Vreemdgaan

12-04-2019 17:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees hier al jaren mee en nu lijkt mijn leven wel een soapserie dat ik even behoefte heb aan de meningen van anderen.

Ik ben een meid van 22 jaar en ben drie jaar samen met mijn vriend. Sinds een viertal maanden wonen wij ook samen in een appartementje.
Maar nu het probleem, twee weken geleden hebben wij een feestje gegeven voor vrienden om ons huis te vieren. De avond was super gezellig een een vriendin van mij, die van ver moest komen, bleef slapen. Deze bewuste avond had iedereen een paar drankjes te veel gedronken, met als gevolg dat ik toen alle visite weg was direct ging slapen. Echter, mijn vriend en die vriendin van ver gingen nog niet direct slapen. Zij hebben seks gehad op de bank, terwijl ik 4 meter verderop lag te slapen. Mijn vriend heeft dit afgelopen week aan mij opgebiecht en ik ben nu helemaal de kluts kwijt.

Ik vind het zo vernederend dat hij vreemdgaat met een vriendin van mij op de avond dat wij "ons" huis vieren. Ik hou van hem natuurlijk, anders waren we nooit gaan samenwonen. Maar dit.. ik weet niet of ik hem wel kan vergeven. Hebben jullie advies voor mij hoe ik mijn emoties op een rijtje kan zetten en hoe ik tot een beslissing kan komen?

Groetjes, Rosie
Waarom laat je mensen in jouw woning dronken worden? Daar ben je toch echt zelf bij, hoor. Zelf zuip je ook zo te lezen. En hoe kun je dan gaan slapen als zij er nog is? En hoe weet je dan dat dit gebeurt is? Al met al een asociale boel zo te lezen. Feit dat je erover na gaat denken zegt heel wat over jou.. Je bent echt verknipt als je hierna nog verder kunt met hem. Volgens mij is het geen koopwoning en kun je zo vertrekken en anders heb je nog wat financiële zaken te doen. Vreemd verhaal.
Rosie97 schreef:
12-04-2019 22:02
Drank is idd het excuus..

Die 'vriendin' hoef ik nooit meer te zien, ze heeft nog niet eens een excuses aangeboden. Die keuze is dus erg makkelijk.

Wat m'n vriend betreft ligt het natuurlijk lastiger..
hoezo is dat lastiger
hij neukte met iemand anders terwijl jij in een kamer er naast lag
alcohol is een slap excuus hoor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ksenija schreef:
13-04-2019 09:20
Waarom laat je mensen in jouw woning dronken worden? Daar ben je toch echt zelf bij, hoor. Zelf zuip je ook zo te lezen. En hoe kun je dan gaan slapen als zij er nog is? En hoe weet je dan dat dit gebeurt is? Al met al een asociale boel zo te lezen. Feit dat je erover na gaat denken zegt heel wat over jou.. Je bent echt verknipt als je hierna nog verder kunt met hem. Volgens mij is het geen koopwoning en kun je zo vertrekken en anders heb je nog wat financiële zaken te doen. Vreemd verhaal.
Vreemd verhaal?
Ik vind eerder jouw reactie vreemd!
Wat een boosheid zeg..
Heb je soms zelf iets te verwerken dat je je zo moet afreageren op TO??
Leuker dan dit gaat het niet worden vrees ik voor je. Dikke knuffel en succes met het opruimen van deze rotzooi.
Pindakaasjes schreef:
13-04-2019 09:35
Vreemd verhaal?
Ik vind eerder jouw reactie vreemd!
Wat een boosheid zeg..
Heb je soms zelf iets te verwerken dat je je zo moet afreageren op TO??
Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
creativeguy schreef:
13-04-2019 08:30
Allereerst een :hug: .
Je moet toch wel een ongelooflijke botte lul zijn om je vriendin zoiets schofterigs te flikken.
Housewarming ? Housecheating zul je bedoelen. In je eigen huis een kamer verder dan waar je vriendin ligt te slapen neuk je een ander wijf ??
Meteen eruitschoppen !!
Lieve Rosie, neem maar van mij aan dat er vele andere mannen zijn die jou wel respecteren.
En dit.

En mocht je er tijd voor nodig hebben neem die dan want daar draait het niet om. Het draait erom dat hij bewust in jullie huis op 4 meter afstand van jou, seks heeft gehad met een ander omdat het kón. Het gaat erom dat jouw vertrouwen in hem weg is door wat hij heeft gekozen om te dit doen. En ook nog op een in mijn ogen vrij agressieve wijze. Want hblijbaar voelde hij zich goed genoeg om op jullie bank, in jullie huiskamer een ander te neuken en dat alleen maar omdat jij 4 meter verderop lag? Daardoor weet je gelijk hoe hij over jou denkt want hij neemt de moeite niet eens om er 4 meter voor te lopen. Gets akelig gedrag, van een egotripper
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ChristianeF schreef:
13-04-2019 08:25
Gek dat ik geen reacties lees hier in de trant van 'eigen schuld, had je je vriend maar niet alleen moeten laten met je vriendin'.

On topic: beiden uit je leven weren, je vriend laat nu al zien een lul te zijn, geen tijd meer aan verspillen.
Nou, zeker gek. :nut:

Het is toch heel normaal dat je je partner alleen kan laten met andere mensen zonder dat er hij er gelijk op en induikt.
Anders heb je geen relatie maar ben je zijn nanny.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Schaapje11 schreef:
13-04-2019 02:30
Wauw. Mijn maag draait om, wat ontzettend vreselijk voor je!
Ik heb een bijna exact hetzelfde verhaal gehoord van een kennis. Op de housewarming was ook haar vriend vreemd gegaan. Hij was gepijpt door een ‘vriendin’ en zij lag rustig te slapen. Zij gaf hem wel nog een kans maar 1.5 jaar later gingen ze alsnog uit elkaar. Hoe vreselijk ook; weg met die gozer. Hij heeft geen enkel respect voor jou. Als hij zelfs al vreemdgaat bij jullie thuis op de bank terwijl je thuis bent, wie weet what else hij uit spookt/ zal gaan spoken.

Ja, het is wel heul brutaal en schaamteloos. Nu weet TO precies wat ze aan hem heeft; nog geen millimeter te vertrouwen en super onverantwoordelijk.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 21:32
0.07% gewijzigd
SadButTrue999 schreef:
13-04-2019 02:57
Mooi gezegd!
TO, ooit had ik ook een vriend die al vrij snel door de mand viel: veel liegen (om zijn eigen bestwil) en, dus geen blind vertrouwen.
Kwam ook steeds uit, ik ben zolang woedend op mezelf geweest dat ik niet meteen bij de eerste keer opstapte en hem in zijn sop gaar liet koken.. zonde van je tijd.

Hij heeft naast je liggen seksen... dat is wel heel duidelijk, geen grijs gebied van iets teveel aandacht voor een leuke vrouw en jou negeren de hele avond.
Kan gewoon niet tenzij je hebt afgesproken dat vreemdgaan ok is. Maar dan nog.. hij deed het met je vriendin naast je op de bank terwijl je lag te slapen, dat kan toch niet.. :hug:

Wees blij dat je zijn ware gezicht hebt gezien, nu al.
Vraagje: wat zou hij gedaan hebben als je naast hem met zijn beste vriend een potje had gesekst denk je?
Goeie vraag ja.
viva-amber schreef:
13-04-2019 07:06
Hij had ook bij jou in bed kunnen gaan liggen. Er zijn echt 0 grenzen. Je woont net samen, hij doet het in je eigen huis, waar je bij bent en dan ook nog met iemand die dicht bij jou staat. Wat denk je dat zijn volgende scheve schaats wordt?
Hij doet niet eens de moeite om er discreet over te zijn, alsof hij ontdekt had willen worden....je moet je echt afvragen of je vriend deze relatie wel wil en of hij er wel aan toe is. Ik denk namelijk van niet en hij is zich op een rare manier aan het afreageren. Hij is geen relatiemateriaal. Hij is onbetrouwbaar en bezig om dingen kapot te maken. Niet alleen tussen jullie maar ook tussen jou en je vrienden. Straks is niet alleen je relatie kapot maar ook je netwerk.

Ja, het lijkt wel of hij zich af wil zetten tegen het feit dat hij een vriendin heeft en samenwoont. Passief agressief. Het is echt een hele rare vogel hoor!
Tickel schreef:
13-04-2019 18:00
Nou, zeker gek. :nut:

Het is toch heel normaal dat je je partner alleen kan laten met andere mensen zonder dat er hij er gelijk op en induikt.
Anders heb je geen relatie maar ben je zijn nanny.

Seksuele incontinentie. Tja, TO sliep al dus hij moest wat. :sarcastic:
Ksenija schreef:
13-04-2019 09:20

Dit vind ik nu een typische troll-reactie. Zit je nu in je vuistje te gniffelen Ksenija?
Namens het mannelijke geslacht wil ik TO vriendelijk vragen deze loser te dumpen en hem niet te belonen door hem nog een kans te geven.
Wat een klotestreek.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wil je vriend een open relatie?
:hug: Rosie
Het is aan jou of jij hem dit kan vergeven. Maar het vreemdgaan tijdens jullie housewarming vind ik wel extreem respectloos.

Afscheid nemen is ontzettend moeilijk. Maar bedenk je dat je afscheid neemt van wie je dacht dat hij was, je toekomstdromen... Maar niet van wie hij werkelijk is. En dat heeft tijd nodig, het rouwen om wat niet is.

Is het mogelijk om in ieder geval tijdelijk uit elkaar te gaan zodat je even rust hebt van hem om te bedenken wat jij wilt?
JollyRider schreef:
13-04-2019 09:00
Nee hoor, verstand ontbreekt in de reacties juist grotendeels. Op dit forum is men in staat op basis van één gebeurtenis een complete persoonlijkheid en een complete relatie en, jazeker, een 100% vaststaande toekomstvoorspelling te analyseren. Puur op basis van emotie.
Howel je hier een punt hebt vraag ik me af wat jouw advies zou zijn aan TO als het niet om een anonieme TO op een forum ging maar om je dochter.
Weet je al wat je gaat doen TO?
Dit is een mooie kans om je gevoel voor eigenwaarde een boost te geven door hem direct op straat te zetten.

En geloof me: ik kan het weten!
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Jullie wonen nog maar net samen en op het feestje, waar jij ook aanwezig bent doet hij het al met jouw vriendin?

Deze man heeft geen respect voor jou, wegwezen!!!
ECHT
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven