelf. Dan schrijf ik nare dingen en dan wis ik dat weer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 8 april 2019 om 18:08
Doesvies?Lady*Voldemort schreef: ↑08-04-2019 18:03Dat heb ik ook. Niettegenstaande mijn forumperformance ben ik best een beschaafd mens, maar als ik twee van die doe-is-lief spotjes heb gehoord krijg ik spontaan zin om de straat op te gaan en een politieagent te zoeken om hem eens lekker een paar flinke rochels in zijn gezicht te slingeren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 8 april 2019 om 18:22
Bij mij ook ik wil na het zien van de zo'n ***spotje agressief. Caissière Myriam is vandaag door 30% van de klanten genegeerd doeslief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 8 april 2019 om 18:22
Voor je eigen gemoedsrust: blijf op zee. Zo lang als je kan.zeefietser1 schreef: ↑08-04-2019 18:09Wat zijn dat die doeeslief spotjes. Zit al 8 week op zee en al die tijd geen NL tv gezien. Wel iets over gelezen maar dacht dat het alweer afgeschaft was.
maandag 8 april 2019 om 18:37
Ik heb het ook niet verzonnen, kom zelf bij de meeste mensen nogal kortaf/gesloten over. Inclusief een resting bitch-face.
Gelukkig vinden mijn cliënten mij lief.
Ik hen niet altijd.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 8 april 2019 om 18:40
Lady*Voldemort schreef: ↑08-04-2019 18:22Voor je eigen gemoedsrust: blijf op zee. Zo lang als je kan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 8 april 2019 om 18:49
AeonOfWinter schreef: ↑08-04-2019 18:37Ik heb het ook niet verzonnen, kom zelf bij de meeste mensen nogal kortaf/gesloten over. Inclusief een resting bitch-face.
Gelukkig vinden mijn cliënten mij lief.
Ik hen niet altijd.![]()
#restingbitchfacerules