Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
09-04-2019 09:29
Merk wel dat een klik met iemand hebben echt ets bijzonders is.. laats gedate met een super knappe man, zelfde interesses, zelfde landen geweest, studie, hou van zelfde muziek, festivals, maar voelde echt zo geen klik... hele leuke man maar nee is dus niks geworden uiteindelijk
Absoluut. Ik vond het bizar met mn vriend. Ik was niet snel verliefd maar wist wel gelijk dit kon hem wel eens zijn.
Vind dat samen je relatie ingroeien zo leuk.

Hij doet echt wel eens dingen die ik niet tof vind maar goed dat is dan ook altijd weer snel uitgepraat. En andersom ook.
Je moet toch elkaars grenzen even leren kennen in het begin. En zelfs nu soms wel eens.

En een man hoeft geen fotomodel te zijn. Is mijn vriend ook niet maar vind hem echt mega aantrekkelijk.
huurvrouwtje schreef:
09-04-2019 09:24
Ik kom alleen maar mannen tegen van 34 die nog nooit een relatie hebben gehad, zien er goed uit ( op foto dan) vraag me dan toch af wat er met iemand ´mis´ is.. een leuke man van 30+ die nog nooit een relatie heeft gehad is toch best bizar? Leuke mannen vinden toch wel een leuke vrouw? En het zijn echt knappe, slimme, leuk aardige gozers...
Ik heb een ex voor wie ik op zijn 32e de eerste was. Hij heeft mij gedumpt want had bindingsangst. Voor het vervolg mijd ik dit soort mannen.
Trien30 schreef:
09-04-2019 09:56
Absoluut. Ik vond het bizar met mn vriend. Ik was niet snel verliefd maar wist wel gelijk dit kon hem wel eens zijn.
Vind dat samen je relatie ingroeien zo leuk.

Hij doet echt wel eens dingen die ik niet tof vind maar goed dat is dan ook altijd weer snel uitgepraat. En andersom ook.
Je moet toch elkaars grenzen even leren kennen in het begin. En zelfs nu soms wel eens.

En een man hoeft geen fotomodel te zijn. Is mijn vriend ook niet maar vind hem echt mega aantrekkelijk.
Wat heerlijk zeg! Nee zeker.. dan valt alles echt weg als er geen klik is! Aantrekkelijk vinden van iemand zit hem zoveel meer in een mooi uiterlijk hebben, dan vind je iemand mooi en aantrekkelijk dat is alles het hele plaatje zeg maar,. veel belangrijker. er zijn miljoen mannen die jij vast heel mooi zal vinden maar echt een klik hebben met iemand is echt zo bijzonder.. koesteren :)!
Elpis schreef:
09-04-2019 09:56
Ik heb een ex voor wie ik op zijn 32e de eerste was. Hij heeft mij gedumpt want had bindingsangst. Voor het vervolg mijd ik dit soort mannen.
Ja het is heel onaardig om te zeggen maar vaak is het wel een teken aan de wand als je echt nog nooit een relatie heb gehad of een relatie van nog geen jaar... dat zegt dan wel iets over de persoon.. als je verder er gewoon leuk uitziet, sociaal, slim, etc bent. dan is er iets wat niet helemaal klopt ( mn ervaring)
huurvrouwtje schreef:
09-04-2019 10:01
Ja het is heel onaardig om te zeggen maar vaak is het wel een teken aan de wand als je echt nog nooit een relatie heb gehad of een relatie van nog geen jaar... dat zegt dan wel iets over de persoon.. als je verder er gewoon leuk uitziet, sociaal, slim, etc bent. dan is er iets wat niet helemaal klopt ( mn ervaring)
Klopt. Achteraf had ik bij dat nieuws al sf moeten haken. Maar ja, verliefd he.
Elpis schreef:
09-04-2019 10:13
Klopt. Achteraf had ik bij dat nieuws al sf moeten haken. Maar ja, verliefd he.
Ach ervaring leert! nu heb je een hele leuk vriend toch?
huurvrouwtje schreef:
09-04-2019 12:08
Ach ervaring leert! nu heb je een hele leuk vriend toch?
I wish. Ben single.
Advies gevraagd:

Ik ben al een tijdje actief op tinder en bumble (die laatste bevalt een stuk beter dus die gebruik ik vooral). Matches krijgen is niet het probleem, maar ik merk dat gesprekken eigenlijk nooit ergens heengaan. Meestal stopt zij relatief snel met reageren, als er al een reactie komt.

Is dat omdat vrouwen gewoon heel veel aandacht krijgen van verschillende mannen? Of moet ik proberen gewoon wat interessantere dingen te zeggen? :)

Ik ben niet zo van de geforceerd grappige openingszinnen. Het liefst zegt ik gewoon hoi en vraag ik iets over wat ik op de foto's zie of in het profiel. Maar misschien is dat te saai? Ik probeer ook relatief snel (na 2-3 dagen appen) voor te stellen om in het echt wat af te spreken (gewoon iets simpels, koffie drinken, of een biertje drinken), vooral omdat ik zelf vrij snel klaar ben met die ''digitale'' gesprekjes en iemand liever in het echt spreek.
Snel voorstellen om af te spreken? dat deed ik altijd
coolpack2 schreef:
08-04-2019 19:27
Mag ik vragen wat voor soort van een niet vlekkeloos begin? Ik vind het zelf bij kleine dingen zo lastig in te schatten of ik er op aan moet slaan. Heb net weer een ervaring met iemand die me out of the blue dumpte en dan denk ik wel aan dingen die me opvielen, en of ik het had moet voorzien. Maar wil ook niet van kleine dingen al een probleem maken voor mezelf.
Ik bedoel daarmee dat het eerst lastig aftasten was wat we wilden. Allebei vrijheidsdieren en uit soort zelfbescherming niet helemaal willen toelaten. Maar mijn gevoel zei duidelijk dat we beide hetzelfde wilden. Uiteindelijk ontstond dat dus ook vanzelf, zonder verwachtingen of druk. Denk dat vooral vrouwen (sorry voor het generaliseren) al vrij snel duidelijk willen hebben 'waar ze staan'. Dat zou bij mij dus averechts werken (ook als vrouw ja). Dus mijn advies: laat het gewoon ontstaan, geniet van het moment en dan zie je vanzelf wat er gebeurt.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 12:59
0.20% gewijzigd
Pinda-Kaas schreef:
08-04-2019 20:00
hier ook, absoluut geen vlekkeloos begin maar we wisten heel snel dat we voor elkaar wilden gaan
nu anderhalf jaar later wonen we samen en is er een kind op komst
gewoon op tinder gematched :)
Wat leuk! :flirting:
Even een nuchter Tindervraagje... Heb een typfout gemaakt in mn naam. Nu is t een rare naam, haha. Kan ik dat nog veranderen?
JonathanBerlijn schreef:
12-04-2019 16:40
Advies gevraagd:

Ik ben al een tijdje actief op tinder en bumble (die laatste bevalt een stuk beter dus die gebruik ik vooral). Matches krijgen is niet het probleem, maar ik merk dat gesprekken eigenlijk nooit ergens heengaan. Meestal stopt zij relatief snel met reageren, als er al een reactie komt.

Is dat omdat vrouwen gewoon heel veel aandacht krijgen van verschillende mannen? Of moet ik proberen gewoon wat interessantere dingen te zeggen? :)

Duuuh natuurlijk moet je iets interessants vertellen, het gaat om jou dus sell yourself! Vertel over jezelf, wat je bezighoudt, wat je passies zijn en vraag daarbij ook wat de ander drijft in het leven.

Ik ben niet zo van de geforceerd grappige openingszinnen. Het liefst zegt ik gewoon hoi en vraag ik iets over wat ik op de foto's zie of in het profiel. Maar misschien is dat te saai? Ik probeer ook relatief snel (na 2-3 dagen appen) voor te stellen om in het echt wat af te spreken (gewoon iets simpels, koffie drinken, of een biertje drinken), vooral omdat ik zelf vrij snel klaar ben met die ''digitale'' gesprekjes en iemand liever in het echt spreek.

Het moet dus wel interessant zijn om af te spreken. Met alleen 'hoi, leuke foto, hoe was je weekend e.d.' wordt de interesse niet snel gewekt. Stel je proactief op!
Delila- schreef:
13-04-2019 12:32
Ik bedoel daarmee dat het eerst lastig aftasten was wat we wilden. Allebei vrijheidsdieren en uit soort zelfbescherming niet helemaal willen toelaten. Maar mijn gevoel zei duidelijk dat we beide hetzelfde wilden. Uiteindelijk ontstond dat dus ook vanzelf, zonder verwachtingen of druk. Denk dat vooral vrouwen (sorry voor het generaliseren) al vrij snel duidelijk willen hebben 'waar ze staan'. Dat zou bij mij dus averechts werken (ook als vrouw ja). Dus mijn advies: laat het gewoon ontstaan, geniet van het moment en dan zie je vanzelf wat er gebeurt.

Ah, op die manier. Ik denk dat ik dat wel wat herken. Ik ben nogal gesteld op het hebben van mijn eigen dingen en mijn eigen tijd alleen naast het samen en waardeer dat ook in een man. Maar dan vraagt het wel wat aanpassingsvermogen aan beide kanten.
Delila- schreef:
13-04-2019 12:32
Dat herken ik zo. Ik wist echt niet wat ik wilde maar mijn lief had alle geduld. Achteraf blijkt dat hij dat heel moeilijk vond. Toch heeft het mij de ruimte gegeven om definitief en uit volle overtuiging voor hem te gaan. Uit mezelf dus.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik heb Bumble eraf gegooid. Nul matches, of ze zijn stil. Het is een uitgestorven boel daar.

Op Tinder wel wat matches maar ik merk dat ik ze niet écht leuk vind vaak en datevoorstellen af zeg.
Tinder op dit moment vind ik tegenvallen of kom gewoon de mannen tegen die niet willen afspreken. Ook niet echt een klik via tinder of app, heel jammer.

Gister was ik uit eten met een vriendin en we waren omringd door stelletjes. Ik zei voor de grap tegen haar zullen wij vandaag maar een setje zijn? Ze ziet nu wel in hoeveel geluk ze heeft dat ze inmiddels al lang een leuke vriend heeft. Ze heeft wat meegekeken op tinder en ook mijn ervaringen gehoord en beseft nu dat ze geluk heeft. Gek is dat, maar wel heel fijn. Ik genoot gister gewoon als vrijgezel maar af en toe vraag ik me wel af waar mijn leuke vriend rond loopt? Ik ben nu 1,5 jaar vrijgezel en de dates die ik heb gehad waren allemaal eenmalig of niet tof. (Eerder overgeschreven hier) Het lijkt me gewoon fijn om weer wat langer met iemand te daten, iemand echt oprecht leren kennen. In plaats van al die standaard tinder gesprekken die uitlopen op niks.
Al een week of 3 met iemand in contact via Tinder. Niet veel berichten maar afspreken ging door omstandigheden niet eerder. Nu afgelopen weekend een leuke eerste date met hem gehad! Vervolgdate staat ook gepland over een week :-) So far so good.

Maar waar ik mij aan irriteer is dat we nog steeds berichten via Tinder. Ik weet dat ik ook mijn nr kan geven en whatsapp voor kan stellen maar ben dan toch te benieuwd hoe lang hij hiermee gaat wachten. :roll:

Hoe snel stappen jullie in de regel over maar whatsapp? En stel je dat dan zelf voor?
Gelukkigworden schreef:
14-04-2019 13:58
Tinder op dit moment vind ik tegenvallen of kom gewoon de mannen tegen die niet willen afspreken. Ook niet echt een klik via tinder of app, heel jammer.

Gister was ik uit eten met een vriendin en we waren omringd door stelletjes. Ik zei voor de grap tegen haar zullen wij vandaag maar een setje zijn? Ze ziet nu wel in hoeveel geluk ze heeft dat ze inmiddels al lang een leuke vriend heeft. Ze heeft wat meegekeken op tinder en ook mijn ervaringen gehoord en beseft nu dat ze geluk heeft. Gek is dat, maar wel heel fijn. Ik genoot gister gewoon als vrijgezel maar af en toe vraag ik me wel af waar mijn leuke vriend rond loopt? Ik ben nu 1,5 jaar vrijgezel en de dates die ik heb gehad waren allemaal eenmalig of niet tof. (Eerder overgeschreven hier) Het lijkt me gewoon fijn om weer wat langer met iemand te daten, iemand echt oprecht leren kennen. In plaats van al die standaard tinder gesprekken die uitlopen op niks.
Ik voel je, hier willen ze wel afspreken maar alleen seks.
Skylar88 schreef:
15-04-2019 10:29
Al een week of 3 met iemand in contact via Tinder. Niet veel berichten maar afspreken ging door omstandigheden niet eerder. Nu afgelopen weekend een leuke eerste date met hem gehad! Vervolgdate staat ook gepland over een week :-) So far so good.

Maar waar ik mij aan irriteer is dat we nog steeds berichten via Tinder. Ik weet dat ik ook mijn nr kan geven en whatsapp voor kan stellen maar ben dan toch te benieuwd hoe lang hij hiermee gaat wachten. :roll:

Hoe snel stappen jullie in de regel over maar whatsapp? En stel je dat dan zelf voor?
Ik geef het binnen een dag, ik haat appen via Tinder. En als het niks is blokkeer ik ze.
Dus jij biedt dan zelf je nr aan begrijp ik?
Waar hebben jullie het de eerste 10 zinnen over?

Als je allebei een niets zeggende foto hebt, en geen profiel tekst en je hebt elkaar begroet.

Wat dan?
Skylar88 schreef:
15-04-2019 10:29

Misschien denkt hij wel hetzelfde?

Ik deed het, als het gesprek een beetje liep, wel na een paar dagen al. Zo van, ik vind 't een gezellig gesprek, zullen we op WA verder gaan? En dan gaf ik mijn nummer. En daar werd altijd goed op gereageerd. Was soms ook wel binnen een dag geloof ik. maar daar gingen geen 3 weken overheen.
Ik heb ook nog nooit een date gehad zonder eerst nummers uitgewisseld te hebben.
Misschien dat ik het toch maar ga voorstellen dan idd. Vind dit zo onpersoonlijk, terwijl 1e date gewoon al is geweest en stikgezellig was. Hij is sowieso niet heel erg van het actief berichten dus wellicht dat hij er totaal niet over nadenkt.
Jardis schreef:
15-04-2019 12:12
Waar hebben jullie het de eerste 10 zinnen over?

Als je allebei een niets zeggende foto hebt, en geen profiel tekst en je hebt elkaar begroet.

Wat dan?
Vragen naar het afgelopen/komende weekend? Leuke dingen gepland? Dan kom je al gauw over persoonlijke dingen te spreken ipv de interviewvragen.
coolpack2 schreef:
14-04-2019 01:36
Ah, op die manier. Ik denk dat ik dat wel wat herken. Ik ben nogal gesteld op het hebben van mijn eigen dingen en mijn eigen tijd alleen naast het samen en waardeer dat ook in een man. Maar dan vraagt het wel wat aanpassingsvermogen aan beide kanten.
Het is altijd geven en nemen in een relatie ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven