Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Futloos? Vervelend!

Weet je al wat het wordt morgen??
Mijn moeder zei vandaag, 'je begint het te zien'! Ik blijf nog even lowcarben dus!

Morgen op stap WM?
Goed zo, MP!

Ik ga morgen met WM op stap..als ze beter is
Gesellie Indi. Antigrippine en een wodka erin en gáán! *grinnik*
Hallo,

ik ga een kopje thee nemen en in de zetel hangen ben zo lui, lijkt wel of die regen alle energie opslorpt!

tot straks of morgen!

ik ben er klaar voor, draai de cd grijs van V &K, zo'n zin in, denk dat dit de topper van het theaterseizoen wordt! Kopje koffie sla ik dus even af, MP. Maar hey, veel plezier morgen en hopelijk dit weekend! spannend!

En WM, beterschap en hopelijk toch een topavond met Indi morgen!

Was gisteren pas 12 uur thuis van koor...nog flink doorgeborreld na repetitie. hele diepe gesprekken over relaties gehad, ik bleef over met man van 41 en meisje van 26 en zo grappig hoe de kijk op relaties zo verschillend is, echt een andere levensfase. Kom er nog wel even op terug komend weekend!

Have fun!

XX
Ja ik denk wel dat het goed gaat komen....moet nu naar een verjaardag....dus spreek jullie later!
Hey Xen,

Veel plezier vanavond bij Velhuis& Kemper!

Ik heb pas morgen date, wel zin in! Ook wel beetje zenuwachtig!

Naar de rest zwaai ik even...
Veel plezier Xen bij V & K in die leuke schouwburg! Overigens zijn Speelman en Speelman ook een aanrader, al weet ik nog niet wanneer en waar die spelen.
Zeilen is pas volgende week hoor Xen, dit weekend begint met de weekendmeneer en zijn kinderen, en zondag ga ik kijken bij mijn paps die zijn debuutoptreden heeft met zijn bandje .
MP, spannend hoor die zeildate! en ook leuk dat je de weekendmeneer weer ziet!

@Xen: Veel plezier! maar je bent al lang weg......

@TP: Ook vast veel plezier voor morgen!!

@Q: Alles goed??

Ik ben echt zoooo moe en nog steeds koud van het kinderboerderijbezoek...ik spring zo even onder de douche..
Ik zal je zeggen Indi dat ik het nu al spannend vind...
Dat kan ik me zooooooo voorstellen!
Hij is eigenlijk helemaal niet het type waar ik op val, beetje te zwaar, beetje te groot, beetje te ballerig...maar gosssjjjjj die blauwe ogen!
Hihihihi..je bent wel erg gecharmeerd van 'm he??

Leuk hoor,MP!

Ik heb net ook weer een mailtje gestuurd
Oh leuk Indi! Je bent lekker aan het RPen he?
Nou het is nog een mail naar die leuke meneer..

Ik heb nu even gratis full membership, dus kon al zijn foto's bekijken en ik vind het een steeds leukere meneer
Oeps .. Vleer heeft geen beste zetten gezetten vandaag
Wat wat wat Vleer?
quote:Indi schreef op 26 maart 2009 @ 22:05:

Nou het is nog een mail naar die leuke meneer..

Ik heb nu even gratis full membership, dus kon al zijn foto's bekijken en ik vind het een steeds leukere meneer

Leuk indi

Hoe zit het trouwens met die tijdelijke full memberships? Heb wat berichtjes gehad, maar kan niet reageren En om nu direct te gaan betalen..

Vleer ben ook wel beetje nieuwsgierig
Oh, en een aparte reactie waard: PRODIGY OP LOWLANDS !!!

mijn jaar is nu alweer goed
Vleer heeft zeer gristelijke collegas.. Niets mis mee heur .. Ze zijn erg lief en aardig.. Maar er springt 1 collega uit die alles afkeurt.. En dat ook vooral in wil wrijven.. En dan vooral op mij de pik heeft met mijn amsterdamse leventje en homo vrienden..

En vanavond kon ik daar ff niet meer tegen ( na paar wijntjes) en heb haar gezegd dat ik mijn eigen leven leid/lijdt.. En dat zij daar gewoon geen snars mee te maken heeft.. Dat ik happy ben als single woman .. En dat ik mij prima vermaak en wanneer haar mijn levenstijl incl homo vrienden (tja dat kan dus niet in haar kerk) niet aanstaat zij een probleem heeft en niet ik ..

Daarna sprak ze met een paar andere collegas over mijn *brutale* mond.. Collega's grepen ook toen de kans om te zeggen dat wanneer zij zich zo bekrompen opstelt het nogal logisch is dat mensen haar afkeurend aankijken.. Collegas hebben het iets netter aangepakt dan ik .. Maar goed ik ben dan ook NIET tactvol
PV vetttttttttttttt
En Vleer heeft eh tegen die gristelijke collega gezegd toen ze aan mij vroeg of ik vaker een wijntje dronk en toen ik die wedervraag aan haar stelde zij nee antwoordde.. haar gezegd dat je met alcohol op ONWIES fijne sex kan hebben .. Konz e niet echt waarderen ..

Gaypride en ik als hetero vrouw , zuster en in een christelijk huis dat kon echt neit volgens haar..

Tja.. jammer dan voor haar , heb haar aangeraden om naar AT5 te kijken of t nieuws te volgen op de 1e zaterdag van augustus
@VLeer: Goed zo..ik vind zulke bekrompen mensen zo erg..

@Prik: Gaaf! The Prodigy!! Ik wil ook naar Lowlands..

En ik denk dat je een tijdje lid moet zijn voordat je een gratis membership krijgt op RP..gewoon hartjes sturen!

Ik ga naar mijn werk! Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven