Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 april 2019 om 20:51
Geen zin om na te lezen, maar volgens mij staat dat (terecht!) in de huisregels.the_Wicked_Witch schreef: ↑15-04-2019 20:31Ik denk maar zo dat als je NAW gegevens van de mods hier neer zou gooien dat er ineens wél een perma op staat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 15 april 2019 om 21:12
Op bedreiging staat iig aangifte.Pipistrello schreef: ↑15-04-2019 20:54Nee, helaas. Er staat alleen dat het niet mag. Niet dat er een perma op staat.
maandag 15 april 2019 om 21:21
Het gekke is, als jij mij nu gaat lopen bedreigen via de mail, en naast mij nog vele anderen, dan gebeurt er niets.Pipistrello schreef: ↑15-04-2019 21:16Terecht.
Zo raar dat ze dat wel serieus nemen en NAW bekend maken niet.
maandag 15 april 2019 om 21:25
Dat dénk jij.
Ze veranderen hier beleid zonder kennisgeving
Misschien hebben ze de straf voor bedreiging wel verzwaard. Van aangifte naar trapje op het bansysteem én voor straf 24 uur geen plaatje mogen plakken ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 15 april 2019 om 21:57
Ik zit hier veel te kort om te snappen over wie het gaat, maar als je iemands naw gegevens erop gooit dan zit er echt een steekje los 
(Hoewel ik van s0mmige mensen ook graag zou willen weten hoe ze in het echt zijn
)
(Hoewel ik van s0mmige mensen ook graag zou willen weten hoe ze in het echt zijn
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Ik ben geen sap-persoon, maar deze snap ik gelukkig wel, oef....
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
dinsdag 16 april 2019 om 10:59
Welke privacygegevens mogen dan wel? Je werkadres, werktelefoon, namen kinderen, etc?Pipistrello schreef: ↑16-04-2019 10:57Mods draaikonten noemen mag zeker niet?
Ooh oh oh wat een verwarring m.b.t. het delen van andermans privacy op het forum. Op het delen van NAW-gegevens blijft een permaban staan.
Waar hadden wij het dan de hele tijd over als het over over NAW en persoonlijke gegevens ging? Schoenmaat?
dinsdag 16 april 2019 om 12:00