Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
doornroosje9 schreef:
16-04-2019 22:18
Ik vind het heel erg stom dat dat nu kan voor de Notre Dame en niet voor mensen in nood.

Dit.
Voor Mozambique is minder dan 1 miljoen ingezameld. (In NL)
Oude stenen zijn meer waard dan mensenlevens blijkbaar.
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: v :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enn schreef:
16-04-2019 22:44
Ja hoor, je hebt gelijk. Helemaal gelijk en het klopt, gelijk dus.
Enn, soms heb ik echt geen idee wat je bedoelt.
Ik lees dit sarcastisch, maar dan nog?????
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Blij Nous?

Neem een paaseitje.
Solomio schreef:
16-04-2019 23:47
Blij Nous?

Neem een paaseitje.

Is niet lekker met bier.
Nouschi schreef:
16-04-2019 23:43
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: v :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Yas, Broek, hebben jullie gekeken?
Enn schreef:
16-04-2019 23:50
Afbeelding
:worship: :worship:
Solomio schreef:
16-04-2019 23:45
Enn, soms heb ik echt geen idee wat je bedoelt.
Ik lees dit sarcastisch, maar dan nog?????
Ok! Tsja wellicht de eeuwige behoefte om zaken te corrigeren en dus bepalend overkomen? Vast niet zo bedoeld, daar ben ik van overtuigd en het zal vást aan mij liggen daar ben ik ook van overtuigd. Maar alles corrigeren omdat het moet kan dus als ‘willen bepalen’ worden opgevat. Niet zo bedoeld en wat mij betreft dus klaar. Hopelijk ook voor jou.

Afijn

Ajax!

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
16-04-2019 23:52
Ok! Tsja wellicht de eeuwige behoefte om zaken te corrigeren en dus bepalend overkomen? Vast niet zo bedoeld, daar ben ik van overtuigd en het zal vást aan mij liggen daar ben ik ook van overtuigd. Maar alles corrigeren omdat het moet kan dus als ‘willen bepalen’ worden opgevat. Niet zo bedoeld en wat mij betreft dus klaar. Hopelijk ook voor jou.
Tja, aanvullingen eeuwig opvatten als corrigeren wordt ook vervelend.
Ik sprak namelijk iemand die dacht dat de burgemeester zo rijk was dat ze 50 miljoen kon doneren en die vond dat de burgemeester dus best wat minder mocht gaan verdienen.
Daarom leek het mij een zinnige aanvulling die ik gaf.
Ja, ja ik weet ik solo.

Ik weet het.
Man helemaal blij. “Na bijna een kwart eeuw heeft Ajax weer de halve finale van de Champions League bereikt! De laatste keer hadden we net een jaar verkering!”

En bedankt.
Bagger, Ajax gewonnen :cry:
Coconuts12 schreef:
17-04-2019 00:47
Bagger, Ajax gewonnen :cry:
Wauw, jij durft.
Solomio schreef:
17-04-2019 00:49
Wauw, jij durft.
Ik weet het... Maar ik was voor Juve.
Coconuts12 schreef:
17-04-2019 00:52
Ik weet het... Maar ik was voor Juve.
Gelukkig zit je ver weg nu. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
17-04-2019 00:54
Gelukkig zit je ver weg nu. ;-D
Hehe, precies.
Moire schreef:
16-04-2019 22:07
Gaat wel over de hele Europese geschiedenis he.
??
Tel de miljoenen aan oa Oekraïne maar eens op.
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
Ik vind het heel erg stom dat dat nu kan voor de Notre Dame en niet voor mensen in nood.

...voor mensen word ook altijd veel betaald.
LOEP ME MAAR aub.
doornroosje9 schreef:
Hoewel ik niet zozeer iets met de Notre Dame heb vind ik dit een zinvollere bijdrage dan in Afrika of Haiti blijven pompen. Daar zie je niets terug van de miljarden die er naartoe zijn gebracht.
Pipistrello schreef:
16-04-2019 22:59
Dit.
Voor Mozambique is minder dan 1 miljoen ingezameld. (In NL)
Oude stenen zijn meer waard dan mensenlevens blijkbaar.
Daar snap ik juist geen biet van, dat mensen nog steeds voor dat soort kansloze projecten inzamelen.
redbulletje schreef:
17-04-2019 06:23
Daar snap ik juist geen biet van, dat mensen nog steeds voor dat soort kansloze projecten inzamelen.
Mensen helpen die na een orkaan alles kwijt zijn is kansloos ?
Sorry je blijft me verbazen
Yildizlar schreef:
17-04-2019 06:51
Mensen helpen die na een orkaan alles kwijt zijn is kansloos ?
Sorry je blijft me verbazen
Het je Tom Waes op Haiiti gezien, jaren nadat er daar miljarden naartoe zijn gebracht voor herstel? Het was er nog steeds 'n evengrote bende. Zonde van het geld.
RB heeft een punt. De manier waarop het geld wordt besteed, is vaak kansloos. Dat is niet de schuld van de mensen daar, maar van de organisaties / corrupte regeringen / bureaucratie. Van mij mag er heel veel geld naar hulpbehoevenden gaan (jaja ik ben zo’n linkse miep), maar een denktank zou zich eens moeten storten op een efficiëntere manier van hulp verlenen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven