Wat nu?
donderdag 11 april 2019 om 16:18
Ach, Olijfje, dit wordt toch helemaal niets. Waarom klamp je je zo vast aan iets waar zo veel haken en ogen aan zitten en dan nog niet eens leuk is.
Je familie moet hem niet, jullie hebben veel ruzie, wonen in verschillende landen, hij heeft je bedreigd en je moeder uitgekafferd. Maar toch, het móét en zál werken. Waarom?
Grote afstanden en cultuurverschillen zijn al moeilijk genoeg als er wel wederzijds respect is.
Kom op zeg, er zijn ook gewoon leuke mannen waar je een relatie mee zou kunnen hebben zonder al die complicaties. Of geen relatie, kan ook. Maar het jezelf zo moeilijk maken, dat begrijp ik niet goed.
Je familie moet hem niet, jullie hebben veel ruzie, wonen in verschillende landen, hij heeft je bedreigd en je moeder uitgekafferd. Maar toch, het móét en zál werken. Waarom?
Grote afstanden en cultuurverschillen zijn al moeilijk genoeg als er wel wederzijds respect is.
Kom op zeg, er zijn ook gewoon leuke mannen waar je een relatie mee zou kunnen hebben zonder al die complicaties. Of geen relatie, kan ook. Maar het jezelf zo moeilijk maken, dat begrijp ik niet goed.
donderdag 11 april 2019 om 17:02
.omdat er veel ruzies waren. Van zijn kant veel achterdocht, geen vertrouwen, mij kleineren, uitschelden en veel schreeuwen
Logisch dat jij nog van hem houdt en hem nog een kans wil geven : wij vrouwen zijn er dol op om niet geloofd en gewantrouwd te worden, gekleineerd te worden is echt ons ding en van schreeuwen worden we geil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 11 april 2019 om 17:15
Familie (die erg belangrijk voor mij zijn is) ene kant en vriend waar ik nog veel van hou aan de andere kant. Ook ben ik bang omdat mijn vriend en ik nog in de 'weder opbouwfase' zitten of ik er verstandig aan doe om verder met hem te gaan.
Dat weet je best, je wil er alleen niet aan toegeven.
Maar joh, geef vooral alles hier op hoor, incl. je familie, want dat is waar het uiteindelijk toch op uitdraait. Jouw familie gaat echt niet welkom zijn, voor zover die al zouden willen komen dan.
Dat weet je best, je wil er alleen niet aan toegeven.
Maar joh, geef vooral alles hier op hoor, incl. je familie, want dat is waar het uiteindelijk toch op uitdraait. Jouw familie gaat echt niet welkom zijn, voor zover die al zouden willen komen dan.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 11 april 2019 om 17:24
Het is anders een heel simpele vraag hoor.
Wat moet er gebeuren wil dit nog een leuke relatie worden? Het lijkt mij geen leuke relatie als hij flipt, dreigt en deuren op slot doet. Als jij dat ook zo ziet, dan wil je dus dat hij stopt met flippen, dreigen en dergelijk intimiderend gedrag. Heb je daar invloed op? Nee? Nou, dan weet je dat het in de toekomst niet veel leuker gaat worden.
Tenzij jij natuurlijk denkt dat zo'n relatie wél leuk is.
donderdag 11 april 2019 om 17:43
‘Van zijn kant veel achterdocht, geen vertrouwen, mij kleineren, uitschelden en veel schreeuwen.’
Dit al.
In een van de eerste zinnen van de openingspost.
Dit is toch helemaal geen leuke man? Je bent 45 godbetert. Je moet toch zoveel levenservaring hebben dat deze kleinerende, dreigende achterdochtige man geen goede partner voor je kan vormen?
Dit al.
In een van de eerste zinnen van de openingspost.
Dit is toch helemaal geen leuke man? Je bent 45 godbetert. Je moet toch zoveel levenservaring hebben dat deze kleinerende, dreigende achterdochtige man geen goede partner voor je kan vormen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 11 april 2019 om 18:18
Weet je, als je nou echt op je 45ste niet kan bedenken dat dit een héle nare, verziekte relatie is, ga er dan maar gewoon lekker mee door. Want dan heb jij al dit drama kennelijk nodig in je leven. Ga dan wel in zijn land leven, want anders zit jouw familie constant met hun neus op jouw ellende en dat moet vreselijk voor ze zijn. Als je ver weg zit, kunnen ze het wat beter loslaten (hoop ik voor ze). Ik vind het vooral voor je moeder allemaal heel naar.
Wat je ook kan doen is kappen met dit stuk verdriet en aan jezelf gaan werken.
Zoek hulp, ga met iemand praten. Stop met alle drama. Kap voorlopig even met relaties. Ga werken aan je eigenwaarde. Luister naar je familie. Probeer wat van het leven te maken. Dat kan je, écht. Je mag jezelf véél meer gunnen dan de vervelende situatie waar je nu in zit. Niemand verdiend het om zo benaderd te worden.
Wat je ook kan doen is kappen met dit stuk verdriet en aan jezelf gaan werken.
Zoek hulp, ga met iemand praten. Stop met alle drama. Kap voorlopig even met relaties. Ga werken aan je eigenwaarde. Luister naar je familie. Probeer wat van het leven te maken. Dat kan je, écht. Je mag jezelf véél meer gunnen dan de vervelende situatie waar je nu in zit. Niemand verdiend het om zo benaderd te worden.
donderdag 11 april 2019 om 18:29
Je bent 45 misschien is volwassenen worden een optie.
Wanneer je dit zelf niet kunt bedenken en je luistert niet naar goede adviezen van je familie. ..Wat moet ik dan zeggen? Jij bent mijn advies niet waard.
Wanneer je dit zelf niet kunt bedenken en je luistert niet naar goede adviezen van je familie. ..Wat moet ik dan zeggen? Jij bent mijn advies niet waard.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 11 april 2019 om 19:13
Wat een ontzettend lieve moeder heb jij.
Als iemand mijn dochter met de dood bedreigd wil ik daar nooit meer iets mee te maken hebben. Maar jouw moeder zag jouw liefde voor hem en heeft hem een tweede kans gegeven. Hoe lief dat ze met je mee ging! En zo ontzettend jammer dat jouw vriend zo met haar omgaat. Uitgerekend zij, die jullie liefde ook weer een kans wilde geven.
Bij mij zou hij het helemaal verprutst hebben.
En ik heb niet eens zo'n lieve moeder helaas.
Als iemand mijn dochter met de dood bedreigd wil ik daar nooit meer iets mee te maken hebben. Maar jouw moeder zag jouw liefde voor hem en heeft hem een tweede kans gegeven. Hoe lief dat ze met je mee ging! En zo ontzettend jammer dat jouw vriend zo met haar omgaat. Uitgerekend zij, die jullie liefde ook weer een kans wilde geven.
Bij mij zou hij het helemaal verprutst hebben.
En ik heb niet eens zo'n lieve moeder helaas.
donderdag 11 april 2019 om 19:17
Sterkte...! Geef je moeder maar een dikke knuffelOlijfje123 schreef: ↑11-04-2019 19:16Hoi allemaal, bedankt voor alle reacties.
Ik voel me een dombo, inderdaad, ik moet me schamen. Ik heb zojuist alles verbroken met hem. Ik voel me kut hoor, echt heel verdrietig ondanks alles.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.
donderdag 11 april 2019 om 19:21
Heel veel sterkte en zoek aub hulp voor je mentale gezondheid zodat je niet meer dit soort dingen met je laat gebeurenOlijfje123 schreef: ↑11-04-2019 19:16Hoi allemaal, bedankt voor alle reacties.
Ik voel me een dombo, inderdaad, ik moet me schamen. Ik heb zojuist alles verbroken met hem. Ik voel me kut hoor, echt heel verdrietig ondanks alles.
donderdag 11 april 2019 om 19:21
Goed dat je het verbroken hebt. Het verdriet zal heel vervelend zijn nu, maar het wordt echt minder op een gegeven moment.Olijfje123 schreef: ↑11-04-2019 19:16Hoi allemaal, bedankt voor alle reacties.
Weet je moeder het al? Huil maar bij haar uit, ze klinkt echt als een lieverd.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt