Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 april 2019 om 21:57
zaterdag 13 april 2019 om 22:06
Dit, plus je kraanwater.....................
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 13 april 2019 om 22:07
Het leidt ook nooit ergens heen, anders dan wat gewauwel.Lady*Voldemort schreef: ↑13-04-2019 22:06In het begin kon ik er nog wel om lachen. Maar na een jaar of tien gaat de lol er wel vanaf inderdaad.
zaterdag 13 april 2019 om 22:11
Ja, dit is de dag waarop ik blijkbaar van mijn voetstuk val. Ik vind Lee Towers leuk, ik wilde als tiener graag rijk worden en ik drink kraanwater.
Goed nieuws: ik behoor nu niet meer tot de vaste napraatkliek. Ik overweeg om random laat op de avond hier ineens heel erg onaardige zaken te posten. Maar ja, ik heb ook nog een stapel Allerhandes uit 2016 liggen die ik nog moet gaan lezen.
zaterdag 13 april 2019 om 22:13
Misschien kun je van de nood een deugd maken en iedere vrijdagavond recepten gaan plaatsen, en dan verongelijkt gaan doen als ze niet met gejuich worden ingehaald? Hebben we op zaterdagmorgen meteen weer iets om over na te praten.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:11Ja, dit is de dag waarop ik blijkbaar van mijn voetstuk val. Ik vind Lee Towers leuk, ik wilde als tiener graag rijk worden en ik drink kraanwater.
Goed nieuws: ik behoor nu niet meer tot de vaste napraatkliek. Ik overweeg om random laat op de avond hier ineens heel erg onaardige zaken te posten. Maar ja, ik heb ook nog een stapel Allerhandes uit 2016 liggen die ik nog moet gaan lezen.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 22:15
5.02% gewijzigd
zaterdag 13 april 2019 om 22:14
Eerst die onaardige zaken posten, er is altijd wel iemand die je staft.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:11Ja, dit is de dag waarop ik blijkbaar van mijn voetstuk val. Ik vind Lee Towers leuk, ik wilde als tiener graag rijk worden en ik drink kraanwater.
Dan kun je tijdens je ban die Allerhandes lezen.
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Muzieklinkjes van Prince werken ook.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:11Ja, dit is de dag waarop ik blijkbaar van mijn voetstuk val. Ik vind Lee Towers leuk, ik wilde als tiener graag rijk worden en ik drink kraanwater.
zaterdag 13 april 2019 om 22:17
Ik zit me al eventjes te verbazen over dit topic: overig/ergeren-aan-verkeerd-gebruik-van ... ges/440821
Niet dat ik het gelezen heb, maar waarom opent iemand hier een topic over?
Ja, dat geldt natuurlijk voor alle topics, weet ik, maar ja, ik wil ook wel eens ontopic posten hier.
Niet dat ik het gelezen heb, maar waarom opent iemand hier een topic over?
Ja, dat geldt natuurlijk voor alle topics, weet ik, maar ja, ik wil ook wel eens ontopic posten hier.
zaterdag 13 april 2019 om 22:18
Ik vind dit eigenlijk een topidee, maar omdat jij een naprater bent, moet ik nu juist zeggen dat dit Uitzonder Stom is.Lady*Voldemort schreef: ↑13-04-2019 22:13Misschien kun je van de nood een deugd maken en iedere vrijdagavond recepten gaan plaatsen, en dan verongelijkt gaan doen als ze niet met gejuich worden ingehaald? Hebben we op zaterdagmorgen meteen weer iets om over na te praten.
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Lady*Voldemort schreef: ↑13-04-2019 22:13Misschien kun je van de nood een deugd maken en iedere vrijdagavond recepten gaan plaatsen, en dan verongelijkt gaan doen als ze niet met gejuich worden ingehaald? Hebben we op zaterdagmorgen meteen weer iets om over na te praten.
Wel met linkjes dan hè? Liefst veel achter elkaar.
zaterdag 13 april 2019 om 22:19
Ik drink sloten koffie en liters kraanwater, wil nog steeds rijk worden en over Lee Towers heb ik geen mening maar ik ben wel aan het Boterdiep geboren en dat is ook wat waard.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 13 april 2019 om 22:21
Nein.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:19Ik vind Prince stom. Zou het ook werken met random Duitse troepmuziek?
Schade.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 13 april 2019 om 22:22
Bij mij niet. IkBetty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:19Ik vind Prince stom. Zou het ook werken met random Duitse troepmuziek?
zaterdag 13 april 2019 om 22:22
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Ja, nou weet ik het wel hoor. Taalnazi.
(Niet persoonlijk opvatten hoor, ik probeer vast een sfeertje te scheppen voor Betty's recepten)
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 13-04-2019 22:24
14.29% gewijzigd