Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
the_Wicked_Witch schreef:
15-04-2019 20:31
Ik denk maar zo dat als je NAW gegevens van de mods hier neer zou gooien dat er ineens wél een perma op staat.
Geen zin om na te lezen, maar volgens mij staat dat (terecht!) in de huisregels.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
15-04-2019 20:51
Geen zin om na te lezen, maar volgens mij staat dat (terecht!) in de huisregels.

Nee, helaas. Er staat alleen dat het niet mag. Niet dat er een perma op staat.
Moire schreef:
15-04-2019 20:06
Neem een sapje.

Dat hebben we toch eeuwen geleden hier gepost, dat ze weer terug is, al vrij snel nadat SadButTrue op dit forum verscheen volgens mij
Marana-- schreef:
15-04-2019 21:03
Dat hebben we toch eeuwen geleden hier gepost, dat ze weer terug is, al vrij snel nadat SadButTrue op dit forum verscheen volgens mij
Inmiddels alweer tig nicks verder.
Aha wat een openbaring dat heb ik allemaal gemist .
Pipistrello schreef:
15-04-2019 20:54
Nee, helaas. Er staat alleen dat het niet mag. Niet dat er een perma op staat.
Op bedreiging staat iig aangifte.
Moire schreef:
15-04-2019 21:12

Terecht.

Zo raar dat ze dat wel serieus nemen en NAW bekend maken niet.
Pipistrello schreef:
15-04-2019 21:16
Terecht.

Zo raar dat ze dat wel serieus nemen en NAW bekend maken niet.
Het gekke is, als jij mij nu gaat lopen bedreigen via de mail, en naast mij nog vele anderen, dan gebeurt er niets.
Moire schreef:
15-04-2019 21:12
Dat dénk jij.
Ze veranderen hier beleid zonder kennisgeving

Misschien hebben ze de straf voor bedreiging wel verzwaard. Van aangifte naar trapje op het bansysteem én voor straf 24 uur geen plaatje mogen plakken ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
15-04-2019 21:25
Dat dénk jij.
Ze veranderen hier beleid zonder kennisgeving

Misschien hebben ze de straf voor bedreiging wel verzwaard. Van aangifte naar trapje op het bansysteem én voor straf 24 uur geen plaatje mogen plakken ofzo.
:proud::
Ik zit hier veel te kort om te snappen over wie het gaat, maar als je iemands naw gegevens erop gooit dan zit er echt een steekje los :facepalm:

(Hoewel ik van s0mmige mensen ook graag zou willen weten hoe ze in het echt zijn :biggrin: )
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
15-04-2019 21:57

(Hoewel ik van s0mmige mensen ook graag zou willen weten hoe ze in het echt zijn :biggrin: )
:proud:
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
15-04-2019 22:09
Iedereen wel denk ik :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
15-04-2019 22:12
Iedereen wel denk ik :biggrin:
Oh. En dat met de strenge privacywet? AGV?

En hierrrr staat er slechts een bannetje op?
Vreselijk van de notre dame :"-(
Vesper- schreef:
16-04-2019 07:42
Vreselijk van de notre dame :"-(
Nou
yasmijn schreef:
16-04-2019 07:09
Oh. En dat met de strenge privacywet? AGV?

En hierrrr staat er slechts een bannetje op?
Aardappels, groente en vlees???
Malagueña schreef:
15-04-2019 21:57
Ik zit hier veel te kort om te snappen over wie het gaat, maar als je iemands naw gegevens erop gooit dan zit er echt een steekje los :facepalm:

Ik ben geen sap-persoon, maar deze snap ik gelukkig wel, oef....
Mods draaikonten noemen mag zeker niet?

Ooh oh oh wat een verwarring m.b.t. het delen van andermans privacy op het forum. Op het delen van NAW-gegevens blijft een permaban staan.

Waar hadden wij het dan de hele tijd over als het over over NAW en persoonlijke gegevens ging? Schoenmaat?
Phineas schreef:
16-04-2019 09:21
Aardappels, groente en vlees???

:biggrin:
Pipistrello schreef:
16-04-2019 10:57
Mods draaikonten noemen mag zeker niet?

Ooh oh oh wat een verwarring m.b.t. het delen van andermans privacy op het forum. Op het delen van NAW-gegevens blijft een permaban staan.

Waar hadden wij het dan de hele tijd over als het over over NAW en persoonlijke gegevens ging? Schoenmaat?
Welke privacygegevens mogen dan wel? Je werkadres, werktelefoon, namen kinderen, etc?
Is dit zuigen om het zuigen of ontbreekt bij sommigen hier het intrinsieke vermogen tot het juist inschatten wat je met bepaalde info over iemand wel of gewoon niet doet? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Misschien als je leest op het modtopic (de afgelopen 3 dagen zo ongeveer) dat je dan snapt waar het over gaat.
-bambi- schreef:
16-04-2019 11:52
Is dit zuigen om het zuigen of ontbreekt bij sommigen hier het intrinsieke vermogen tot het juist inschatten wat je met bepaalde info over iemand wel of gewoon niet doet? Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik neem aan dat dit zuigen om het zuigen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven