Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Die tempels in Syrië deden me dan weer niks. Ik ben cultureel selectief :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja maar die in Syrië had ik nog nooit in het echt gezien, de Notre Dame al wel een keer (alleen van buiten dan)... :P

Jolly, ik moest lachen om je post in het mod-topic :proud: Twee linkerhanden?
Ik haat klussen. Ik werk hard (ja, ook al zit ik 24/7 hier) om geld te verdien waarmee ik klusjesmannen kan betalen!
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-04-2019 15:17
Ik haat klussen. Ik werk hard (ja, ook al zit ik 24/7 hier) om geld te verdien waarmee ik klusjesmannen kan betalen!
:high5: En ramenlappers! En vermits een vaste dag voor een schoonmaker bij ons niet kan, koop ik mijn man om :devil:

In de napraat is er een forummer die serieus gelooft dat ik het adres van Doornroosje gepost heb. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Afbeelding

Voor 't paardje.
Κιττεηs schreef:
16-04-2019 15:35
Afbeelding

Voor 't paardje.
:D dank!
(Dead Kennedys)
:rofl: Pas maar op voor die forumster Blondje, we willen je nog lang niet kwijt hier!
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
16-04-2019 16:23
:rofl: Pas maar op voor die forumster Blondje, we willen je nog lang niet kwijt hier!
ehm, die snap ik niet?
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-04-2019 16:24
ehm, die snap ik niet?
Ik postte het adres van Club Doornroosje in Nijmegen. Die forumster gelooft blijkbaar dat ik NAW gegevens van de 'napraat Doornroosje' gepost heb. En daar staat een perma op terwijl mijn post een gebbetje was.
Oudblond schreef:
16-04-2019 16:30
Ik postte het adres van Club Doornroosje in Nijmegen. Die forumster gelooft blijkbaar dat ik NAW gegevens van de 'napraat Doornroosje' gepost heb. En daar staat een perma op terwijl mijn post een gebbetje was.
Oooh, ik dacht aan een ander blondje :)
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-04-2019 16:47
Oooh, ik dacht aan een ander blondje :)
Het forum is vergeven van de blondjes :blond:
Oudblond schreef:
16-04-2019 16:30
Briljant, als ze gewoon even googled :rofl: .

Ik heb net een heerlijke bak échte koffie van een patiënt gekregen, wil je ook een bakkie? Om de koude koffie van vanmorgen goed te maken...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
En ik schreef er nog bij dat je oordopjes mee moet nemen als je op bezoek gaat bij Doornroosje :lol:
ooohhh mag ik ook koffie?

Sta op instorten. Gelukkig is de week al op de helft 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik heb net gezet Popje, kom maar langs. Krijg je er een Maman Galetje bij!

Ik kom *Burp* van tafel. Witte asperges op z'n Vlaams met heerlijke ambachtelijke bio ham van mijn eigenste BE slagertje. Altijd een feestje: De eerste asperges van het seizoen!
Dankjewel lief Blondje. Het smaakt heerlijk 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
En natuurlijk een lekkere dikke knussel erbij :bigkiss: Heb met je te doen schatje. Maar stapje voor stapje wordt het echt rustiger in dat mooie hoofd van je en dan krijgt je lijfje ook weer meer energie.
Damn zit ik weer bijna te janken lieverd, dankjewel 💋

Vandaag en gisteren ook wel prima dagen, alleen twee nachten bagger geslapen en als ik dan uit mijn werk kom knalt dat er in. Maar nog even volhouden, er is rust in zicht 😊
Oudblond schreef:
16-04-2019 19:54
Ik heb net gezet Popje, kom maar langs. Krijg je er een Maman Galetje bij!

Ik kom *Burp* van tafel. Witte asperges op z'n Vlaams met heerlijke ambachtelijke bio ham van mijn eigenste BE slagertje. Altijd een feestje: De eerste asperges van het seizoen!
Heb ik vorige week ook voor mezelf klaar gemaakt :yes: . Heerlijk!
lollypopje schreef:
16-04-2019 20:01
Damn zit ik weer bijna te janken lieverd, dankjewel 💋

Vandaag en gisteren ook wel prima dagen, alleen twee nachten bagger geslapen en als ik dan uit mijn werk kom knalt dat er in. Maar nog even volhouden, er is rust in zicht 😊
Op een speciaal voor jou en met veel liefde uitgekozen stekkie! Afstrepen die werkdagen!

#Kia: Yeeey nog een aspergeliefhebber! Ik vond het zo fijn dat we 'alles' van bij de boer hadden: eitjes, peterselie, boter, asperges en dus heerlijke ambachtelijke ham. Daar wachtte ik graag op toen ik de eerste asperges in de super zag.
Ik :heart: asperges!
Asperges zijn lekker ja!

En Lolly, ik doe mijn best je een beetje zennnnnn en energie te sturen. Ik heb er veel meer van dan ik verwacht had, dus ik kan wel wat missen. Van mij snappen mensen het toch wel als ik sacherijnig doe op moment ;-D
Oeehhh jaaa lekker asperges :heart:

Nu snel naar bed, morgen sollicitatiegesprek. Hopelijk houden de zenuwen mij niet wakker..

Slaap lekker knusselaars :zzz:
Eat glitter for breakfast and shine all day
GlitterBep schreef:
16-04-2019 23:13
Oeehhh jaaa lekker asperges :heart:

Nu snel naar bed, morgen sollicitatiegesprek. Hopelijk houden de zenuwen mij niet wakker..

Slaap lekker knusselaars :zzz:
Succes met je gesprek! :rose:
Ik duim voor je!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven