Knipperlichtrelatie

14-04-2019 09:52 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zou graag jullie mening willen.
Twee maand geleden heb ik op tinder een hele leuk man leren kennen. Ik ben 31 en hij is 37. We hebben een aantal weken hele leuke gesprekken gehad via sms. Daarna hebben we mekaar voor het eerst ontmoet en de vonk sprong direct over. De manier waarop hij naar me keek en me behandelde voelde zo fijn.
Hij vroeg me om bij hem thuis langs te komen. Ik zou de eerste zijn die hij toelaat in zijn huis. Ik had dat "iets" in zijn ogen. Niet veel daarna begonnen de problemen. Ik had een leugentje om bestwel verteld maar ben daarna eerlijk geweest tegen hem. Ik wilde dat hij het wist. Eerste keer ruzie. De basis van een relatie is eerlijkheid en vertrouwen volgens hem. Ben ik het volledig mee akkoord daarom heb ik hem toen ook de waarheid verteld. Daarna heb ik nog een aantal domme dingen gedaan zoals hem laten betalen voor het eten, zeggen dat ik naar een vriend ga terwijl hij speciaal naar huis komt voor mij, ... onze eerste nacht samen was ook geen succes. Ik ben beneden in de zetel gaan slapen omdat hij zo luid snurkte. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik ging zien achter oordopjes zodat ik wel bij hem kon slapen. En daarna ging dit ook soms met oorstoppen soms zonder. Elke keer word hij dan kwaad en verbreekt de relatie. Blokt me op alle media enzo. Ik doe elke keer moeite om hem terug te krijgen en telkens komt hij terug. Dan is alles even in orde en dan gebeurd er weer iets dat niet naar zijn zin is. Bij mij thuis slapen gaat niet want het is het huis van mij en men ex, te veel lawaai van de straat, mijn honden mogen niet in de woonkamer want dan hangt hij vol met hondenhaar. Elke keer moet ik zeggen dat ik fout was. Ik kan met hem niet communiceren. Hij heeft een hele muur rond hem. Hij zegt dan altijd je moet me nemen zoals ik ben en niet proberen me te veranderen. Ondertussen is zijn vader waar hij geen goede band mee had overleden en ik zie aan hem dat hij niet gelukkig is. Ik probeer dan uit alle macht om hem gelukkig te maken wat weer uitdraait op een breuk. Hij drinkt overmatig veel ookal voordat hij mij leerde kennen. Als hij gedronken heeft zegt hij altijd ik zie je graag maar over zijn gevoelens praten voor de rest wil hij niet. Hij heeft een heel goede band met mijn dochtertje en zij mist hem natuurlijk. Ik zie hem graag en mis hem. Soms denk ik het is beter zo en andere momenten wil ik niet liever als gewoon bij hem zijn. Ik weet gewoon niet wat gedaan. Hij doet zelfs niks moeite en als ik dat dan zeg krijg ik als antwoord: ik heb altijd gezegd diegene dat mij wilt moet moeite doen voor mij. Maar dan vraag ik me af of hij ooit wel iets gevoeld heeft voor mij als je zomaar elke keer ermee kan stoppen en doorgaan met je leven. Hopelijk kunnen jullie me wat inzichten geven waarom hij zich zo gedraagd. Ik heb het er echt moeilijk mee. De ene keer is hij super lief in berichten en dan ineens word ik uitgescheld dat het niet normaal is. Dat is een egoitische trut ben en alleen maar aan mezelf denk. En hij blijft dingen die ik in een opwelling van woede tegen hem heb gezegd gebruiken tegen mij. Ik probeer alles wat hij zegt in context te zetten en laat het dan ook los.
Dit gaat hem niet woorden to. Op naar de volgende date.
Twee maanden en dan al meerdere keren zulke ruzies? Waarom doe je steeds moeite om hem terug te krijgen?
Dit is geen leuke man hoor. Echt niet
En jullie relatie is absurd
Stop hier mee
Dat is het probleem nu net bij mij. Ik heb geen behoefte om te daten met andere. En als ik al praat met iemand anders voel ik me er niet goed bij.
Pff waar je zin in hebt. Laat hem lekker gaan. Je komt vanzelf een leuke man tegen.
I told you walking was idiotic.
Dit had je vorige week toch ook al gepost? Ik heb een déjà vu
Angelke87 schreef:
14-04-2019 09:57
Dat is het probleem nu net bij mij. Ik heb geen behoefte om te daten met andere. En als ik al praat met iemand anders voel ik me er niet goed bij.

Wat is er dan zo leuk en aantrekkelijk aan hem?

Hij heeft je ooit 1x een goed gevoel gegeven en dat was zo fijn. Daar kan je geen relatie op bouwen.
I told you walking was idiotic.
O_O

2 maanden?
En je dochter kent hem al, en heeft een goede band met hem.
Oké.
Dit is toch helemaal geen leuke relatie. En dat al zo snel. Moet je niet willen!
Twee maand geleden heb ik op tinder een hele leuk man leren kennen.
....
Hij drinkt overmatig veel ook al voordat hij mij leerde kennen.
....
Hij heeft een heel goede band met mijn dochtertje en zij mist hem natuurlijk.

Twee maanden en dan al zoveel shit?
En WTF? Je dochtertje?!
There is always something happening, and it's usually right now
Hmm nijgt naar borderline, aantrekken afduwen. Denk er nog maar eens goed overna. En is nooit zijn schuld.
Angelke87 schreef:
Lees je eigen post nog eens:
Die man is een klassehufter en jij bent slecht bezig als je hem een rol in leven van je dochter geeft. Foute boel
Wil je nog eens uitleggen wat er nou precies zo geweldig is aan die vent dat je nu al, met al dat gedoe dat hij meebrengt, zegt 'ik zie hem zo graag' (da's toch 'ik hou van je' in het Vlaams?)?
Hij is niet de laatste man op aarde. Hier word je toch niet gelukkig van?
En die vreselijke domme fouten? Vind jij ze vreselijk dom of heeft hij jou dat aangepraat, want ik lees niks schokkend nl.
SilverShadow schreef:
Dit had je vorige week toch ook al gepost? Ik heb een déjà vu
Dit was ik niet. Sorry
Pfff.. dit klinkt van beide kanten niet goed. En het is nog zo pril dat je het beter nu kunt afkappen dan wanneer jullie levens in elkaar zijn overgelopen..

Dat je dochtertje hem mist lijkt me ook heel sterk.
Dus jij laat jouw dochtertje omgaan met een scheldende alcoholist die je pas net 2 maanden kent? En je verbant jouw honden uit de woonkamer voor hem? Er zal ongetwijfeld van alles mis zijn met hem, maar jij spoort ook niet.
:rofl: :rofl: :rofl:

Dit is een grapje...hoop ik...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoi, ik zie je graag is ik hou van je.
Wat er zo geweldig is aan hem. Wij matche perfect in de zetel (niet seks) wij willen beide hetzelfde wat betreft genegenheid en aanhankelijkheid. Soms denk ik dat het wel aan mij ligt. Ik kom uit een relatie van 10jaar en ben nu 10m single. En hij is al 5jaar vrijgezel. En heeft nog nooit samengewoond enal. Ik weet wat het is om samen te zijn en met iemand rekening te moeten houden met een ander. Hij niet. Ofwel maak ik mezelf gewoon dingen wijs.
Nummer*Zoveel schreef:
14-04-2019 10:12
Dus jij laat jouw dochtertje omgaan met een scheldende alcoholist die je pas net 2 maanden kent? En je verbant jouw honden uit de woonkamer voor hem? Er zal ongetwijfeld van alles mis zijn met hem, maar jij spoort ook niet.
Nou inderdaad. To, dump die man en laat je doorverwijzen naar iemand die je kan leren hoe je betere keuzes kunt maken in je leven.
Arme dochter.
Angelke87 schreef:
14-04-2019 10:18
Hoi, ik zie je graag is ik hou van je.
Wat er zo geweldig is aan hem. Wij matche perfect in de zetel (niet seks) wij willen beide hetzelfde wat betreft genegenheid en aanhankelijkheid. Soms denk ik dat het wel aan mij ligt. Ik kom uit een relatie van 10jaar en ben nu 10m single. En hij is al 5jaar vrijgezel. En heeft nog nooit samengewoond enal. Ik weet wat het is om samen te zijn en met iemand rekening te moeten houden met een ander. Hij niet. Ofwel maak ik mezelf gewoon dingen wijs.
Da's natuurlijk gelul. Ook als je nog nooit hebt samengewoond kun je gewoon rekening houden met een ander. Dat heeft niks te maken met 'weten hoe dat is'.
Dit is een gevalletje 'moet hoe ik het wil, en anders vertrek je maar weer'.
Ik denk dat je jezelf inderdaad een hoop wijs probeert te maken. Dat moet je verder zelf weten, maar hou dan in godsnaam in ieder geval nog rekening met je dochter.
Denk ff na, gewoon voorlopig helemaal niet daten. Tijd voor jezelf en je kind, tot rust komen etcetera. Je kent de adviezen wel.
(Verder hoop ik dat dit niet echt is)
En wat bedoel je hier mee: Wij matche perfect in de zetel
Is dat letterlijk?
dit is de allerlaatste vrije man ter wereld. Dan moet je dus wel accepteren dat hij knettergek is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven