Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Malagueña schreef:
08-04-2019 15:40
Oh dat is wel heel selectief.. ik heb een beetje overgewicht, doe meer dan man en raak soms overprikkeld, maar daarmee red ik het niet zie ik al. Wellicht kan ik aspirant-lid worden..
Nah. Da's te hoog gegrepen. Loopjongen is het maximale, vrees ik.
the_Wicked_Witch schreef:
08-04-2019 16:18
Nah. Da's te hoog gegrepen. Loopjongen is het maximale, vrees ik.
Wel goed voor mijn overgewicht :D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
08-04-2019 16:26
Wel goed voor mijn overgewicht :D

:proud:
55.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-04-2019 17:29
55.

Je IQ? :confused:
Ik wil helemaal niet in clubjes of groepjes, ik wil gewoon dat iedereen vriendjes met elkaar is en lief samen speelt.
Thanks.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Hashtag-DoeIsLief
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
08-04-2019 17:36
Hashtag-DoeIsLief

Hashtag-SpelEensGoed
RikM schreef:
08-04-2019 17:38
Hashtag-SpelEensGoed
Hashtag-Nee :mrgreen:
Betty_Slocombe schreef:
08-04-2019 17:32
Ik wil helemaal niet in clubjes of groepjes, ik wil gewoon dat iedereen vriendjes met elkaar is en lief samen speelt.

Op een forum vind ik een beetje reuring ook altijd wel fijn :$
the_Wicked_Witch schreef:
08-04-2019 17:52
Op een forum vind ik een beetje reuring ook altijd wel fijn :$
Wat ik zo gek vind, is dat het hier amper mogelijk is inhoudelijke discussies te voeren zonder dat mensen je in andere topics dan ineens ook een dikke domme dakduif vinden. Ik ben gek op discussies, maar hier ben ik er een beetje op afgeknapt, je weet nooit wat er van komt.
AeonOfWinter schreef:
08-04-2019 17:36
Hashtag-DoeIsLief
Hashtag-Rotopmetdiekutdoesliefwanthetwerktalleenmaaraverechtbijmijditsoortdebieleslogans
Betty_Slocombe schreef:
08-04-2019 17:55
Wat ik zo gek vind, is dat het hier amper mogelijk is inhoudelijke discussies te voeren zonder dat mensen je in andere topics dan ineens ook een dikke domme dakduif vinden. Ik ben gek op discussies, maar hier ben ik er een beetje op afgeknapt, je weet nooit wat er van komt.

Eens.
Star² schreef:
08-04-2019 17:58
Hashtag-Rotopmetdiekutdoesliefwanthetwerktalleenmaaraverechtbijmijditsoortdebieleslogans
Dat heb ik ook. Niettegenstaande mijn forumperformance ben ik best een beschaafd mens, maar als ik twee van die doe-is-lief spotjes heb gehoord krijg ik spontaan zin om de straat op te gaan en een politieagent te zoeken om hem eens lekker een paar flinke rochels in zijn gezicht te slingeren.
Ik ben een kind van een dikke domme dakduif en een manke zeemeeuw.
En heb waarschijnlijk dat verdringstofje nodig (ben vergeten wie het schreef, maar dat je ruzie maakt om iets anders weg te drukken).

Maar de meeste mensen hier vind ik te dom, te stom of te apart of te zielig om lekker ruzie mee te maken.
Dus ik ruzie meestal gewoon met mezelf. Dan schrijf ik nare dingen en dan wis ik dat weer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
08-04-2019 18:03
Dat heb ik ook. Niettegenstaande mijn forumperformance ben ik best een beschaafd mens, maar als ik twee van die doe-is-lief spotjes heb gehoord krijg ik spontaan zin om de straat op te gaan en een politieagent te zoeken om hem eens lekker een paar flinke rochels in zijn gezicht te slingeren.
Doesvies?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat zijn dat die doeeslief spotjes. Zit al 8 week op zee en al die tijd geen NL tv gezien. Wel iets over gelezen maar dacht dat het alweer afgeschaft was.
fietsen varen vrouwelijk doen
Star² schreef:
Bij mij ook ik wil na het zien van de zo'n ***spotje agressief. Caissière Myriam is vandaag door 30% van de klanten genegeerd doeslief :sick:. Ik tref wel eens een caissière die drukker is met het kletsen met een collega en die de klanten totaal negeert. Dus pleur op met je poeslief.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zeefietser1 schreef:
08-04-2019 18:09
Wat zijn dat die doeeslief spotjes. Zit al 8 week op zee en al die tijd geen NL tv gezien. Wel iets over gelezen maar dacht dat het alweer afgeschaft was.
Voor je eigen gemoedsrust: blijf op zee. Zo lang als je kan.
Star² schreef:
Ik heb het ook niet verzonnen, kom zelf bij de meeste mensen nogal kortaf/gesloten over. Inclusief een resting bitch-face.

Gelukkig vinden mijn cliënten mij lief.

Ik hen niet altijd. :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
08-04-2019 18:22
Voor je eigen gemoedsrust: blijf op zee. Zo lang als je kan.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
AeonOfWinter schreef:
08-04-2019 18:37
Ik heb het ook niet verzonnen, kom zelf bij de meeste mensen nogal kortaf/gesloten over. Inclusief een resting bitch-face.

Gelukkig vinden mijn cliënten mij lief.

Ik hen niet altijd. :rofl:

#restingbitchfacerules
RikM schreef:
08-04-2019 17:31
Je IQ? :confused:
En mijn gewicht.
En mijn schoenmaat.
En mijn kledingmaat.
En (de helft van) mijn pincode.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-04-2019 19:06
En mijn gewicht.
En mijn schoenmaat.
En mijn kledingmaat.
En (de helft van) mijn pincode.

Dank, ik heb beeld. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven