Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:nikkinuts schreef op 26 maart 2009 @ 17:34:

Je huid krijgt alleen niet alleen een vettig laagje, je douchedeuren ook!Je moet ook niet tegen die deur aan staan te drukken, muts
Haha, nou ik had laatst ook een zeeer vettige kraan na insmeren onder de douche, ging er maar moeilijk weer af!

elle, ik heb van iemand van het forum gewoon zomaar een envelop met 21 proefjes gekregen! en heb nog twee keer geruild met een paar van de dingen die ik gekocht had, had dan zelf een groot stuk gestuurd en kreeg er dan meerdere kleine proefjes voor terug. echt superleuk dat forum!!

kaatje, waarom moet ik bv king of skin nog afspoelen? daar zit toch geen scrub in?
je moet niks, maar ik heb KoS nog nooit gebruikt. Vind het beetje nutteloos aangezien er geen scrub inzit.

Ik zou hem dan, als je nog nat uit de douche komt zeg maar, gebruiken. Voordat je je afdroogt.
quote:elleinspe schreef op 26 maart 2009 @ 14:46:

Lola ik ben eruit !!!!!!Euh...help me even (waaruit?)
Ha Kaatje, gelukkig dat ik niks moet :-)

Ik had dan weer het idee dat de buffy een beetje nutteloos was omdat ik me altijd al onder de douche scrub met een scrubhandschoen. Maar ik ben makkelijk te overtuigen van het tegendeel hoor Kaatje! Klopt het dat KoS en Buffy verder hetzelfde zijn?
Ik weet het niet, ik heb KoS nog nooit gebruikt. Het spreekt me niet zo aan. Maar het is een bodybutter en is ook gemaakt van cacaoboter, dus wat dat betreft is hij net zo zacht enzo. En waarschijnlijk goed te gebruiken op een natte/ vochtige huid.

In het review topic van het Lushforum staan meerdere reviews van forumleden die hem wel gebruiken. Ik weel dat er een forummer is die er bij zweert, misschien kun je daar even kijken?

Die mensen hebben er ervaring mee.

Buffy is een heerlijke scrub. Mijn benen zijn er veel mooier door geworden. En voor je kont doet hij ook wonderen
quote:lola68 schreef op 26 maart 2009 @ 18:01:

[...]

Euh...help me even (waaruit?)

Ik wilde voorstellen om voor ons als noordoosterlingen een lushdag in het leven te roepen.
Ha, mijn benen en kont kunnen zeker ook wel wonderen gebruiken! (misschien moet ik ook wat minder vaak chocoladeijs uit de doos eten)

Ik voeg buffy toe aan mijn verlanglijstje :-)
Ik heb trouwens een reactie terug op mijn mail.

Heel attent dat ze het vervelend vonden dat het gesmolten was.

Moest mijn bestelnr. even doorgeven dus misschien hoor ik nog wat.

Heb er wel bij vermeld dat dit geen reden was om niet meer bij lush te bestellen alleen de buttercream niet meer per post.
Hier ook de buffy toegevoegd aan de wishlijst.
wat netjes dat ze zo snel reageren! hoop dat je er nog wat van hoort (en dat je een nieuwe krijgt!)

heb net karmazeep geprobeerd bij het handen wassen, ben helemaal geen fan van deze geur. gelukkig maar, dan valt de hele karmageurserie al af :-)
quote:elleinspe schreef op 26 maart 2009 @ 17:41:

[...]

Je moet ook niet tegen die deur aan staan te drukken, muts

Hé, ik was een keer hartstikke afgevallen weet je nog!

Het is gewoon vet spul, lekker maar dan we onder de douche van de sportschool!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nikkinuts schreef op 26 maart 2009 @ 18:48:

[...]

Hé, ik was een keer hartstikke afgevallen weet je nog!

Het is gewoon vet spul, lekker maar dan we onder de douche van de sportschool!
Ik heb de buffy, en ik vind hem heerlijk
vandaag ben ik voor het eerst bij Lush binnen gelopen! Wat een leuke winkel en wat ruikt het er ook heerlijk. Vandaag enkel een cadeaupakketje gekocht voor een vriendin. Wanneer ik weer wat meer ruimte heb in mijn badkamerkastjes heb, ga ik weer eens naar Lush!
Hey, nog meer lush verslaafden zie ik.

Tip voor diegenen die vanalles willen proberen, word lid van het lush forum, daar worden regelmatig grourorders geregeld voor een groepsbestelling in de UK, daar is alles veel goedkoper!

Scheelt echt veel geld, had laatst een bestelling voor €110 euro, en in NL was ik 225 kwijt geweest. Duurt ook niet erg lang voor je het binnen hebt. Maar kijk uit, Lush is een echte verslaving! Zaterdag ga ik weer naar een winkel, dan zijn de nieuwe vanille produkten te verkrijgen.

Om mijn verslaving aan te geven, ik ga op een dag op en neer naar Londen, alleen voor de Lush, schaam. Mijn badkamer is overvol van Lush. (maar het ruikt er heerlijk)
pfff op een dag heen en weer.... puur en alleen voor Lush..... !!!

Dat kun je wel VERSLAAFD noemen ja hahahah
quote:Asset schreef op 26 maart 2009 @ 20:57: Maar kijk uit, Lush is een echte verslaving!

Om mijn verslaving aan te geven, ik ga op een dag op en neer naar Londen, alleen voor de Lush, schaam. Mijn badkamer is overvol van Lush. (maar het ruikt er heerlijk)

En dan noemen ze mij en verslaafde!!

Geweldig dit
Maar inderdaad Asset, het ruikt lekker.

Maar ik heb alleen nog maar 2 massagebars geprobeerd, meer ken ik ( nog ) niet.
quote:elleinspe schreef op 26 maart 2009 @ 21:08:

Maar inderdaad Asset, het ruikt lekker.

Maar ik heb alleen nog maar 2 massagebars geprobeerd, meer ken ik ( nog ) niet.

Dan moet je al helemaal lid worden van het forum, daar kun je vaak proefjes krijgen van mensen, er is een soort ruilhandel.

En ook zijn er altijd mensen bereid om je een proefje ergens van te maken. Dan kun je dingen proberen voor je er een hele van koopt.

Echte aanraders zijn toch wel buffy, dream cream, jungle, en shimmy shimmy. En eigenlijk de rest ook allemaal .

Als je een proefje ergens van wilt dan kan ik ook altijd in mijn collectie kijken of ik hem heb.
Elle, heb je de nieuwe dingen uit je pakje al geprobeerd?

Ik heb vanochtend mn proefje ocean salt opgemaakt. Dat koop ik dus niet; de scrubkorrels zijn echt zo groot dat de krassen op je gezicht staan als je niet uitkijkt. Ben niet enthousiast.

Ook fresh farmacy is op en die koop ik ook niet, is voor mij te hevig (droogt mn gezicht uit), maar de scrub daarin is wel echt heel fijn.
haha asset, speciaal voor lush naar londen, dat is wel erg ja! Maak je dan een tour langs alle verschillende winkels? :-)

wat staat er op je verlanglijstje?
quote:Pepernoek schreef op 27 maart 2009 @ 10:18:

haha asset, speciaal voor lush naar londen, dat is wel erg ja! Maak je dan een tour langs alle verschillende winkels? :-)

wat staat er op je verlanglijstje?Haha nee ik ga niet alle winkels langs, ik ga alleen voor Covent Garden , want daar ligt een B Never naast (sorry dames misschien is het beter dat jullie dit niet lezen) B Never is het zusje van Lush, maar dan met Make Up. Officiele naam : B Never To Busy Too be Beautifull. Ook zeer verslavend. Op mijn verlanglijstje voor morgen staat in ieder geval de nieuwe vanille bodylotion. En uit Engeland wil ik graag de nieuwe Hells Angel cleaner. Oja nog een aanrader voor jullie de Angels on Bare Skin, zeer lekkere scrub voor het gezicht.
Pepernoek, dan is het inderdaad fijn dat je maar een proefje hebt, eerst uitproberen.

Dat klinkt ook goed Asset, B Never.

Wow maar goed dat die hier dan niet zit zeg.

Hoe vaak ga je per jaar naar de UK?

Of is dit de eerste keer?

Moet toch maar eens gaan schrijven op het forum dan.

Kaatje had ook al aangeboden voor proefjes, en nou jij al dus dat komt wel goed.

Zijn dat je favorieten, Buffy, shimmy shimmy, dream cream en jungle?
quote:Pepernoek schreef op 27 maart 2009 @ 10:12:

Elle, heb je de nieuwe dingen uit je pakje al geprobeerd?

Heb gisteren de Skinny Dip gebruikt onder de douche.

Mwah, ben er niet kapot van en kokos geur kon ik niet ontdekken eigenlijk. En schuimen deed het ook niet echt.

Sweet Japanese Girl was wel lekker, zit ook scrub in en laat wel een lekker laagje achter op de huid.

Godmother zeep gebruikt vanmorgen om de handen te wassen, is wel een lekker zoet geurtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven