Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 april 2019 om 18:47
Wilhetnietweten schreef: ↑10-04-2019 12:34Ik snap het wel, maar nu wordt de indruk gewekt, dat de napraters schuldig zijn aan- en gestraft moeten worden voor- het plaatsen van offtopic-berichten alhier. Kan het dan niet naar het bantopic of zo? Als een soort statement: jongens, let op: als je naam te vaak hierheen wordt verplaatst, riskeer je een ban? Is maar een ideetje hoor.
Ja, vind ook maar een bizar iets, dat verplaatsen specifiek naar dat topic.
Waarom is dat Mods?
En ipv het verplaatsen kan je het ook gewoon wissen zoals het altijd ging.
En betreffende forummers aanspreken of bestraffen. Waarom is dat ineens geen optie meer?
Nu gooien jullie berichten van willekeurige forummers aan jullie zomaar over de heg bij napraat. Echt heel raar.
woensdag 10 april 2019 om 18:47
Ja, ik ben er uit. Ik word driebandfangirl: https://www.youtube.com/watch?v=X34uWqUlQ5M
woensdag 10 april 2019 om 19:13
woensdag 10 april 2019 om 19:22
Jij koper????
Ik denk bij jou altijd aan stijl diepzwart waaihaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 10 april 2019 om 19:27
woensdag 10 april 2019 om 19:33
woensdag 10 april 2019 om 20:07
En ook deze is verplaats naar hier. Bijzonder.Lucifer2018 schreef: ↑10-04-2019 18:47Ja, vind ook maar een bizar iets, dat verplaatsen specifiek naar dat topic.
Waarom is dat Mods?
En ipv het verplaatsen kan je het ook gewoon wissen zoals het altijd ging.
En betreffende forummers aanspreken of bestraffen. Waarom is dat ineens geen optie meer?
Nu gooien jullie berichten van willekeurige forummers aan jullie zomaar over de heg bij napraat. Echt heel raar.
woensdag 10 april 2019 om 20:25
yasmijn schreef: ↑10-04-2019 19:33Nous, waar kijk je?
Mijn zus is net bij de Arena (020 fan, kan zij ook niks aan doen) met haar gezelschap aangezien voor hooligans en natgespoten met een waterkanon.
Ik keek snel op de krant en zag dat er tientallen juves met wapens zijn opgepakt.
Dat gaat wat worden na verlies na de wedstrijd....
Vuurwerk werd gedoofd met waterkanon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 10 april 2019 om 21:26
woensdag 10 april 2019 om 21:38
woensdag 10 april 2019 om 21:40
Maar dat is zelf mengen denk ik? Ga even kijken.Beau-ter-Ham schreef: ↑10-04-2019 21:38Kijk anders eens bij Haarshop.nl
Ik zag daar de 8.34 van allerlei merken, misschien zit er iets bij wat je zoekt. Mooi kleurtje trouwens.
woensdag 10 april 2019 om 21:41
Ga anders gewoon naar de kapper i.p.v. zelf te knutselen. Dan komt het in ieder geval goed.Beau-ter-Ham schreef: ↑10-04-2019 21:38Kijk anders eens bij Haarshop.nl
Ik zag daar de 8.34 van allerlei merken, misschien zit er iets bij wat je zoekt. Mooi kleurtje trouwens.