Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
-bambi- schreef:
16-04-2019 11:52
Is dit zuigen om het zuigen of ontbreekt bij sommigen hier het intrinsieke vermogen tot het juist inschatten wat je met bepaalde info over iemand wel of gewoon niet doet? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Als de les komt lezen misschien handig als je weet waar het over gaat.
Jouw feestje.
-bambi- schreef:
16-04-2019 12:03
Jouw feestje.
Lastig hè, toegeven dat je er naast zit.
NAW-gegevens plempen = nog steeds perma.
Melden waar iemand werkt/naam kind/achtergrond/name it, was eerst alleen een waarschuwing, nu direct een ban.

Wat is het probleem. Misschien gewoon wat minder privacygevoelige info delen dan. Is ook een optie. Gekkies will be gekkies, met of zonder Viva.nl.
-bambi- schreef:
16-04-2019 13:33
NAW-gegevens plempen = nog steeds perma.
Melden waar iemand werkt/naam kind/achtergrond/name it, was eerst alleen een waarschuwing, nu direct een ban.

Wat is het probleem. Misschien gewoon wat minder privacygevoelige info delen dan. Is ook een optie. Gekkies will be gekkies, met of zonder Viva.nl.
Dat was allemaal een perma. Dus als ik via een andere route, misschien wel omdat jouw vriendinnetje X tegen mij geroddeld heeft waar jij werkt en wat je functie is dat hier neerzet vind jij een 24 uurs ban oke?
Nou, volgens de huisregels van januari 2016 leverde dit geen perma op maar volgens bansysteem.
-bambi- schreef:
16-04-2019 13:45
Nou, volgens de huisregels van januari 2016 leverde dit geen perma op maar volgens bansysteem.
Zo zijn er wel meer regels veranderd in de minst logische optie.
Hoeveel perma's zijn er uitgedeeld dan, voor dit vergrijp?
Nickhinten, verwijzingen naar iemands achtergrond, dat waren vast een heleboel perma's de afgelopen jaren.
:facepalm:
Haha en dan zelf komen miepen eerst over zuiggedrag.
Sommige dingen veranderen nooit :proud:
Geeuw.
Goede argumenten.

Is geen zuigen, ik vraag gewoon hoeveel perma's er eerder dan werden uitgedeeld. Hele normale vraag, ook al niet moeilijk.
-bambi- schreef:
16-04-2019 14:10
Goede argumenten.

Is geen zuigen, ik vraag gewoon hoeveel perma's er eerder dan werden uitgedeeld. Hele normale vraag, ook al niet moeilijk.
Geen idee. Op de ban topics en ga tellen?
Moire schreef:
16-04-2019 14:11
Geen idee. Op de ban topics en ga tellen?
Dit weet je toch zeker wel uit je hoofd?
Zeg jongens, moeten jullie niet met z'n allen naar het modtopic, klagen over de nieuwe kluspijler? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vesper- schreef:
16-04-2019 14:12
Dit weet je toch zeker wel uit je hoofd?
Het overzicht hangt op de koelkast van Roosje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-04-2019 14:14
Het overzicht hangt op de koelkast van Roosje.
Zeg even waar ze woont dan kan ik even meelezen.
Ah, ik zie dat het alweer becommentarieerd is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vesper- schreef:
16-04-2019 14:15
Daar heb ik zoveel tijd en moeite ingestoken, denk je echt dat ik dat ga delen? :wtf:

Maak zelf jouw eigen overzichtelijk, lichtelijk gestoord, stalkerig lijstje.

:hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
16-04-2019 14:14
Zeg jongens, moeten jullie niet met z'n allen naar het modtopic, klagen over de nieuwe kluspijler? ;-D
Nou zeg, had ik nog niet gezien! Wat handig. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Een jaartje bantopic terugscrollen en ik zie alleen perma's voorbij komen voor trollen/provoceren/hengelen/dubbelnicken. Voor delen van prive-berichten werden 24 en 48-uurs bannen gegeven. Dus joehoe, wat een fuss om niks.
-bambi- schreef:
16-04-2019 14:23
Een jaartje bantopic terugscrollen en ik zie alleen perma's voorbij komen voor trollen/provoceren/hengelen/dubbelnicken. Voor delen van prive-berichten werden 24 en 48-uurs bannen gegeven. Dus joehoe, wat een fuss om niks.

Eens hoor. Man man man wat een ongelofelijk gezeik de hele tijd op het modtopic.
Vesper- schreef:
16-04-2019 14:15
Stationsplein 11 in Nijmegen. Wel even oordopjes indoen als je gaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-04-2019 14:25
Stationsplein 11 in Nijmegen. Wel even oordopjes indoen als je gaat.
O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven