Vreemdgaan

12-04-2019 17:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees hier al jaren mee en nu lijkt mijn leven wel een soapserie dat ik even behoefte heb aan de meningen van anderen.

Ik ben een meid van 22 jaar en ben drie jaar samen met mijn vriend. Sinds een viertal maanden wonen wij ook samen in een appartementje.
Maar nu het probleem, twee weken geleden hebben wij een feestje gegeven voor vrienden om ons huis te vieren. De avond was super gezellig een een vriendin van mij, die van ver moest komen, bleef slapen. Deze bewuste avond had iedereen een paar drankjes te veel gedronken, met als gevolg dat ik toen alle visite weg was direct ging slapen. Echter, mijn vriend en die vriendin van ver gingen nog niet direct slapen. Zij hebben seks gehad op de bank, terwijl ik 4 meter verderop lag te slapen. Mijn vriend heeft dit afgelopen week aan mij opgebiecht en ik ben nu helemaal de kluts kwijt.

Ik vind het zo vernederend dat hij vreemdgaat met een vriendin van mij op de avond dat wij "ons" huis vieren. Ik hou van hem natuurlijk, anders waren we nooit gaan samenwonen. Maar dit.. ik weet niet of ik hem wel kan vergeven. Hebben jullie advies voor mij hoe ik mijn emoties op een rijtje kan zetten en hoe ik tot een beslissing kan komen?

Groetjes, Rosie
Pfffffff ik zou ermee kappen, wat een lamzak.

Hier zijn toch geen excuses voor?

Fijne vriendin ook. Bah
Vriend zou bij mij mijn ex worden en die zogenaamde vriendin....weg ermee!
WTH... kappen met beiden! Dit is er kilometers over!
Ik zou afscheid nemen van allebei.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kappen met beide.
Sterkte TO!
wat een rotsituatie. Ik zou ook met de relatie stoppen en die vriendin zoubik ook niet meer willen zien. Je vriend mag vertrekken uit het appartement.
Je bent nog zo jong, geen kinderen samen, ik zeg stop ermee
Afscheid nemen van beide ze hebben geen respect voor jou.
Waarom heeft hij het gedaan? Drank? Kan jij hem vergeven?
Drank is geen excuus!
kopjechino schreef:
12-04-2019 20:34
Waarom heeft hij het gedaan? Drank? Kan jij hem vergeven?
Geilheid en nul respect voor TO.

Echt drank? :roll:
Lucifer2018 schreef:
12-04-2019 20:46
Geilheid en nul respect voor TO.

Echt drank? :roll:
Drank is idd het excuus..

Die 'vriendin' hoef ik nooit meer te zien, ze heeft nog niet eens een excuses aangeboden. Die keuze is dus erg makkelijk.

Wat m'n vriend betreft ligt het natuurlijk lastiger..
Dat is walgelijk.

Dumpen tenzij je het leuk vindt om je leven lang bedrogen te worden.

Echt, sommige mensen hebben geen vezel respect of moreel besef in hun lijf.

Ver bij je vandaan houden.
Wat een lul zeg !!!!!

Nu moet je een nieuwe bank kopen
Dat je daar nog over na moet denken. Met bank en al je huis uit kieperen die gast.
:hug: dumpen.
Knikker hem er uit. Laat je niet verleiden door excuses en mooie woorden en al van dat.
Het worden dan jaren van wantrouwen, tranen en controleren. En uiteindelijk ga je alsnog uit elkaar. Maar dan ben je wel een deel van je jeugd kwijt.
Rosie97 schreef:
12-04-2019 22:02

Die 'vriendin' hoef ik nooit meer te zien, ze heeft nog niet eens een excuses aangeboden. Die keuze is dus erg makkelijk.

Nou wat lastig zeg.
Duidelijk, meteen bij het grofvuil zetten samen met die 'vriendin'.
Je bent gek als je in een relatie met hem blijft, zo'n jonge meid als jij.
Rosie97 schreef:

Sorry maar...... :facepalm:
Natuurlijk is het met betrekking tot je vriend lastiger. Maar toch....dit kun je hem toch nooit vergeven?
Kun jij je voorstellen dat hij over vijf jaar alleen op pad is en dan dronken thuiskomt en zegt dat hij gezellig heeft staan praten met een vrouw? ‘Nee, er is echt niks gebeurd’
Ik zou er mee kappen, dit doe je met je verstand! Je gevoel laat je pas toe daarna. Heel, heel veel sterkte!!!
O ja, en drank is natuurlijk nooit een excuus!!!!
Ik zou hem de deur uittrappen en die vriendin zou ik nooit meer hoeven zien. En drank is echt geen excuus, hij wist echt wel waar hij mee bezig was, en zij ook!
Rosie97 schreef:

Dat snap ik dus nooit

ja, het is een vriendin, maar je hebt een relatie met die vriend. Hoe kun je die vriendin nooit meer willen zien en niet weten hoe je verder gaat met je vriend. Waarom is die vriendin in jouw ogen meer schuldig?
Later is nu
merle78 schreef:
12-04-2019 22:29
Sorry maar...... :facepalm:
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven