Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 april 2019 om 21:58
woensdag 10 april 2019 om 22:06
woensdag 10 april 2019 om 22:41
woensdag 10 april 2019 om 23:18
Tja, als de mods het zelf niet bij kunnen houden.........
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 11 april 2019 om 01:27
Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.
donderdag 11 april 2019 om 06:21
Hoe iemands leven is, kan ik vanaf hier niet beoordelen, maar voor de rest helemaal eens.Blondie456 schreef: ↑11-04-2019 01:27Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.
donderdag 11 april 2019 om 07:26
Jawel hoor bij die van wel.
Ik meng twee kleuren met vloeistof ze leggen dan precies de verhoudingen uit .
Even goed door elkaar mengen en klaar en per saldo niet veel duurder dan drogisterijrommel.
donderdag 11 april 2019 om 09:04
Blondie456 schreef: ↑11-04-2019 01:27Ik heb het ook gehad hoor dat ik een ban kreeg van 24 uur en iemand in het Modtopic ging klikken dat het een ban van 48 uur moest zijn. Ik vind dat zo kinderachtig en van de ene kant moet ik er om lachen van aan de andere kant vind ik het zielige figuren. Ik heb wel wat beters te doen dan bij houden wie er een ban heeft en voor hoe lang en dan onthouden hoe die ban de volgende keer weer moet zijn. Ik denk dat die mensen die dat doen geen boeiend eigen leven hebben ook al zeggen ze hier van wel.Anders hou je zulke dingen echt niet bij hoor.
Vroeger als je op het schoolplein op die manier ging klikken dan kreeg je gewoon klapjes.