Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 april 2019 om 12:30
God heeft zelf die tent in de fik gezet, het moet maar afgelopen zijn vindt ie. Hij gaat zichzelf opheffen en ziet liever een pretpark op die plek.AllyMcBeal schreef: ↑17-04-2019 10:56Ik vind het heel fijn dat er genoeg geld al binnen is voor de restauratie maar het roepen dat ze zoveel doneren terwijl die kerk nog in de fik staat vind ik echt heel stuitend. Dat hoor je niemand roepen als er kinderen verdrinken in Mozambique.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 17 april 2019 om 12:31
woensdag 17 april 2019 om 12:35
God-Jezus-Heilige Geest, allemaal één pot nat.Star² schreef: ↑17-04-2019 12:31Nee, het was Jezus.
http://www.ladbible.com/news/uk-mum-cla ... e=facebook
woensdag 17 april 2019 om 12:35
woensdag 17 april 2019 om 12:49
redbulletje schreef: ↑17-04-2019 12:19Ik kom nog steeds niet automatisch op de laatste pagina uit van topics.
Ik kom nu automatisch op de eennalaatste pagina terecht als ik op 'laatste' klik.
Ik wilde er wat van zeggen maar
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 17 april 2019 om 12:54
Kan ie beter een dierentuin neerzetten. Anders zit hij weer met de concurrentie van Eurodisney. Geeft alleen maar stress.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 17 april 2019 om 13:14
Zou er 'n Klokkenluider van de Notre Dame attractie van maken! Vol met originele ornamenten!doornroosje9 schreef: ↑17-04-2019 12:54Kan ie beter een dierentuin neerzetten. Anders zit hij weer met de concurrentie van Eurodisney. Geeft alleen maar stress.
woensdag 17 april 2019 om 14:41
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 14:36Klokkeluiders en vooral respectloze klepelkleppers zitten er hier op het forum al meer dan zat, over of ze ook gebocheld zijn kan ik niet oordelen![]()
En jij hebt deze nickname gekozen want..?
woensdag 17 april 2019 om 14:46
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 april 2019 om 14:46
Omdat die nog niet bestond
woensdag 17 april 2019 om 14:48
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 14:46Omdat die nog niet bestondIk ben niet nieuw, ben een reïncarnatie, op zich meestal lief maar wel nuchter met een mening, een knipoog en ben heel lang geleden hier gebannaaid.
Oe spannund! doe-es-een-hint.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 april 2019 om 14:49
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 14:46Omdat die nog niet bestondIk ben niet nieuw, ben een reïncarnatie, op zich meestal lief maar wel nuchter met een mening, een knipoog en ben heel lang geleden hier gebannaaid.
Iemand(en) respectloze klepelklepper(s) noemen vind ik niet bepaald lief en dat bannaaien… tuurlijk.
De hele gevangenis zit vol onschuldige mensen.
woensdag 17 april 2019 om 14:51
Nou, lekker rellend toch?
woensdag 17 april 2019 om 14:52
Nou, het is al heel lang geleden hoor, weet niet eens meer hoe lang maar ik had een mening over hoe lang je een kind alleen kon laten of hoe veel dagen je een kind bij de enorme hoeveelheid opvangen kon dumpen en dat mocht blijkbaar niet. Toen heb ik gezegd dat zulke ouders geen kinderen hadden moeten en kreeg ik een ban
woensdag 17 april 2019 om 14:52
Nee hoor, in elk geval zeker niet zo bedoeld.
woensdag 17 april 2019 om 14:53
Nou, zeg dat.
woensdag 17 april 2019 om 14:58
I rest my case.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 14:55Misschien even mijn eerdere reactie lezen alvorens iets neer te smijten.
woensdag 17 april 2019 om 14:59
Heeft die man ook iets te doen.redbulletje schreef: ↑17-04-2019 13:14Zou er 'n Klokkenluider van de Notre Dame attractie van maken! Vol met originele ornamenten!![]()
Life is short. Eat dessert first.