Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Alle reacties Link kopieren
Jodice schreef:
04-04-2019 19:21
Ooit op relatieplanet gestaan, 15 jaar terug ( ik ben niet meer piep) en nu maar modern mee doen met tinder... BINGO. Leuke man, helemaal mijn typ. Na paar dagen op whats app, daar 2 weken geappt, elke dag... Ik stuurde weleens een fotootje tussendoor. Van dat ik op de sportschool was ofzo... Hij niks. Leek erg verlegen, maar vond ik ook nog schattig ook, haha. Bellen vond hij ook maar eng... ik ook een beetje, dus liet het er maar bij....

En toen ... de ontmoeting . Eigenlijk nog vrij onverwacht. Beiden hadden we onderhand al vlinders, dus toch maar ingepland om elkaar tussendoor even te zien..... WAT SCHROK IK!!!! Een man met mooie donkerbruine krullen had ik verwacht. Het was grijs kroeshaar, KORT. En hij had een splaakgeblek. Leek wel afasie ofzo... Kon maar een zin elke keer herhalen.... ERG!!!! Toch maar wat gedronken, werd ik godzijdank met spoed door mijn werk weg gebeld hahahaha. Zielig ook wel voor hem, hoor... Maar ja, doe je niet op tinder 15 jaar jonger voor. Ik dacht nog 'Leuk jongensachtig uiterlijk'... Maar hij WAS gewoon nog een jongen toen die fotos gemaakt waren denk ik O_O O_O :lol: :lol: :lol:
Ik snap dat echt niet. Het komt toch meteen uit.
Ben jaren vrijgezel geweest met soms periodes van daten. Eigenlijk altijd wel leuke dates gehad (via Tinder) die ook meestal wel herhaald werden. Maar toch geen klik of gewoon niet op dezelfde lijn zitten of ver uit elkaar wonen etc.
En toen een match met een man waarbij alles meteen klopte. Het begin ging niet vlekkeloos, maar toen we eenmaal on track zaten wist ik dat dit HET was.
Alles klopt, er is geen gedoe, twijfel of wat dan ook.
Dus houd hoop, het kan echt. :redrose:
Ik heb inmiddels wel wat matches, maar niet echt een klik of dat ik denk “ja” wat leuk.. jammer. Misschien over een tijdje meer geluk
Ook hier levend bewijs dat liefde vinden via tinder kan! Inmiddels anderhalfjaar samen met vriend.
Wat is het toch met mannen die een date plannen en je een dag later opeens negeren en daarna blokkeren op whatsapp? Zonder dat er iets raars gezegd is...
Als man zijnde hoef je Tinder niet te gebruiken in Noord Nederland je bent zo door alle dames heen geswipt die erop zitten
Elpis schreef:
07-04-2019 12:43
Wat is het toch met mannen die een date plannen en je een dag later opeens negeren en daarna blokkeren op whatsapp? Zonder dat er iets raars gezegd is...
Ja vreemd gedrag hoor, komt echt te vaak voor. Ik denk dat ze toch niet willen of iemand anders hebben ontmoet online waarvan ze denken kan leuker zijn? Je hebt mijn ervaring van vorige x ook gelezen ook zo’n geval. Allemaal zo kinderachtig
Gelukkigworden schreef:
07-04-2019 13:42
Ja vreemd gedrag hoor, komt echt te vaak voor. Ik denk dat ze toch niet willen of iemand anders hebben ontmoet online waarvan ze denken kan leuker zijn? Je hebt mijn ervaring van vorige x ook gelezen ook zo’n geval. Allemaal zo kinderachtig
Dan zeg je dat toch netjes? Ik voel me echt een ding als dat gebeurt. Ik heb ook een agenda die ik dan vrijhoud voor hem.
Mijn avonturen in Tinderland zijn echt om te janken, ik heb die app er dus maar afgegooid:

Mannen die direct willen langskomen voor een potje anonieme seks, ik:
- Ja maar, ik ga mijn woonadres niet geven, wie weet.wat voor creep jij bent!
Tinderman: -Ik ben helemaal geen creep, ik ben keurig netjes getrouwd!
Ik:- Mag dat dan wel van je vrouw dan, zal ik haar even screenshotje van deze convo sturen?
Tinderman:- Ben jij besodemieterd?! Maarre, ben je thuis nu, dan stap ik in de auto en kom jouw kant op?
Ik: - Dus eigenlijk wil jij gewoon naar de hoeren, maar niet betalen?!
Ontmatchd...en dat ging zeker 5x op vergelijkbare manier met verschillende mannen, al dan niet in een relatie.

Die types had ik allemaal afgewimpeld, toen vond ik een knappe Zweedse architect, voor business in Nederland, die me wekenlang bestookt heeft met liefdesverklaringen, vond ik wel raar want we hadden elkaar nooit ontmoet en ook had hij jankverhaal over zijn jong overleden vrouw en dat hij nu als single vader een jonge dochter opvoedde. Affijn, hij wilde afspreken en samen een weekend doorbrengen. Een paar dagen voor dat zou gebeuren stuurt hij me een lang, incoherent bericht, dat hij gezakkenrold was in een taxi van een portemonnee met ruim 4000 euro in cash erin en dat hij nu helemaal zonder geld want bankpasjes ook weg, en of ik hem niet wat geld kon lenen voor slechts paar dagen, zo'n 800 a 1000 zou wel genoeg zijn volgens hem.
-Niet doen hoor mama, hij is aan het catfishen, zei mijn tienerdochter. Dat even gegoogeld: dat is een valse identiteit aannemen en dan met tranentrekkende verhalen en lovebombing proberen mensen geld afhandig te maken, ook wel lovescamming genoemd, het levert wereldwijd miljoenen aan schade op, nog afgezien van de emotionele pijn. Deze meneer heb ik uitgescholden en verwijderd, van een Tinderdate is het dus nog nooit gekomen voor mij.

Wel een keer via Badoo, in het buitenland. De knappe man waar ik mee matchte kwam voorrijden met een grote luxe wagen, in het bar-restaurant dronk hij vervolgens in een uurtje tijd 6 whisky soda's weg en begon over zijn werk te praten, bleek het een mafiaboy te zijn! Ik zag het al niet meer zitten om in die wagen te stappen omdat hij dronken werd, toen vroeg hij ook nog of ik in was voor anaal, dan ging hij even hotelkamer regelen. Toen hij naar de wc ging ben ik er in galop vandoor gegaan.
Miminha schreef:
07-04-2019 23:19
....... Toen hij naar de wc ging ben ik er in galop vandoor gegaan.
:rofl: prachtig omschreven. En wat een verhaal..
Voor iedereen een groene tuin
In galop er vandoor gaan hahaha. Geweldig!
Hatsjikideee...
Delila- schreef:
06-04-2019 12:57
Ben jaren vrijgezel geweest met soms periodes van daten. Eigenlijk altijd wel leuke dates gehad (via Tinder) die ook meestal wel herhaald werden. Maar toch geen klik of gewoon niet op dezelfde lijn zitten of ver uit elkaar wonen etc.
En toen een match met een man waarbij alles meteen klopte. Het begin ging niet vlekkeloos, maar toen we eenmaal on track zaten wist ik dat dit HET was.
Mag ik vragen wat voor soort van een niet vlekkeloos begin? Ik vind het zelf bij kleine dingen zo lastig in te schatten of ik er op aan moet slaan. Heb net weer een ervaring met iemand die me out of the blue dumpte en dan denk ik wel aan dingen die me opvielen, en of ik het had moet voorzien. Maar wil ook niet van kleine dingen al een probleem maken voor mezelf.
Delila- schreef:
hier ook, absoluut geen vlekkeloos begin maar we wisten heel snel dat we voor elkaar wilden gaan
nu anderhalf jaar later wonen we samen en is er een kind op komst
gewoon op tinder gematched :)
Miminha schreef:
07-04-2019 23:19

-Niet doen hoor mama, hij is aan het catfishen, zei mijn tienerdochter. Dat even gegoogeld: dat is een valse identiteit aannemen en dan met tranentrekkende verhalen en lovebombing proberen mensen geld afhandig te maken, ook wel lovescamming genoemd, het levert wereldwijd miljoenen aan schade op, nog afgezien van de emotionele pijn.
Ik vind het echt heel zorgelijk dat je niet wist wat catfishen was. Het ging in de media over bijna niks anders nog niet zo heel lang geleden. Als iemand dit niet meteen doorheeft, zou ik inderdaad adviseren die app er meteen af te gooien...
Occam's razor
Ik heb 12 jaar in Zuid Amerika gewoond, nu weer in Nederland dus ik had dat hele verschijnsel gemist.
Hoort bij opnieuw inburgeren, ook ben ik er nu wel achter dat online daten niks voor mij is. Op een feestje of in een kroeg ben ik er na een paar seconden achter of iemand interessant en aantrekkelijk is voor mij (feromonen), dat gechat met lieve woordjes en neppe of oude foto's is vaak heel misleidend, weet ik nu.
Delila- schreef:
Wat leuk :)
Ik ben op een datingsite ooit benaderd door een razend knappe Canadees. Hij sprak alleen wel tenenkrommend slecht Engels. Wat best opmerkelijk is als je in Vancouver geboren zegt te zijn.

Hij vond mij zo'n mooie vrouw. Ook heel opmerkelijk want ik had geen profielfoto. :facepalm:
Elpis schreef:
07-04-2019 12:43
Heel veel meegemaakt op date gebied maar dat nog nooit.. wat super naar en raar gedrag zeg
Ik had gisteren een date. Leek super online, in het echt had hij een spraakgebrek klaagde hij over alles en iedereen. Vreselijk. Rookte ook veel. Nog niet meegemaakt dat iemand zo afweek van offline. Durf bijna niet meer te daten zo... :|
Elpis schreef:
09-04-2019 08:48
Ik had gisteren een date. Leek super online, in het echt had hij een spraakgebrek klaagde hij over alles en iedereen. Vreselijk. Rookte ook veel. Nog niet meegemaakt dat iemand zo afweek van offline. Durf bijna niet meer te daten zo... :|
Jij hebt wel aldoor meer dan pech.

Hoe lang praat je met die mannen op de app? Waar gaan de gesprekken zoal over? Lopen de gesprekken of is het een beetje geforceerd?
Vraag jij om de date of doet de man dat?

Ik heb best een ouderwets stramien aangehouden en voor mij werkte dat echt.
Het was voor mij absoluut niet lastig om aan een date te komen maar een relatie krijgen vond ik lastig.

Met vriend was het echt na 2 dates al dat ik dacht zo dit is leuk. Dat lijkt op een blijvertje. Geen idee waarom ik dat voorgevoel had want ook hier waren wel wat hobbels voor hem.
Vooral de burn-out die hij toen had. Er is nog wel eens een terugval maar doorgaans is zn energie level wel terug en dat is heel fijn.
Gisteren gematcht en op date gegaan. Hij leek heel leuk. Normaal wacht ik een week of 2. Gaat over vanalles, relaties, hobby's, toekomstdromen, politiek etc.
Met de exen die ik op Tinder had gevonden was er meteen een klik, heel intens en ook irl. Dat die relaties uit gingen is weer een ander verhaal .

Eigenlijk nooit een volledig normale man gedate. Iedereen had issues...
Vorige week tinderdate zoveel gehad. En zowaar...…. Volgens mij ben ik verliefd...…
Hij komt volgende week weer zegt hij.

Ben benieuwd....
Ik kom alleen maar mannen tegen van 34 die nog nooit een relatie hebben gehad, zien er goed uit ( op foto dan) vraag me dan toch af wat er met iemand ´mis´ is.. een leuke man van 30+ die nog nooit een relatie heeft gehad is toch best bizar? Leuke mannen vinden toch wel een leuke vrouw? En het zijn echt knappe, slimme, leuk aardige gozers...
Merk wel dat een klik met iemand hebben echt ets bijzonders is.. laats gedate met een super knappe man, zelfde interesses, zelfde landen geweest, studie, hou van zelfde muziek, festivals, maar voelde echt zo geen klik... hele leuke man maar nee is dus niks geworden uiteindelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven