Autohuur Easyterra
dinsdag 9 april 2019 om 13:36
Voor de zomervakantie hebben wij een auto gehuurd via Easyterra bij Budget. Toen ik de auto huurde heb ik even gegoogled naar evaringen en op de website van trustpilot staan een hoop goede recensies. Dus zonder zorgen de auto gehuurd. Maar ik hoorde net van een collega een slechte ervaring, dus ben ik toch maar even verder gaan kijken. En toen zag ik op andere sites (vergelijkautoverhuurders, radar, kassa, etc) heel veel hele slechte ervaringen met zowel Budget als Easyterra. Zoveel dat ik me toch wel flink zorgen maak over onze reservering.
We kunnen de auto in principe kosteloos annuleren staat er op de site, maar inmiddels zijn de verhuurbedragen wel enorm opgelopen. Een paar maanden terug heb ik de auto al gereserveerd voor ong €800 en nu komen we minstens op €1200 uit. Wat zouden jullie doen? Hopen op het beste of toch een flinke hap uit de rest van ons vakantiebudget halen om een andere auto te reserveren?
Ik vind het ook zo raar dat de ervaringen bij trustpilot zo afwijken, dacht dat die site wel betrouwbaar was..
We kunnen de auto in principe kosteloos annuleren staat er op de site, maar inmiddels zijn de verhuurbedragen wel enorm opgelopen. Een paar maanden terug heb ik de auto al gereserveerd voor ong €800 en nu komen we minstens op €1200 uit. Wat zouden jullie doen? Hopen op het beste of toch een flinke hap uit de rest van ons vakantiebudget halen om een andere auto te reserveren?
Ik vind het ook zo raar dat de ervaringen bij trustpilot zo afwijken, dacht dat die site wel betrouwbaar was..
dinsdag 9 april 2019 om 13:42
Ik boek bij Sunny cars maar vrienden van ons wel vaak bij Easy terra. Zij zijn tevreden. Maar ik durf het niet gezien de slechte recensies. Ik weet bij Sunny cars kan er soms gekozen worden tussen luchthaven kantoor of kantoor buiten de luchthaven (shuttleservice). Dat kan een hoop geld schelen. Zij kennen ook de flexservice (tot 4 uur vantevoren kosteloos annuleren).
dinsdag 9 april 2019 om 13:46
dinsdag 9 april 2019 om 13:52
Daar zit dan wel alles bij, heb je dat ook meegenomen in je vergelijking met andere sites? All-in verzekering en 0 euro eigen risico bij Sunny Cars. En nee ik werk er niet maar heb heel vaak auto's gehuurd via Sunny Cars en alleen maar positieve ervaring. Ook als je aan de balie komt van het plaatselijke verhuurbedrijf weten ze dat ze je niks meer kunnen verkopen betreffende extra verzekeringen en zo.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
dinsdag 9 april 2019 om 14:41
Als ik voor Sunnycars ga, betaal ik bijna dubbel zoveel als dat ik nu betaal via Easyterra. Ik vraag me af hoe groot het risico is bij Easyterra dat ik toch ineens €700 bij moet betalen. Want zelfs als dat het geval is, ben ik niet duurder uit dan wanneer ik zou overstappen. Zo lastig in te schatten dit..
dinsdag 9 april 2019 om 15:04
donderdag 2 mei 2019 om 21:06
Ik heb ook wel eens via easyterra geboekt en dat was prima. Maar easyterra is toch net zo'n vergelijkingssite als bijvoorbeeld expedia of booking?
Je kunt dan beter de recensies van het verhuurbedrijf zelf lezen en dan moet het ook specifiek van die lokatie zijn. (Bijv met Avis heb ik goede ervaringen in Nl en Amerika gehad, maar op Malta wat is het ronduit slecht)
Wat je ook kunt doen is via het forum van tripadvisor info vragen.
Je kunt dan beter de recensies van het verhuurbedrijf zelf lezen en dan moet het ook specifiek van die lokatie zijn. (Bijv met Avis heb ik goede ervaringen in Nl en Amerika gehad, maar op Malta wat is het ronduit slecht)
Wat je ook kunt doen is via het forum van tripadvisor info vragen.
dinsdag 7 mei 2019 om 10:01
Ik ben zelf niet zo'n fan van zulke worryfree pakketten. Als er een miniscule schade is zullen ze deze eerst door jou laten betalen. Vervolgens moet jij proberen dit geld terug te krijgen van de worryfree verzekering.
Liever heb ik gewoon een zero-deductable verzekering rechtsreeks van de maatschappij zelf. Als je via een goede broker huurt, hoeft dat niet veel meer te kosten.
Liever heb ik gewoon een zero-deductable verzekering rechtsreeks van de maatschappij zelf. Als je via een goede broker huurt, hoeft dat niet veel meer te kosten.