Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lollypopje schreef:
18-04-2019 22:08
pfffff waarom post je hier dan geheimtaal? 😒

maar vooruit doe maar een pb.

Heeft het iets te maken met goede vrijdag?
Autocorrect, ik bedoelde geen geheimtaal, maar ik wilde evenmin al te ver in persoonlijke details treden
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Snap ik, maar ik weet nu wat er staat in elk geval :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
18-04-2019 22:10
ooohhhwww nu lees ik wat je schrijft 😝

Vroeg me al af wie Ezra was :P
Ezra Pound, Amerikaans dichter waar ik dol op ben. Autocorrect werkt kennelijk met persoonlijke voorkeuren

:bunny:
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 20-04-2019 13:48
1.69% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
18-04-2019 22:11
Ezra Pound, Amerikaans dichter waar ik dol op ben. Autocorrect werkt kennelijk met persoonlijke voorkeuren
Die ga ik eens opzoeken 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Blond, bedankt voor je mooie post! Haal er veel moed uit om mijn eigen gevoel te blijven volgen en desnoods twee rondjes extra te rijden alvorens een afslag te nemen.

Al jullie duimen heeft geholpen! Ik mag komende woensdag op een tweede gesprek :cheer2:

Zo lekker even met mam de stad in en genieten van het mooie weer.
Ik wens jullie allemaal heel fijn (paas)weekend toe. :bigkiss:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Wat gaaf Glitter. Dan duimen we hier nog even door voor je 💋
JollyRider schreef:
18-04-2019 22:03
Morgen werk ik ‘s middags. O_O

Voor het eerst in 10 jaar gaat deze week goeddeels aan me voorbij. Raar gevoel
De Goede week Paardje?

Oh... ik zie dat je het liever niet toelicht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lichtje: Hoe gaat het met het kuiken?
Nanny: Gaat het een beetje met de rouwverwerking?

Ik heb weekend, lang weekend :cheer2: Morgen naar Maman met haar traktaties. Ze is volgende week jarig en heeft man aan het bakken gezet voor haar medebewoners. De traktatie is heel mooi en lekker geworden gelukkig. Dus haar feest mag losbarsten.
Goede reis en veel plezier vast Blond. Ik hoop dat Maman een heerlijke verjaardag gaat hebben 💋

En lekker lang weekend voor jou, dat is ook altijd goed 😊
Heb je plannen Lolly? Leuke plannen?
Als ik energie heb in het zuiden op de koffie bij een vriend en anders een date met mijn balkon en een biertje of glas wijn. Dus sowieso goede plannen :proud:
Die balkondate plan ik op maandag. Terwijl de ragu bolognaise in de oven lekker staat te worden :kwijl:
Heerlijk Blond
Oehhh een date met een lekker biertje lijkt mij ook wel wat! Nog paar maandjes geduld!

Met kleine kuikentje gaat het super! Alweer 22 week zwanger, gaat echt snel!

Met mij gaat het prima, niets geen kwaaltjes. En mijn energie is weer terug. Dus lekker klussen en opruimen deze vrije dagen :)

Geniet van het feestje van Maman
twilight84 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 21:52
13.95% gewijzigd
Wat fijn dat alles goed gaat met jou en je kuiken en wat zul je daarna genieten van dat biertje ;)

en :hug: voor dat andere, wat naar voor papa en voor jou
Lekker rommelen in huis vind ik altijd heerlijk. Behalve als het 'moet', dan staat het me tegen. Ik hou niet van moeten :-D
Met de rouwverwerking gaat het eigenlijk wel goed denk ik. We hebben gisteren heerlijk herinneringen opgehaald met de extended family, na de uitvaart. Buiten chinees zitten eten met mijn ouders en siblings, waarbij we het hadden over dat opa vroeger waarschijnlijk met de barbecue was gaan rommelen. Want gezellig en eten, dat hoorde voor opa bij elkaar. Huilmomenten gehad (ook in de dienst momenten dat we echt allemaal zaten te huilen), en gelachen om stukjes van het verhaal van de dominee die verwezen naar hoe opa gewoon wás. Geweldige man trouwens, die dominee (en de uitvaartondernemer niet, de gluipert, blij dat we voorlopig niets meer met die man te make hebben). Sowieso gaat het dus eigenlijk hoe ik voor mezelf gehoopt had dat het zou gaan, met dat er wel nog een hoop eerste keren zonder opa aan gaan komen. Eerst maar eens door de eerste keer pasen zonder opa heen, dan kijk ik verder.

Oh en ik hou ook niet van moeten! :proud: En wel van lekker rommelen in huis. Of leuke dingen gaan ondernemen, maar dan moet ik wel op mijn tijd weer naar huis kunnen zeg maar.

@Lolly ik zag al wat langs komen over koffie en treinen, yayyy voor energie! Veel plezier vandaag!
Fijn dat het zo mooi was en bij je opa paste Nanny.

Het was gezellig, maar ik bleek niet op mijn sociaalst, dus nu weer op tijd dat hele eind naar huis 😜
Fijn dat het gezellig was. En niet op je sociaalst zijn is logisch ;-D Succes met thuis komen!

Hier daarstraks nog een flinke huilbui gehad. Om iets stoms als brood willen bakken en overprikkeld raken van de keukenmachine, en het deeg bleek te nat. Dus een combinatie meltdown en emoties die eruit moesten. Was even klote, maar ik merk dat het ook wel oplucht.
Herkenbaar, dat soort emoties zijn kut en tegelijkertijd heel fijn, omdat je je daarna vaak weer rustiger voelt : hug:

Ik ben weer thuis en op de bank. Zo even bijkomen onder de douche.
:daisy:
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 15:58
98.98% gewijzigd
:hello: Pheobe Welkom terug.

Klinkt als goed bezig. Helemaal niet verkeerd om soms wat meer tijd voor jezelf te nemen. Hopelijk gaat het daarna weer beter met elkaar en met jou.
En wat anderen daarvan denken is hun probleem :hug:

Grrrrrrr zonne allergie. Sinds paar jaar altijd als de zon begint. Vergeet het steeds weer tot het weer komt.
lollypopje wijzigde dit bericht op 21-04-2019 09:48
0.29% gewijzigd
Tijd voor een paasontbijt! Fijne Pasen allemaal :bunny: 🥚🐣💋

Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lekker Kia!

Thnx Lolly, klopt. Geluk hangt niet af van een ander, ik kan blij zijn in mijn eentje. (En dat was ik dus een beetje kwijt)
Ik heb ook zonne allergie, idd irritant, je moet steeds smeren met zonnebrand (factor 50) en als je dat niet goed bij houdt zit je binnen de kortste keren onder de uitslag. (Bij de decolleté bij mij dus dat is nogal zichtbaar)
Niet echt fijn ..
@Pheobe bij mij vooral mijn armen. En daar denk ik echt niet aan om in ye smeren als ik even een boodschap doe . Meestal werkt het beste er gewoon doorheen gaan. Als mijn lichaam gewend is dan is het over.
Dus zou fijn zijn als ik dat van deze week kan vasthouden voor de hele zomer.

Nu lekker op mijn balkon met de muziek van JCS op. Blijft heerlijk 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven