Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 00:55
woensdag 17 april 2019 om 06:41

Ging ik om 9 naar bed, sliep ik nog niet, want buren zijn Ajax fan

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 17 april 2019 om 06:42

woensdag 17 april 2019 om 08:05
hutjemutje in de trein word er omgeroepen via de intercom.
"Dames en heren, helaas was er geen langer treinstel voorradig. Op een station 'een half uur verderop' word er een extra treinstel aangekoppeld"
Je ziet iedereen denken en kijken over het nut nu daarvan, waarop de omroep verder gaat.
"Maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan"
Ze bedoelde het volgens mij niet als zwarte humor, maar mijn ochtend is weer goed
"Dames en heren, helaas was er geen langer treinstel voorradig. Op een station 'een half uur verderop' word er een extra treinstel aangekoppeld"
Je ziet iedereen denken en kijken over het nut nu daarvan, waarop de omroep verder gaat.
Ze bedoelde het volgens mij niet als zwarte humor, maar mijn ochtend is weer goed

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 17 april 2019 om 08:09
woensdag 17 april 2019 om 08:12
lollypopje schreef: ↑17-04-2019 08:05hutjemutje in de trein word er omgeroepen via de intercom.
Ze bedoelde het volgens mij niet als zwarte humor, maar mijn ochtend is weer goed![]()

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 08:36
En uiteraard gaar de Notre Dame van Rudolph viral 
https://www.thebestsocial.media/nl/twit ... -van-veen/

https://www.thebestsocial.media/nl/twit ... -van-veen/
woensdag 17 april 2019 om 13:38
Thanks voor alle succeswensen!
Ik heb mijn best gedaan en het was een fijn gesprek, ik hoor van de week of ik ben uitgenodigd voor een 2e gesprek, dus nog maar even verder duimen. Functie klinkt uitdagend en interessant en met doorgroeimogelijkheden, dus ik hoop echt op een uitnodiging voor een 2e gesprek.
Ik heb mijn best gedaan en het was een fijn gesprek, ik hoor van de week of ik ben uitgenodigd voor een 2e gesprek, dus nog maar even verder duimen. Functie klinkt uitdagend en interessant en met doorgroeimogelijkheden, dus ik hoop echt op een uitnodiging voor een 2e gesprek.
Eat glitter for breakfast and shine all day
woensdag 17 april 2019 om 16:21
Bestel dan ook maar alvast een doos met tissues, want ik zie het samenwonen met lief helemaal zitten maar ik zou liegen als ik zei dat ik het makkelijk vind om mijn geliefde Limburg (en ouders op 5 minuten afstand) te verlaten.
woensdag 17 april 2019 om 16:28
Verpotten doet altijd een beetje pijn. Je verliest iets en wint iets. Het belangrijkste is dat je je bij de winst prettig genoeg voelt om het verlies te dragen. En nieuwe patronen vind je vanzelf. Ik woon ook meer dan 2 uur rijden van Maman vandaan en ben niet eens voor de liefde maar met mijn liefde verhuisd. Dat ver weg van familie is niet fijn. Maar mijn leven hier is zoveel fijner dan het daar zou zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 16:59
Mooi omschreven! En ik voel mij zeker prettig genoeg bij de winst om het verlies te dragen (anders deed ik het ook niet). Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het los gaat lopen (nieuwe baan in zijn regio, samenwonen met mijn lief en zelf sociale contacten opbouwen daar). Het is op een uur rijden van mijn ouders en ook een uur rijden van zijn ouders, dus wat ouders betreft zitten we mooi in het midden. Qua banen is er in zijn regio ook een veel groter en gevarieerder aanbod en ook qua evenementen is er genoeg te doen. Dus ik sla met vertrouwen het nieuwe pad in dat voor me ligt. Al zijn er soms woorden zoals die van jou Blond nodig om mij dat weer te realiseren, want ja mijn appartement dat is vertrouwd en ben ik geworden wie ik nu ben, maar daar moet ik niet te veel aan blijven hangen.
woensdag 17 april 2019 om 22:34
Lief glitterje. Ik begrijp je gevoel echt. Je staat op een gigantische rotonde en mag de afslag kiezen. Weet dat jij kiest. Weet dat jij nog altijd een rondje kan rijden. Kan nadenken en anders beslissen.
Uit eigen ervaring: Beslissingen die ik nam omdat ik bedacht dat ik daardoor gelukkiger werd waren niet altijd ok. Maar overall gold dat wel. En een gelukkigere ik kan ook meer geven aan mijn geliefden.
Een uur rijden naar je ouders en omgeving lijkt nu veel. Ik rij intussen zowat elke week 2 uur naar mijn Maman. En dat is zwaar. Omdat zij nu nood heeft aan meer fysiek contact. Maar al de jaren hiervoor, vond ze het prima (en ik ook) om elkaar 1 keer per maand te zien en veel te bellen. Toen kon ze zelf ook nog naar (mee met een ander) mij komen, dat kan nu niet meer. Maar ik denk dat jouw ouders nog een stuk jonger en mobieler zijn. En hoe leuk is het dan dat je om de twee of drie weken hun kant uitgaat en hetzelfde voor de ouders van vriend. En dat de ouders 1 keer per maand jullie kant uitkomen?
Het is niet meer gewoon gewoon een kopje koffie drinken en kletsen over de buren. Mijn ervaring is dat we veel mooiere gesprekken kregen en veel meer verbinding voelen.
*hart onder de riem en riem onder het hart*
Uit eigen ervaring: Beslissingen die ik nam omdat ik bedacht dat ik daardoor gelukkiger werd waren niet altijd ok. Maar overall gold dat wel. En een gelukkigere ik kan ook meer geven aan mijn geliefden.
Een uur rijden naar je ouders en omgeving lijkt nu veel. Ik rij intussen zowat elke week 2 uur naar mijn Maman. En dat is zwaar. Omdat zij nu nood heeft aan meer fysiek contact. Maar al de jaren hiervoor, vond ze het prima (en ik ook) om elkaar 1 keer per maand te zien en veel te bellen. Toen kon ze zelf ook nog naar (mee met een ander) mij komen, dat kan nu niet meer. Maar ik denk dat jouw ouders nog een stuk jonger en mobieler zijn. En hoe leuk is het dan dat je om de twee of drie weken hun kant uitgaat en hetzelfde voor de ouders van vriend. En dat de ouders 1 keer per maand jullie kant uitkomen?
Het is niet meer gewoon gewoon een kopje koffie drinken en kletsen over de buren. Mijn ervaring is dat we veel mooiere gesprekken kregen en veel meer verbinding voelen.
*hart onder de riem en riem onder het hart*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 22:51
Mooie dingen weer Blond. 
En fijn dat het zo goed ging Glitter, top!
En fijn dat het zo goed ging Glitter, top!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
donderdag 18 april 2019 om 22:03
donderdag 18 april 2019 om 22:05
JollyRider schreef: ↑18-04-2019 22:03Morgen werk ik ‘s middags.![]()
Voor het eerst in 10 jaar vasts Ezra week goeddeels aan me voorbij. Raar gevoel[b/]
Mag ik een vertaling?

donderdag 18 april 2019 om 22:06
Wederom, slechts via pb

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 18 april 2019 om 22:08
pfffff waarom post je hier dan geheimtaal?
maar vooruit doe maar een pb.
Heeft het iets te maken met goede vrijdag?
donderdag 18 april 2019 om 22:10
ooohhhwww nu lees ik wat je schrijft
Vroeg me al af wie Ezra was