Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 april 2019 om 19:47
Die heb ik al gezien, dus boeiuh.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑15-04-2019 19:43Maar nu niet meer dus. Want zo erg is het niet, aldus de mods. Wat is nou wat NAW op straat gepleuhd nu de Notre Dame aan het affikken is?
maandag 15 april 2019 om 20:12
maandag 15 april 2019 om 20:24
Dat was precies mijn vraag. Maar dat is weggehaald ivm provoceren.Pipistrello schreef: ↑15-04-2019 20:19Ik heb nog een oude mail in de mailbox van een mod die niet zo snugger haar eigen naam in de handtekening had staan.
Zouden ze dat ook maar 24 uur waard vinden?
Nou vind ik privacy toevallig wel belangrijk dus ik doe er niks mee. Maar ik vraag het me wel af.
maandag 15 april 2019 om 20:25
maandag 15 april 2019 om 20:26
Ik las het.AeonOfWinter schreef: ↑15-04-2019 20:25Maak je maar weer op voor een stroom aan verplaatsberichten. Zucht.
Ze gaan (WEER) vergaderen over het NAW probleempje, nieuwe opmerkingen kunnen we in napraat plaatsen.
Serieus, wtf?
maandag 15 april 2019 om 20:26
Ik las het.AeonOfWinter schreef: ↑15-04-2019 20:25Maak je maar weer op voor een stroom aan verplaatsberichten. Zucht.
Ze gaan (WEER) vergaderen over het NAW probleempje, nieuwe opmerkingen kunnen we in napraat plaatsen.
Serieus, wtf?
maandag 15 april 2019 om 20:40
Gebeurt de laatste tijd weer best vaak!